🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: خیر ؛ بعد از ثبت اطالاعات شما ،تکنسین با شما تماس خواهد گرفت و برای زمان انجام تعمیرات با شما هماهنگ خواهند کرد.
  2. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
  3. سوال: شکستگی فریم چه مشکلاتی را ایجاد می کند؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
  4. سوال: چگونه میتوانم از حضور تکنسین در منزل خود اعتماد حاصل کنم؟
    پاسخ: تمام کارشناسان و تعمیرکاران ما کاملا با تایید مدارک از سوی مراجع قانونی و نظارتی همراه هستند و از بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
  5. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: عدم اطلاع از نحوه استفاده از قسمت ها و ویژگی های مختلف تلویزیون می تواند خرابی های زیادی در این قسمت ایجاد کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23434.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

استارتاپ Prometeo با هدف حفظ سلامت آتش‌نشانان برنده مسابقات IBM شد

گروه Prometeo برنده مسابقات IBM که بر پایه هوش مصنوعی واتسون برگزار شده بود، عنوان شده است. این گروه راه‌حلی جدید برای نظارت بر سلامت آتش‌نشانان به صورت لحظه‌ای و طولانی مدت را ارائه داده‌اند ...

گروه Prometeo برنده مسابقات IBM که بر پایه هوش مصنوعی واتسون برگزار شده بود، عنوان شده است. - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر آزادشهر استان گلستان - این گروه راه‌حلی جدید برای نظارت بر سلامت آتش‌نشانان - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر آزادشهر استان گلستان - به صورت لحظه‌ای و طولانی مدت را ارائه داده‌اند که به گفته‌ی مسئول این تیم، نوآوری جدیدی در این حوزه حساب می‌شود.

این مسابقات به صورت - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر آزادشهر استان گلستان - سالانه و تحت عنوان «Call For Code»، با هدف حل مشکلات - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر آزادشهر استان گلستان - جهانی به کمک محاسبات کامپیوتری - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر آزادشهر استان گلستان - بر پایه هوش مصنوعی واتسون کمپانی IBM برگزار می‌شود. در این مسابقات - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر آزادشهر استان گلستان - بیش از ۵۰۰۰ نفر از ۱۵۶ کشور مختلف شرکت می‌کنند که برندگان امسال، یک گروه ۵ نفره اسپانیای بوده‌اند. گروه پرومیتیو (Prometeo) توانسته‌ است ابزاری طراحی کنند که بر سلامتی آتش‌نشانان در - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر آزادشهر استان گلستان - حین عملیات و در طولانی مدت نظارت می‌کند.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر آزادشهر استان گلستان

این گروه به کمک هوش مصنوعی ابزاری طراحی کرده‌اند که ابعادی اندازه آیفون دارد و با توجه به داده‌های محیطی، شرایطی که آتش نشانان تجربه خواهند کرد را بررسی می‌کند. به کمک برنامه متصل به این - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر آزادشهر استان گلستان - ابزار، از داده‌ها به دست آمده برای خلق استراتژی‌های فردی و فرستادن اعلان‌ها از وضعیت جسمانی آتش‌نشانان استفاده می‌شود. در نهایت می‌توان میزان مواد سمی که آتش‌نشانان تنفس کرده‌اند را - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر آزادشهر استان گلستان - تشخیص داد.

یکی از اعضای این گروه می‌گوید که تاکنون برنامه یا ابزاری برای گزارش سلامت این افراد وجود نداشته است. - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر آزادشهر استان گلستان - آن‌ها از هوش مصنوعی، یادگیری ماشین و چند سنسور برای این کار استفاده کرده‌اند. این برنامه بسیار ساده عمل می کنند، به گونه‌ای که اطلاعات کاربر را بر اساس داد‌ه‌های جمع‌آوری شده - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر آزادشهر استان گلستان - گزارش داده و سلامت آن‌ها را  مشابه ۳ رنگ چراغ‌های راهنمایی نشان می‌دهد.

رنگ سبز برای حالتی است که کاربر در سلامت کامل به سر می‌برد و - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر آزادشهر استان گلستان - نیازی نیست که از محدوده عملیاتی خارج شود. رنگ زرد برای حالتی است که کاربر ممکن است در معرض مواد آلوده قرار گرفته باشد و بهتر است از محیط خارج شود. رنگ قرمز هم برای زمانی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر آزادشهر استان گلستان - است که کاربر در شرایط وخیم به سر می‌برد و باید به سرعت توسط نیروهای دیگر از محیط عملیاتی بیرون بیاید.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر آزادشهر استان گلستان

این تکنولوژی نگاه طولانی مدتی نیز به سلامت آتش‌نشانان دارد. بر اساس داده‌های جمع‌آوری شده در هر ماموریت، نموداری از سلامت کاربران درست می‌شود که فرمانده - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر آزادشهر استان گلستان - عملیات می‌تواند به کمک آن، بهترین نیرو‌ها را از - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر آزادشهر استان گلستان - نظر شرایط جسمانی برای ماموریت‌های آینده اعزام کند.

این تیم اسپانیایی قصد - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر آزادشهر استان گلستان - دارند برای آزمایش‌های عملیاتی، از نیروی آتش‌نشانی ایالت کاتالونیا کمک بگیرند تا عمق داده‌ها را بهبود ببخشند. قطعا جایزه ۲۰۰ هزار دلاری IBM به این گروه کمک شایانی خواهد کرد و همچنین پس از کسب جایزه این مسابقه، احتمالا سرمایه‌گذاران نگاهی ویژه‌تر به این گروه خلاق خواهند داشت. البته Prometeo می‌گوید تا عرضه تجاری این دستگاه، زمان بسیاری مانده و هنوز اقدامی برای این کار صورت نگرفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone