🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
  2. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: مشکل در اتصال به اینترنت با سرعت کافی و شبکه بی سیم می تواند در پخش این تصاویر اختلال ایجاد کند.
  3. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: نمایشگر های قدیمی هستند که از لامپ های شعه کاتدی تشکیل شده اند.
  4. سوال: آمپلی فایر در تلویزیون چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
  5. سوال: چرا تلویزیون من دیر روشن می شود؟
    پاسخ: خرابی بردپاور یا برد تغذیه می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند که با تعویض یا در صورت امکان تعمیر آنها می توانیم مشکل را حل کنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23441.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

آیا گوگل با معرفی پیکسل ۴ به مشکل اپل دچار شده است؟

گوگل دیشب طی مراسمی در نیویورک، از پیکسل ۴ رونمایی کرد. از این گوشی به عنوان نماینده دنیای اندروید، انتظارات فراوانی می‌رود، زیرا کیفیت عکاسی پیکسل همواره به عنوان معیاری برای سنجش توانایی عکس‌برداری دیگر ...

گوگل دیشب طی مراسمی در نیویورک، از پیکسل ۴ رونمایی کرد. از این گوشی به عنوان نماینده دنیای اندروید، انتظارات فراوانی می‌رود، زیرا کیفیت عکاسی - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کرمانشاه استان کردستان - پیکسل همواره به - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کرمانشاه استان کردستان - عنوان معیاری برای سنجش توانایی عکس‌برداری - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کرمانشاه استان کردستان - دیگر گوشی‌های اندروید و اخیرا اپل در نظر گرفته می‌شود. این کیفیت بالا باعث شد تا اپل که چند - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کرمانشاه استان کردستان - سالی از صدر دنیای عکاسی فاصله گرفته - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کرمانشاه استان کردستان - بود، تلاش مضاعفی انجام دهد تا دوباره خود را به سطح استاندارد گوگل برساند. اما به نظر می‌رسد این گوگل باشد که دنباله روی راه اپل باشد؛ آن هم نه در جهت مثبت.

گوگل برای گوشی‌های پیکسل ۴ و پیکسل ۴ XL، قیمت‌هایی رقابتی در نظر گرفته است. گوشی کوچکتر این - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کرمانشاه استان کردستان - خانواده دو نفره، ۸۰۰ دلار و بردار بزرگ‌تر وی، ۹۰۰ دلار قیمت دارند. این قیمت‌ها نسبت به دیگر پرچمداران اندرویدی، رقابتی و بعضا کم تلقی می‌شوند. البته با توجه به این قیمت‌ها دو بار ممکن است به فکر فرو بروید؛ قبل از باز کردن درب جعبه - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کرمانشاه استان کردستان - و بعد از باز کردن درب آن.

این کمپانی بزرگ، پیش از باز کردن درب جعبه پیکسل ۴، ضربه فنی را به شما زده است. پایین‌ترین ظرفیت ارائه شده در این گوشی، ۶۴ گیگابایت است و اگر ۱۰۰ دلار اضافه‌تر پرداخت کنید، ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی گیرتان می‌آید. این میزان حافظه در دنیای اندرویدی و به خصوص پرچمداران مضحک است. سامسونگ، وان پلاس و هواوی همگی برای حافظه داخلی پایه از ۱۲۸ گیگابایت شروع می‌کنند و در بعضی موارد (مثل وان - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کرمانشاه استان کردستان - پلاس) قیمت گوشی از پیکسل ۴ هم پایین‌تر است.

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کرمانشاه استان کردستان

تنها کمپانی دیگری که باعث - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کرمانشاه استان کردستان - می‌شود گوگل به تنهایی در پایین‌ترین رتبه لیست خسیس‌ترین کمپانی‌های سیلیکون ولی قرار نگیرد، (می دانستیم می‌توانید حدس بزنید) «اپل» است. آیفون ۱۱ پرو و پرو مکس هم به عنوان گوشی‌های «حرفه‌ای» برای کاربران «حرفه‌ای‌تر» تنها با حافظه پایه ۶۴ گیگابایتی - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کرمانشاه استان کردستان - و قیمت‌های ۴ رقمی عرضه - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کرمانشاه استان کردستان - می‌شوند. مشکل دیگر اینجاست که مشابه همتای کالیفرنیایی خود، گوگل به استفاده از اس‌دی کارت اعتقادی ندارد و اگر نسخه ۶۴ گیگابایتی را خریداری کنید، تا ابد با ۶۴ گیگابایت - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کرمانشاه استان کردستان - باید سر کنید؛ دقیقا مشابه اپل.

با این حال تا پارسال نمی‌توانستید به گوگل خرده - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کرمانشاه استان کردستان - بگیرید که چرا حافظه پایه پیکسل ۳، از ۶۴ گیگابایت شروع می‌شود. زیرا، تمام خریداران این گوشی از حافظه نامحدود برای ذخیره عکس‌ها و ویدیو‌های خود با رزولوشن اصلی برخوردار بودند. گوگل به نوعی با این کار - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کرمانشاه استان کردستان - به اپل دهن کجی می‌کرد (حافظه پایه ۵ گیگابایتی iCloud). - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کرمانشاه استان کردستان - اما این رویه با معرفی پیکسل ۳a متوقف شده و حتی اثرات آن به پیکسل ۴ هم رسیده است. البته می‌توان نسبت به پیکسل ۳a کمی آسان گرفت، زیرا آن گوشی ۴۵۰ دلار قیمت داشت در حالی که پیکسل - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کرمانشاه استان کردستان - ۴ کمی کم‌تر از ۲ برابر قیمت‌گذاری شده است.

اگر کمی دقت کنید، این طور به نظر - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کرمانشاه استان کردستان - می‌رسد که گوگل هم راه اپل را دنبال کرده است و ابزار کاربردی و مورد نیاز ۹۸ درصد کاربران را (پایه نمایشگر حرفه‌ای؟) در نظر نگرفته است. به همین دلیل اوضاع زمانی خراب‌تر می‌شود که درب جعبه را باز کنید.

گوگل تصمیم گرفته است که - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کرمانشاه استان کردستان - نه هدفونی در جعبه بگذارد (چه با سیم و چه بی‌سیم) و نه - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کرمانشاه استان کردستان - دانگل تبدیل جک ۳.۵ میلیمتری به USB-C (پیکسل ۴ درگاه هدفون ندارد). - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کرمانشاه استان کردستان - کاربرانی که می‌خواهند موسیقی گوش بدهند باید از هدفون‌های بی‌سیم استفاده کنند یا از - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کرمانشاه استان کردستان - دانگل. البته این حرکت کمی «استراتژیک» است. در مراسم دیشب، پیکسل بادز معرفی شد که به نوعی حکم ایرپاد را برای پیکسل ۴ دارد.

می‌توان این طور تعبیر کرد که کمپانی «متمول» دره سیلیکون، قصد دارد کاربران خود را ترغیب کند که هدفون بی‌سیم ۱۸۰ دلاری پیکسل - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کرمانشاه استان کردستان - بادز را خریداری کنند. کاری که هنوز قفل آن برای اپل باز نشده. با این حال اگر قیمت پیکسل بادز را با قیمت گوشی - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کرمانشاه استان کردستان - جمع کنید، - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کرمانشاه استان کردستان - به اعداد ۹۸۰ دلاری - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کرمانشاه استان کردستان - و ۱۰۸۰ دلاری می‌رسید که با آیفون ۱۱ پرو - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کرمانشاه استان کردستان - تنها ۱۹ دلار تفاوت - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کرمانشاه استان کردستان - دارند.

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کرمانشاه استان کردستان

البته اگر بخواهیم با گوگل روراست باشیم، باید از گیفت کارت ۱۰۰ دلاری که برای پیش‌خرید این گوشی در نظر گرفته شده است هم حرف بزنیم. البته آمازون علاوه بر این گیفت کارت، ۱۰۰ دلار دیگر هم به خریداران این گوشی تخفیف می‌دهد. با این وجود زیاد خوشحال نشوید. دلیل اول اینکه نباید زیاد به هوا بپرید این است که در ایران زندگی می‌کنید و طبیعتا هیچ‌کدام از شرایط بالا، شامل حال شما نمی‌شود.

دلیل دوم این است که گیفت کارت - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کرمانشاه استان کردستان - ۱۰۰ دلاری، ۸ هفته بعد از خرید پیکسل ۴ به دست شما می‌رسد و شما تنها چند هفته فرصت دارید تا از آن استفاده کنید. اگر با خود می‌گویید که خب از این ۱۰۰ دلار برای خرید پیکسل بادز استفاده می‌کنم، متاسفیم. پیش از این که پیکسل بادز عرضه شود (۶ ماه دیگر)، مهلت استفاده از گیفت کارت شما تمام شده است.

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کرمانشاه استان کردستان

گوگل دیروز روی - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کرمانشاه استان کردستان - کم کردن ردپای خود در رابطه با آلوده کردن محیط‌زیست مانور بسیاری داد. یکی از موضوعات مطرح شده در این رابطه، کم‌کردن ادوات داخل جعبه گوشی بود. شاید بتوان حذف هدفون را در همین راستا در نظر گرفت، ولی قطعا - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر کرمانشاه استان کردستان - نمی‌توان حذف حافظه ابری نامحدود را جزو کم کردن آسیب‌های وارده به محیط‌زیست دانست.

تا پیش از مراسم دیشب گوگل، می‌توان اینطور گفت که کاربران با خریداری گوشی های پیکسل، نسبت به پول پرداختی خود، ارزش بیشتری دریافت می کنند، اما الان دیگر این طور به نظر نمی‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone