🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
  2. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
  3. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
  4. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف سبب این اتفاق هستند. نیاز هست تنظیمات رنگ را در تلویزیون خود بررسی کنید.
  5. سوال: چرا تصویر تلویزیون در قسمت های مختلف تاریک و روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل معمولا بخاطر ایراد در پنل تلویزیون ایجاد می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23458.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

ربات دوست داشتنی MIT سازه‌ها را خانه به خانه می‌سازد

تیمی از محققان موسسه فناوری ماساچوست (MIT) رباتی ساخته اند که می تواند در نحوه ساخت و ساز در صنایع مختلف از جمله هوافضا انقلاب به پا کند. محققان موسسه فناوری ماساچوست با الهام گرفتن ...

تیمی از محققان موسسه فناوری ماساچوست - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بهشهر استان مازندران - (MIT) رباتی ساخته اند که می تواند در نحوه ساخت و ساز در صنایع مختلف از جمله هوافضا انقلاب به پا کند.

محققان موسسه فناوری ماساچوست با الهام گرفتن از فیلم «وال ای» (WALL-E)، نام ربات جدید خود را «بیل ای» (BILL-E) گذاشته - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بهشهر استان مازندران - اند. این ربات از بازوهای کوچک لولا دار بهره برده و شبیه به کرم حرکت می کند. در انتهای بازوها یک ابزارِ مخصوص برای - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بهشهر استان مازندران - برداشتن سازه های مربعی که تیم سازنده آنها را - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بهشهر استان مازندران - «واکسل» (Voxel) نامگذاری کرده تعبیه شده است.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بهشهر استان مازندران

تا اینجا هیچ چیز در مورد بیل ای انقلابی به نظر نمی رسد؛ ولی این نحوه تعامل این ربات بامزه با سازه های مربعی کوچک است که انقلابی تلقی می شود. پروفسور «Neil Gershenfeld» یکی از محققان پروژه در این مورد می‌گوید:

«نمی توانید ربات را از سازه جدا کنید؛ آنها در یک سیستم و با هم کار می کنند.»

در واقع سازه های مربعی یا همان واکسل ها - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بهشهر استان مازندران - به بیل ای اجازه می دهند تا بدون نیاز به دوربین ها، سنسورها و الگوریتم های پیشرفته، در یک فضای سه بعدی حرکت کرده و با شمارش قدم هایش موقعیت خود را در سازه ای که در حال ساختن آن است تشخیص دهد.

رابطه ای که بیل ای با سازه - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بهشهر استان مازندران - های مربعی دارد باعث شده تا محققان MIT به آن لقب «ربات وابسته» (Relative Robot) را بدهند. به گفته سازندگان استفاده از بیل ای به صرفه بوده و نسبت به ربات هایی که در کارخانه ها دیده می شوند، توانایی بیشتری دارد.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بهشهر استان مازندران

می توان با اضافه کردن سازه های بیشتر، سیستم ناوبری بیل ای را افزایش داد و به کمک نرم افزار چندین ربات را - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بهشهر استان مازندران - بدون دخالت در کار یکدیگر به خدمت گرفت. یکی از مزیت های بیل ای این است که کار تعمیر را هم به آسانی انجام می دهد و با تعویض واکسل ها سازه را به سرعت تعمیر می کند. از این رو می توان از آن برای تعمیر فضاپیماها و ایستگاه های فضایی استفاده کرد.

هنوز تا به کار گیری بیل ای در پروژه های ساختمان سازی مدت زمان زیادی باقی مانده؛ اما از حالا توجه شرکت های بزرگی همچون ناسا و ایرباس، که تامین منابع مالی آن را بر عهده داشته، به خود جلب کرده - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر بهشهر استان مازندران - است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone