🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سرویس دوره ای چه کیفیتی در عملکرد تلویزیون دارد؟
    پاسخ: بله. قطعا بهتر است قبل از به وجود آمدن مشکلات جدی تر که هزینه تعمیرات زیادی را به وجود خواهد آورد دستگاه را توسط تکنسین مجرب به طور منظم سرویس دهی کنیم.
  2. سوال: علت روشن نشدن تلویزون من چیست؟
    پاسخ: از علت های روشن نشدن تلویزیون شما می توان مشکل در برد تغذیه، مشک در قطعات انتقال صدا و تصویر و ... اشاره کرد.
  3. سوال: آیا تعمییرات تلویزیون من کاملا در منزل انجام می شود ؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
  4. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
  5. سوال: فلت تلویزیون چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که برای ارتباط ستون های رنگی در ال سی دی و ال ای دی تلویزیون شما بکار می رود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23429.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

معرفی ۷ آنتی ویروس بوتیبل برای از بین بردن بدافزارهای کامپیوتر

این روز‌ها آنتی ویروس‌های متفاوت و زیادی وجود دارند که می‌توانند به خوبی از سیستم شما در برابر ویروس‌ها و بدافزار‌ها محافظت کنند؛ اما همچنان در این بین می‌توان بدافزار‌های قدرتمندی را یافت که از ...

این روز‌ها آنتی ویروس‌های متفاوت و زیادی وجود دارند که - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر هرسین استان کردستان - می‌توانند به خوبی از سیستم شما در برابر ویروس‌ها و بدافزار‌ها محافظت کنند؛ اما همچنان در این بین می‌توان بدافزار‌های قدرتمندی را یافت که از دید بسیاری از آنتی ویروس‌ها پنهان می‌مانند. از طرفی جایی که اثری از حضور انسان هست، همیشه امکان اشتباه و نادیده گرفتن بدافزار‌ها وجود خواهد داشت. وقتی این اتفاق می‌افتد بهتر است از آنتی ویروس بوتیبل استفاده کنید.

آنتی ویروس بوتیبل در واقع نرم افزاری است که می‌توانید آن را در DVD یا USB قرار دهید و سپس با روشن کردن کامپیوتر قبل از ورود به سیستم عامل از امکانات آن برخوردار شوید. در این مطلب - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر هرسین استان کردستان - قصد داریم به معرفی ۷ آنتی ویروس بوتیبل قدرتمند بپردازیم. با ما همراه باشید.

۱. Kaspersky Rescue Disk

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر هرسین استان کردستان

نرم - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر هرسین استان کردستان - افزار Kaspersky Rescue Disk یکی از بهترین آنتی ویروس‌های بوتیبل محسوب می‌شود که به شما امکان اسکن کامل کامپیوتر آلوده را خواهد داد. اسکنر آنتی ویروس یاد شده از گزینه‌های اسکن متعددی برخوردار است که می‌توانید از آن‌ها در هنگام شروع کامپیوتر استفاده کنید. همچنین می‌توانید بوت سکتور‌های کامپیوتر را اسکن نمایید؛ جایی که محل مناسبی برای مخفی شدن بدافزار‌هاست.

علاوه بر این Kaspersky Rescue Disk هم دارای محیط گرافیکی و هم دارای محیطی متنی است. برای بیشتر کاربران استفاده از محیط گرافیکی گزینه مطلوب‌تری محسوب می‌شود اما حالت متنی هم برای کامپیوتر‌هایی که از قدرت بسیار پایینی برخوردارند - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر هرسین استان کردستان - طراحی شده است.

آنتی ویروس‌های عرضه شده توسط کسپرسکی همیشه نمرات بسیار خوبی را دریافت کرده‌اند چرا که عملکرد قابل قبول و مطلوبی دارند. همچنین لازم به ذکر است - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر هرسین استان کردستان - که Kaspersky Rescue Disk به طور کامل رایگان است.

دانلود Kaspersky Rescue Disk

۲. Bitdefender Rescue CD

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر هرسین استان کردستان

نرم افزار Bitdefender Rescue CD - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر هرسین استان کردستان - هم می‌تواند در حد Kaspersky Rescue Disk به کمک شما بیاید. البته باید توجه داشته باشید که این نرم افزار حجم زیادی دارد و دانلود آن طولانی خواهد بود. در عوض رابط کاربری بیت دیفندر به شدت ساده و کاربر پسند است و گزینه‌های متعدد و کاربردی زیادی در زمینه اسکن کامپیوتر در اختیارتان قرار خواهد داد.

کار با محیط اسکن این نرم افزار - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر هرسین استان کردستان - بسیار ساده است و به شما این امکان را می‌دهد که انواع مختلفی از فایل‌ها را بررسی کنید؛ از جمله فایل‌های آرشیو - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر هرسین استان کردستان - شده مثل ZIP یا 7z. با استفاده از این نرم افزار کافیست فایل‌های مد نظر خود را تنها به درون اپلیکیشن بکشید تا ببینید آلوده هستند یا خیر.

یکی از مزیت‌های جالب این نرم افزار بوتیبل، این است که محیط گرافیکی آن از مرورگر Firefox، ابزار بازیابی حافظه و چند ابزار کاربردی دیگر برخوردار است. اصلی‌ترین ضعف Bitdefender Rescue Disk اما این است که مدت‌هاست هیچ به روزرسانی دریافت نکرده و می‌تواند در مقابل بدافزار‌های جدید کاملا آسیب پذیر باشد. استفاده از Bitdefender Rescue CD - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر هرسین استان کردستان - کاملا رایگان است.

دانلود Bitdefender Rescue CD

۳. Avira Rescue System

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر هرسین استان کردستان

Avira Rescue System یک - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر هرسین استان کردستان - آنتی ویروس بر پایه سیستم عامل اوبونتو است که می‌تواند به صورت بوتیبل - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر هرسین استان کردستان - پیش از نمایش سیستم عامل مورد استفاده قرار بگیرد. این آنتی ویروس بوتیبل یکی از بهترین گزینه‌ها برای افراد تازه کار و کسانی است که تجربه کافی در استفاده از آنتی ویروس‌ها ندارند. این اپلیکیشن یک آموزش کوتاه و مناسب دارد که با استفاده از آن به خوبی در جریان چگونگی استفاده از آن قرار خواهید کرد.

همچنین به این خاطر که آویرا گزینه‌های مختلفی را در زمینه اسکن در اختیار افراد قرار نمی‌دهد، - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر هرسین استان کردستان - محیط پیچیده‌ای ندارد. موضوع یاد شده با این که برای حرفه‌ای‌ها نا امید کننده است اما افراد تازه کار را خیلی سریع - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر هرسین استان کردستان - در مسیری که می‌خواهند قرار می‌دهد.

محیط نرم افزار Avira Rescue System به سادگی به شما اجازه می‌دهد تا از آن استفاده کنید. همه بخش‌های آن دارای برچسب هستند تا به خوبی از آن - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر هرسین استان کردستان - سر در بیاورید و از آن‌ها استفاده کنید. Avira Rescue System دارای یک مرورگر داخلی و ابزار تغییر پارتیشن حافظه هم هست. از آنجایی که این نرم افزار بر پایه اوبونتو ساخته شده به خوبی با سیستم‌عای لینوکسی سازگار است.

دانلود - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر هرسین استان کردستان - Avira Rescue System

۴. Trend Micro Rescue Disk

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر هرسین استان کردستان

شاید بتوان گفت Trend Micro Rescue Disk در مقایسه با دیگر آنتی ویروس‌های موجود در این لیست حجم کمتری دارد اما ابزار و امکانات بسیار زیادی را در اختیارتان قرار خواهد داد. حجم نرم افزار یاد شده حدود ۷۰ مگابایت است.

این آنتی ویروس بوتیبل از رابط کاربری استفاده نمی‌کند و برای کنترل بخش‌های مختلف آن باید از منو‌های متنی تعبیه شده در آن استفاده کنید. البته می‌توانید اطمینان داشته باشید که منوهای یاد شده به ساده‌ترین شکل ممکن طراحی شده‌اند تا به راحتی قادر به استفاده از - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر هرسین استان کردستان - این آنتی ویروس - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر هرسین استان کردستان - باشید.

دانلود Trend Micro Rescue - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر هرسین استان کردستان - Disk

۵. Dr.Web Live Disk

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر هرسین استان کردستان

شاید Dr.Web به اندازه دیگر آنتی ویروس‌های بوتیبل معرفی شده معروف نباشد اما امکانات فوق العاده‌ای را در - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر هرسین استان کردستان - اختیار کاربران قرار می‌دهد. در مقایسه با رقبا این نرم افزار گزینه‌های قابل توجهی را ارائه می‌کند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید آلودگی سیستم عامل خود را به طور کامل از بین ببرید.

به عنوان مثال Dr.Web به شما - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر هرسین استان کردستان - اجازه می‌دهد تا سایز فایل‌هایی که می‌خواهید مورد بررسی قرار دهید را مشخص کنید. همچنین قادر هستید نوع خاصی از بدافزار‌ها مثل bootkit، دایلر، بدافزار‌های تبلیغاتی و بسیاری دیگر را انتخاب کنید تا تمرکز تنها روی حذف آن‌ها قرار بگیرد.

یکی از خاص‌ترین ویژگی‌های آنتی ویروس یاد - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر هرسین استان کردستان - شده البته امکان اسکن فایل‌های سیستمی لینوکس است.

دانلود Dr.Web Live Disk

۶. AVG Rescue

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر هرسین استان کردستان

AVG‌ یکی از نام‌های آشنا در حوزه امنیت و آنتی ویروس‌ها به شمار می‌رود. AVG Rescue Disk از رابط کاربری متنی و بسیار - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر هرسین استان کردستان - ساده استفاده می‌کند اما امکان اسکن‌های پیچیده را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

به عنوان مثال شما می‌توانید حجم - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر هرسین استان کردستان - خاصی از هارد ویندوز را روی آن بارگذاری کنید و تنها به اسکن آن بپردازید یا این که تنها بخشی از فایل‌های موجود در آن را مورد بررسی قرار دهید. همچنین می‌توانید رجیستری ویندوز و فایل‌هایی که در زمان اجرای سیستم عامل ویندوز اجرا می‌شوند را هم اسکن کنید. علاوه بر این‌ها AVG Rescue Disk دارای ابزار‌های متعدد و خاصی است که می‌توانید با بهره‌مندی از آن‌ها به رفع مشکلات کامپیوتر خود بپردازید.

البته باید توجه داشته باشید که محیط متنی AVG شاید باب میل همه افراد نباشد چرا که برای انجام کار‌های مختلف در این محیط - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر هرسین استان کردستان - باید مدام وارد برخی از گزینه‌های منو شوید و سپس به - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر هرسین استان کردستان - صفحه قبلی بازگردید. اما با توجه به امکاناتی که - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر هرسین استان کردستان - این - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر هرسین استان کردستان - آنتی ویروس بوتیبل در اختیار افراد قرار می‌دهد می‌توان گفت یکی از خوب‌های این حوزه به شمار می‌رود.

دانلود AVG Rescue

۷. ESET SysRescue Live

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر هرسین استان کردستان

گزینه نهایی لیست ESET SysRescue Live است، آنتی ویروس بوتیبل پیشرفته با کلی امکانات و ویژگی‌های مختلف که می‌تواند به خوبی بسیاری از بدافزار‌ها را از روی سیستم عامل حذف کند.

نرم افزار ESET SysRescue Live - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر هرسین استان کردستان - ابزار - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر هرسین استان کردستان - مختلف - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر هرسین استان کردستان - و - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر هرسین استان کردستان - متعدد بسیار زیادی برای اسکن کامپیوتر ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با استفاده از ابزار - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر هرسین استان کردستان - یاد شده به اسکن فایل‌های آرشیو، فولدر‌های ایمیل، لینک‌ها، بوت سکتور‌ها و .... بپردازید و یا حتی از - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر هرسین استان کردستان - پروفایل‌های آماده طراحی شده - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر هرسین استان کردستان - در ESET بهره‌مند شوید.

ESET SysRescue Live همچنین ابزار مختلفی برای بررسی مشکلات و نقص‌های مختلف حافظه دارد که می‌تواند با استفاده از آن‌ها بسیاری از ایرادات قابل مشاهده در حافظه RAM را رفع کنید و همچنین خطاهای احتمالی آن را بررسی نمایید.

محیط - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر هرسین استان کردستان - گرافیکی این آنتی ویروس بوتیبل همراه با یک مرورگر مبتنی بر کرومیوم، نرم افزار مدیریت پارتیشن GParted، اپلیکیشن Team Viewer و بسیاری دیگر از ابزار‌ها ارائه شده است.

دانلود ESET SysRescue Live

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone