🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا با وجود تصویر اما هیچ صدایی از تلویزیون ندارم؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله مشکل در بلندگوها ، خرابی کیت صدا و ... می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود که تعمیر آن نیاز به حضور متخصص می باشد.
  2. سوال: خط های عمودی و افقی روی تصاویر چه علتی دارد؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
  3. سوال: آمپلی فایر در تلویزیون چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
  4. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: برد تغذیه منبع ولتاژ تلویزیون می باشد که ولتاژ اصلی را به ولتاژ مستیقیم یا دی سی تبدیل می کند.
  5. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23438.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

الیمپوس از دوربین میکرو چهار سوم E-M5 Mark III رونمایی کرد

سه سال از معرفی دوربین محبوب الیمپوس OM-D E-M5 Mark II می گذرد و این محصول با امکاناتی نظیر مد عکاسی چندگانه، پیش نمایش زنده برای بررسی اکسپوژر و بدنه خوش ساختش برای استفاده در ...

سه سال از معرفی دوربین محبوب الیمپوس OM-D E-M5 Mark II می گذرد و این محصول با امکاناتی نظیر مد عکاسی چندگانه، پیش نمایش زنده برای بررسی اکسپوژر و بدنه خوش ساختش برای استفاده در - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر سنندج استان کردستان - تمامی شرایط جوی، توانست به راحتی خود را از رقبا متمایز کند.

در حالی که چیزی به پنج ساله شدن این دوربین باقی نمانده الیمپوس از محصول جایگزین آن با نام E-M5 Mark III رونمایی کرده. این دوربین بدون آینه از یک حسگر میکرو چهار سوم ۲۰ مگاپیکسلی با تکنولوژی تشخیص فاز بهره می گیرد که پیشتر مشابه آن را در محصولات دیگری چون E-M1 Mark II و - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر سنندج استان کردستان - E-M1X مشاهده - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر سنندج استان کردستان - کرده بودیم.

دوربین جدید الیمپوس بدنه بسیار جمع و جوری دارد و وزنش بدون لنز از ۴۱۳ گرم فراتر نمی رود و طبق اعلام شرکت سازنده همین دو مشخصه باعث شده که دوربین مذکور سبک ترین و کوچک ترین در میان محصولات بدون آینه فول - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر سنندج استان کردستان - فریم باشد.

بیشینه رزولوشن خروجی حسگر این دوربین برابر با ۵۰ مگاپیکسل عنوان شده - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر سنندج استان کردستان - و برخلاف مدل E-M1X که امکان استفاده از مد - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر سنندج استان کردستان - مولتی شات در وضعیت حمل با دست را دارد، در این دوربین برای استفاده از وضعیت یاد شده به یک سه پایه نیاز خواهید داشت.

از دیگر امکانات E-M5 Mark III می توان به منظره یاب الکترونیک اولد آن اشاره کرد که رزلوشن بالایی دارد. - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر سنندج استان کردستان - یک نمایشگر تاچ LCD با زاویه دید وسیع هم امکان مشاهده و بررسی عکس های گرفته شده را برای شما فراهم خواهد کرد. دوربین جدید الیمپوس به لطف شاتر مکانیکی خود میتواند با نرخ ۱۰ فریم بر ثانیه از سوژه ها عکس بگیرد و اگر - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر سنندج استان کردستان - هم از شاتر الکترونیک آن استفاده نمایید این - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر سنندج استان کردستان - نرخ به ۳۰ فریم بر ثانیه می رسد.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر سنندج استان کردستان

دوربین الیمپوس E-M5 Mark III امکانات خوب دیگری هم دارد که از آن جمله میتوان به پشتیبانی از - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر سنندج استان کردستان - فیلم برداری 4K اشاره کرد و - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر سنندج استان کردستان - مادامی که از لنز مناسب به همراه آن استفاده کنید میتوانید این دوربین را در هر - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر سنندج استان کردستان - شرایط جوی به کار بگیرید.

ارتباط بیسیم این دوربین نیز بهبود - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر سنندج استان کردستان - پیدا کرده تا با سرعت بیشتری عکس ها و ویدیوهای گرفته شده با آن را به کامپیوتر خود انتقال - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر سنندج استان کردستان - دهید ضمن اینکه عمر باتری دستگاه نیز افزایش پیدا کرده تا با خیال آسوده تر آن - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر سنندج استان کردستان - را در سفرها همراه ببرید. نکته منفی در مورد این دوربین پورت شارژ مایکرو یو اس بی آن است که دیگر عمرش به سر آمده و در برابر کانکتور USB-C حرفی برای گفتن ندارد.

این دوربین به تنهایی ۱۱۹۹.۹۹ دلار قیمت گذاری شده و در صورت تمایل می توان نسخه باندل آن (متشکل از بادی و لنز مقاوم M.Zuiko Digital ED 14-150mm F4.0-5.6 II) را - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر سنندج استان کردستان - به قیمت ۱۷۹۹.۹۹ دلار خریداری کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone