🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: شبکه های مختلف اچ دی سیگنال های جدید ارائه می دهند که برای دریافت آن نیاز به آپدیت دربافت کننده خودیا تعویض آن دارید.
  2. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
  3. سوال: دلیل پاک شدن بعضی از کانال ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: عدم دریافت همه کانال ها در تلویزون شما می تواند اغلب به دلیل مشکل در آنتن و دریافت کننده شما باشد.
  4. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: هزینه های اعلامی از سوی تکنسین ها کاملا زیر نظر مصوبه می باشد و از این بابت جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.
  5. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23456.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

هواوی انجوی 10 معرفی شد

اوایل همین ماه بود که هواوی گوشی انجوی 10 پلاس را همراه با چیپست کایرین 710F و نمایشگر بدون بریدگی معرفی کرد و صبح امروز این شرکت نسخه اندکی ضعیف تری از آن به نام انجوی ...

اوایل همین ماه بود که هواوی گوشی انجوی 10 پلاس را همراه با چیپست کایرین 710F و - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر خوانسار استان اصفهان - نمایشگر بدون بریدگی معرفی کرد و صبح امروز این شرکت نسخه اندکی ضعیف تری از آن به - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر خوانسار استان اصفهان - نام انجوی 10 را رونمایی کرد.

هواوی انجوی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر خوانسار استان اصفهان - 10 به یک نمایشگر ۶.۳۹ اینچی با رزلوشن اچ دی پلاس مجهز شده که حفره کوچکی در بالا سمت چپ آن دیده - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر خوانسار استان اصفهان - می شود و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی را در دل خود جای داده است.

در بخش پشتی بدنه این گوشی هم یک آرایه دوربین دوگانه به شکل عمودی دیده می شود که از ترکیب حسگرهای ۴۸ مگاپیکسلی اصلی و ۲ مگاپیکسلی عمق سنج تشکیل شده و حسگر اثر انگشتی که در نسخه انجوی 10 پلاس در کنار این دوربین دیده - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر خوانسار استان اصفهان - می شد، از بدنه این مدل حذف شده است.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر خوانسار استان اصفهان

هواوی انجوی 10 درست مانند برادر بزرگ تر - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر خوانسار استان اصفهان - خود یعنی انجوی 10 پلاس توان پردازشی خود را از چیپست کایرین 710F می گیرد و همراه با پوسته EMUI 9.1 از جعبه خارج می شود که براساس اندروید پای طراحی شده است. این اسمارت فون همچنین در قالب سه نسخه با حافظه های داخلی مختلف عرضه می شوند که عبارتند از:

  • ۴ گیگابایت رم/ ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی
  • ۴ گیگابایت رم/ ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی
  • ۶ گیگابایت رم/ ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی

شرکت هواوی همچنین یک درگاه کارت حافظه مایکرو اس دی نیز برای این موبایل در نظر گرفته که به کمک آن می توانید ظرفیت ذخیره سازی دستگاه را تا - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر خوانسار استان اصفهان - ۵۱۲ گیگابایت ارتقا دهید.

هواوی انجوی 10 در چهار - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر خوانسار استان اصفهان - رنگ مختلف به - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر خوانسار استان اصفهان - بازار عرضه میشود و یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی نیز برای آن در نظر گرفته شده است که از طریق - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر خوانسار استان اصفهان - پورت میکرو یو اس بی شارژ می شود.

تازه ترین - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر خوانسار استان اصفهان - میان - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر خوانسار استان اصفهان - رده هواوی از دو هفته دیگر به بازار عرضه می شود و قیمت پایه آن برای کمترین میزان رم و حافظه داخلی ۱۷۰ دلار است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone