🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
  2. سوال: چرا تلویزون من بعد از قطع برق عمومی از کار افتاد؟
    پاسخ: بعد از قطعی برق به صورت ناگهانی امکان سوختن و از کار افتادگی هر بخش از تلویزیون شما وجود دارد که نیاز به بررسی تخصصی خواهد داشت. استفاده از محافظ می تواند از این مشکلات جلوگیری کند.
  3. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
  4. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
  5. سوال: انجام و اتمام تعمیرات تلویزیون من چقدر طول خواهد کشید؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23440.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی فولد 2 با تغییرات بزرگ نیمه اول سال 2020 به بازار عرضه می‌شود

طبق گزارشات سامسونگ سخت در حال کار روی گلکسی فولد 2 است و طبق زمان بندی این شرکت آن را سال آینده میلادی روانه بازار خواهد کرد. به گزارش سایت کره ای The Bell، گلکسی ...

طبق گزارشات سامسونگ سخت در حال کار - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر زنجان استان زنجان - روی گلکسی فولد 2 است و طبق زمان بندی این شرکت آن را سال آینده میلادی روانه بازار خواهد کرد.

به گزارش سایت کره ای The Bell، گلکسی فولد 2 در ماه آوریل سال 2020، یعنی تقریباً یک ماه بعد - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر زنجان استان زنجان - از عرضه گلکسی اس 11، به بازار عرضه خواهد شد. - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر زنجان استان زنجان - سایت مذکور این اطلاعات را از چند تامین کننده قطعه به دست آورده است.

اگر تاریخ فوق صحت داشته باشد، یعنی گلکسی فولد 2 تقریباً شش ماه بعد از گلکسی فولد به بازار می آید. این مسئله به دلیل تمایل سامسونگ به عرضه گوشی تاشو هر شش ماه یکبار نیست، بلکه به دلیل دیر عرضه شدن گلکسی فولد به بازار به دلیل شکننده بودن نمایشگر و - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر زنجان استان زنجان - مشکلات دیگر این گوشی تاشو اتخاذ شده است.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر زنجان استان زنجان
آیا گلکسی فولد 2 چنین شمایلی خواهد داشت؟

در ادامه گزارش به اسم رمز گلکسی فولد 2 به نام «Bloom» اشاره شده که احتمالاً به برنامه های سامسونگ برای گسترش گوشی های تاشو اشاره می کند. اسم رمز نسل قبلی «Winner» بود و برای آشنا کردن مردم با این نوع گوشی ها انتخاب شده بود.

در حال حاضر جزییات زیادی از گلکسی فولد 2 منتشر نشده اما کارشناسان پیش بینی می - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر زنجان استان زنجان - کنند این گوشی مشخصاتی شبیه به گلکسی اس 11 داشته و از چیپست اسنپدارگون 865، مودم X55 5G و دوربین پریسکوپ برخوردار است.

طبق - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر زنجان استان زنجان - شایعات جانشین گلکسی فولد نمایشگر 6.7 اینچی داشته و حول محور افقی تا می شود. همچنین یک نمایشگر 1 اینچی کوچک در پشت برای نمایش تاریخ - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر زنجان استان زنجان - و نوتیفیکیشن ها خواهد داشت. ایده ای که هزینه تولید محصول را پایین می آورد. ظاهراً سامسونگ قصد دارد در گلکسی فولد - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر زنجان استان زنجان - 2 به جای ابعاد نمایشگر، روی ویژگی قابل حمل بودن تمرکز کند.

البته تعبیه نمایشگر بزرگ در گلکسی فولد - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر زنجان استان زنجان - 2 منتفی نیست. - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر زنجان استان زنجان - خصوصاً با توجه به نمایشگر 6.5 اینچی آیفون 11 پرو مکس و نمایشگر 6.8 اینچی گلکسی نوت 10 پلاس (بررسی دیجیاتو)، صفحه نمایش 6.7 اینچی چندان به چشم نمی آید. بنابراین برخی شایعات از احتمال استفاده از نمایشگر 8.1 اینچی خبر می دهند.

در انتهای گزارش آمده که - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر زنجان استان زنجان - سامسونگ تولید نمایشگر گلکسی فولد 2 را از ماه آینده میلادی شروع کرده و آن را نیمه نخست سال 2020 روانه بازار خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر چشمه نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
وقت بخیر میتونم یه سوال بپرسم شرکت شما آیا طرفای شهرک شهدا زنجان تعمیرات داره
پاسخ: بله در شهرک شهدا شهر زنجان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone