🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
  2. سوال: چگونه میتوانم از حضور تکنسین در منزل خود اعتماد حاصل کنم؟
    پاسخ: تمام کارشناسان و تعمیرکاران ما کاملا با تایید مدارک از سوی مراجع قانونی و نظارتی همراه هستند و از بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
  3. سوال: به چه علت شبکه های مختلف اچ دی در تلویزیون من قابل پخش نیست؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
  4. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
  5. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: نمایشگر های قدیمی هستند که از لامپ های شعه کاتدی تشکیل شده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23439.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

حمله سایبری محرمانه آمریکا علیه ایران و واکنش آذری جهرمی: خواب دیدند خیره!

دو مقام رسمی آمریکا ادعا کرده اند که به دنبال حمله به تاسیسات نفتی آرامکو عربستان سعودی (که ریاض و واشنگتن آنها را به کشورمان ارتباط داده اند) آمریکا یک حمله سایبری محرمانه را علیه ...

دو مقام رسمی آمریکا ادعا کرده اند که به دنبال حمله به تاسیسات نفتی آرامکو عربستان سعودی (که ریاض و واشنگتن آنها را به کشورمان ارتباط داده اند) آمریکا یک حمله سایبری محرمانه را علیه ایران انجام داده است.

بنابر گزارشی که رویترز در این باره منتشر کرده این دو نفر مدعی شده اند حمله سایبری آمریکا علیه ایران اوایل مهرماه رخ داده و هدف از آن جلوگیری از گسترش پروپاگاندای کشورمان بوده است. یکی از این افراد حتی اظهار داشته که حمله سایبری مذکور به سخت افزار فیزیکی ایران آسیب زده اما جزئیات بیشتری در این باره ارائه نکرد.

تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر بهشهر استان مازندران

محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اما در حاشیه جلسه ظهر امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر بهشهر استان مازندران - و در واکنش به حمله سایبری آمریکا علیه ایران گفت: «خواب دیدن خیره»!

در مقابل الیسا اسمیت سخنگوی پنتاگون در واکنش به ادعای این دو مقام رسمی آمریکا در رابطه با حمله سایبری آمریکا علیه ایران چنین گفت:

به خاطر سیاست ها و امنیت عملیاتی ما حرفی در مورد عملیات سایبری، جاسوسی یا برنامه ریزی برای این عملیات ها به میان نمی آوریم.

حملات ۱۴ سپتامبر علیه تاسیسات نفتی آرامکو عربستان سعودی که خسارات جدی را به آن وارد کرد توسط نیروهای حوثی یمن انجام شد با این حال، عربستان سعودی، آمریکا و چند متحد اروپایی آنها، مسئولیت انجام این حملات را بر گردن ایران انداختند.

خبر حمله سایبری آمریکا علیه ایران در حالی منتشر می شود که شرکت مایکروسافت چندی پیش از تلاش هکرهای ایرانی برای نفوذ به ایمیل - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر بهشهر استان مازندران - های یکی از نامزدهای - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر بهشهر استان مازندران - انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا خبر داد.

این کمپانی در بلاگ خود از کاندیدایی که هدف هکرها بوده نامی نبرد اما گفته شد این گروه که «فسفر» نامیده می شوند در نفوذ به حساب های کاربری ناکام بوده اند. مدتی بعد CNBC گزارش کرده که کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ مورد حمله ناموفق هکرهای ایرانی قرار گرفته. با این حال مدیر ارتباطات کمپین - تعمیرات تلویزیون مارشال در شهر بهشهر استان مازندران - انتخاباتی ترامپ گفته که هیچ نشانه ای از هدف قرار گرفته شدن زیر ساخت های کمپین مشاهده نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone