🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
  2. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
  3. سوال: منوی تلویزیون و تنظیمات آن چگونه کار می کند؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل تلویزیون شما نواع متخلفی از تنظیمات وجود دارد که برای تنظیم صحصح همه آن ها نیاز به متخصص در این زمینه می باشد.
  4. سوال: دلیل پاک شدن بعضی از کانال ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: عدم دریافت همه کانال ها در تلویزون شما می تواند اغلب به دلیل مشکل در آنتن و دریافت کننده شما باشد.
  5. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله مشکل در بلندگوها ، خرابی کیت صدا و ... می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود که تعمیر آن نیاز به حضور متخصص می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23455.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

افزایش درآمد 66 درصدی مدیرعامل مایکروسافت در سال مالی 2019

«ساتیا نادلا»، مدیرعامل مایکروسافت در سال مالی 2019 حدوداً 42.9 میلیون دلار حقوق گرفته است که افزایش 66 درصدی را نسبت به سال مالی قبل نشان می دهد. یکی از دلایل درآمد هنگفت مدیرعامل مایکروسافت، ...

«ساتیا نادلا»، مدیرعامل مایکروسافت در سال مالی 2019 حدوداً 42.9 میلیون دلار حقوق گرفته است که افزایش 66 درصدی را نسبت به سال مالی قبل نشان می دهد.

یکی از دلایل درآمد هنگفت مدیرعامل مایکروسافت، عملکرد خوب او از - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر شاندیز استان خراسان - زمان به دست گرفتن سکان این کمپانی در سال 2014 است. عملکرد خوب ساتیا نادلا سبب شده تا شرکت حقوق پایه او را از 1.5 میلیون دلار، به 2.333.333 میلیون دلار افزایش داده - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر شاندیز استان خراسان - و حقوق و مزایای او را هم زیاد کند.

درآمد سرسام آور نادلا نشان دهنده شکوفایی دوباره مایکروسافت تحت زمامداری اوست. سال قبل - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر شاندیز استان خراسان - غول نرم - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر شاندیز استان خراسان - افزاری موفق شد عنوان با ارزش ترین کمپانی سهامی عام در دنیا را از اپل پس بگیرد. روز چهارشنبه نیز ارزش بازار مایکروسافت از رقم باورنکردنی 1.07 تریلیون دلار عبور کرد.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر شاندیز استان خراسان

مدیران ارشد مایکروسافت رهبری استراتژیک از جمله تلاش های نادلا برای مستحکم تر کردن اعتماد مشتریان، تغییرات گسترده فرهنگی در سطح شرکت، ورود موفقیت آمیز به بازارهای مختلف و گسترش تکنولوژی ها را از دلایل افزایش حقوق نادلا عنوان کرده اند.

مدیران ارشد مایکروسافت رشد سرویس ابری این شرکت شامل مایکروسافت آژور را عامل دیگر افزایش حقوق نادلا دانسته اند. غول نرم افزاری در سال مالی 2019 به اهداف بزرگ دیگری نیز در کسب و کار لینکدین، سرویس های ابری و - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر شاندیز استان خراسان - اشتراک ماهانه ویندوز 10 دست - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر شاندیز استان خراسان - یافت.

«برد اسمیت» (Brad - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر شاندیز استان خراسان - Smith)، رییس قانونی و مدیر ارشد حقوقی مایکروسافت 17.4 میلیون دلار درآمد در سال مالی 2019 داشته که نسبت - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر شاندیز استان خراسان - به سال مالی قبل 29 - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر شاندیز استان خراسان - درصد افزایش نشان می دهد.

میزان درآمدهای نادلا در سال جاری میلادی 249 برابر بیشتر از یک کارمند معمولی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر شاندیز استان خراسان - شرکت مایکروسافت با درآمد 172.512 هزار دلار در - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر شاندیز استان خراسان - مدت مشابه بوده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone