🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر رامسر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر رامسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل تاریک شدن ناگهانی و یا دوتایی شدن تصویر چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلف ایراد در پنل و یا اتصالات کابل و آنتن سبب چنین اتفاقی خواهند شد که نیاز است برای پیدا کردن مشکل و رفع آن دستگاه را به تکنسین ماهر بسپاریم.
  2. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: عدم اطلاع از نحوه استفاده از قسمت ها و ویژگی های مختلف تلویزیون می تواند خرابی های زیادی در این قسمت ایجاد کند.
  3. سوال: چرا تلویزیون من به صورت خودکار خاموش و روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل یکی از ایرادات رایج در اغلب تلویزیون ها به شمار می آید که باید با بررسی قسمت ها وقطعات مختلف علت آن را پیدا کنیم.
  4. سوال: دلیل عدم اتصال تلویزیون به اکانت های نمایش خانگی چیست؟
    پاسخ: مشکلات در اینترنت و یا مشکل در اکانت های نمایش خانگی می تواند از اتصال شما به این بخش ها جلوگیری کند.
  5. سوال: تعمیرات انجام شده تا چه میزان کیفیت لازم را دارند؟
    پاسخ: بهترین قطعات ممکن با ضمانت کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23436.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

ربات انسان نمای OpenAI مکعب روبیک را یک دستی حل کرد [تماشا کنید]

شرکت اوپن ای آی (OpenAI) به دستاورد دیگری در توسعه ربات های خودآموز دست یافت. مهندسین این شرکت می گویند دست رباتیک آنها به نام «داکتیل» (Dactyl)، موفق به حل مکعب روبیک شده است. شرکت ...

شرکت اوپن ای آی (OpenAI) به دستاورد دیگری در توسعه ربات های خودآموز دست یافت. مهندسین این شرکت می گویند دست رباتیک آنها به نام «داکتیل» (Dactyl)، موفق به حل مکعب روبیک شده است.

شرکت اوپن ای آی با انتشار ویدیویی نحوه حل مکعب روبیک توسط دست رباتیک داکتیل را نشان داد که بیش از هر چیز مهارت و چالاکی فوق العاده این دست رباتیک را نشان می دهد:

همانطور که ملاحظه کردید دست رباتیک داکتیل با حرکاتی لرزان اما دقیق، مکعب روبیک را به طور کامل حل می کند. حل کردن معما چند دقیقه ای طول می - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر رامسر استان مازندران - کشد ولی دست رباتیک بالاخره موفق به انجام آن می شود. شرکت سازنده برای آموزش حل مکعب روبیک به طور مستقیم داکتیل را برنامه نویسی نکرده. تیم توسعه دهنده به کمک هوش مصنوعی پیشرفته با قابلیت یادگیری عمیق، آنرا راهنمایی کرده تا خودش مکعب روبیک را حل کند.

شرکت اوپن ای آی معتقد است دستاورد مذکور - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر رامسر استان مازندران - پرش بلندی به سمت چالاکی اندام های رباتیک و همچنین هوش مصنوعی این شرکت - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر رامسر استان مازندران - خواهد بود و - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر رامسر استان مازندران - به دست رباتیک داکتیل اجازه می دهد تا کارهای جدید را پس از یادگیری به کمک شبیه سازی، در دنیای واقعی - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر رامسر استان مازندران - انجام دهد.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر رامسر استان مازندران

کمپانی اوپن ای آی با این موفقیت یک گام دیگر به هدفی که بسیاری از شرکت های سازنده - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر رامسر استان مازندران - ربات و توسعه هوش مصنوعی در سر می پرورانند نزدیک شد: توسعه رباتی که قابلیت یادگیری داشته و بتواند بدون آموزش های طولانی مدت و برنامه نویسی، کارهای روزمره را انجام دهد.

«Peter Welinder»، یکی از محققان قسمت رباتیک شرکت اوپن ای آی می گوید:

«بسیاری از ربات ها می توانند مکعب روبیک را حل کنند؛ اما تفاوت داکتیل با آنها در این است که دست رباتیک ما بسیار هدفمند ساخته شده. تا پیش از این نمی شد از یک ربات برای انجام چندین کار استفاده کرد. ما قصد - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر رامسر استان مازندران - داریم رباتی را بسازیم که مثل انسان توانایی انجام کارهای مختلف را دارد.»

شرکت اوپن ای آی امیدوار است دستاورد آنها به تولید ربات هایی که توانایی انجام کارهای سخت را دارند منجر شده و بتوان - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر رامسر استان مازندران - آنها را برای انجام امور منزل و حتی کار در - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر رامسر استان مازندران - کنار انسان ها به خدمت گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone