🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر چناران استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فلت در تلویزیون چه نقشی دارد؟
    پاسخ: آی سی و پردازشگر در فلت قرار می گیرند و این قطعات در کنار هم برای وضوح تصاویر بسیار مهم می باشد.
  2. سوال: آمپلی فایر در تلویزیون چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
  3. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی و امنیت من وجود دارد؟
    پاسخ: بله همه کارکنان و کارشناسان ما دوره های متفاوت روانشانسی و رفتار اجتماعی را گذرانده و از کیفیت رفتاری بالایی برخوردار هستند.
  4. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله مشکل در بلندگوها ، خرابی کیت صدا و ... می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود که تعمیر آن نیاز به حضور متخصص می باشد.
  5. سوال: چرا صدای تلویزیون من خش دارد؟
    پاسخ: خش بودن صدا و صدا ها ناهنجار می تواند دلیل عمده آن خرابی اسپیکر ها و خروجی های صدا باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23453.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

جابجایی مدیران ارشد هواوی از بیم تماس محرمانه آمریکا با آنها

شماری از مدیران ارشد و دانشمندان هواوی که با کسب و کار این شرکت در آمریکا در ارتباط هستند به شرکت های تابعه این غول تکنولوژی چینی منتقل شده اند تا مبادا عوامل دولت ترامپ ...

شماری از مدیران ارشد و دانشمندان هواوی که با کسب و کار این شرکت در آمریکا در ارتباط هستند به شرکت های تابعه این غول تکنولوژی چینی منتقل شده اند تا مبادا عوامل دولت ترامپ مخفیانه با آنها تماس بگیرند و اطلاعات حساس شرکت را از آنها دریافت کند.

به بیان دیگر طبق گزارشی که Nikkei منتشر کرده است، تصمیم گیرندگان هواوی به این باور رسیده اند که دولت آمریکا ممکن است به کارگروه هواوی در خاک خود نفوذ کرده و اطلاعات محرمانه این شرکت از جمله نقشه های راه آینده آن را در معرض خطر قرار دهد. تا آن زمان، چندین - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر چناران استان خراسان - تن از مدیران هواوی که در زمینه تحقیق و توسعه فعالیت داشتند از آمریکا به جای دیگری - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر چناران استان خراسان - فراخوانده شده اند یا جایگاه شغلی شان - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر چناران استان خراسان - بنابر درخواست هواوی تغییر یافته است.

Sunhom Steve Paak و Wang Hsin-shih دو تن از این مدیران هستند که نفر نخست به عنوان مدیر ارشد تکنولوژی در شرکت - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر چناران استان خراسان - های سیلیکون - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر چناران استان خراسان - مشغول به کار شده و شخص دوم نیز به یکباره از سمت خود استعفا داده است. هم این دو نفر و هم هواوی از اظهار نظر در مورد تغییر جایگاه های شغلی شان خودداری کرده اند.

تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر چناران استان خراسان
ترامپ و شی جین پینگ رهبر چین در حاشیه اجلاس گروه 20

تا به الان هواوی به خاطر اینکه - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر چناران استان خراسان - دیگر نمی تواند روابط تجاری اش را با شرکت های آمریکایی حفظ کند، ۷۰ درصد از نیروهای کاری خود در یکی از شعبات آمریکا را اخراج کرده است.

چند ماه پیش این کمپانی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر چناران استان خراسان - چینی از دولت آمریکا به خاطر تلاش افراد وابسته به آن برای نفوذ به داخل سرورهایش - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر چناران استان خراسان - و سرقت ایمیل ها و کدهای منبع شکایت کرد که البته دادگاه مربوط - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر چناران استان خراسان - به این پرونده هنوز آغاز نشده است.

به طور کلی تنش های به وجود آمده میان چین و آمریکا اثرات منفی بسیاری را روی هر دو طرف گذاشته است. در سال ۲۰۱۸ میلادی سرمایه گذاری مستقیم چین - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر چناران استان خراسان - در آمریکا به ۵ میلیارد دلار کاهش پیدا کرد که این میزان ۸۰ درصد کمتر از سرمایه گذاری آن در سال قبل یعنی رقم ۲۹ میلیارد دلار است.

چندی پیش رسانه ها به نقل از رن ژنگفی موسس هواوی اعلام کردند که اگر هواوی نتواند با آمریکا همکاری کند می تواند ریاضیدان از روسیه بگیرد یا با دانشمندان اروپایی همکاری کند.

علاوه بر این مدیران ارشد این کمپانی نیز قبلا اعلام کرده بودند که - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر چناران استان خراسان - می خواهند استعدادهای جوان را از سراسر دنیا - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر چناران استان خراسان - به استخدام خود در بیاورند. در همین رابطه آنها با پیشنهاد حقوق سالانه ۲۸۱ هزار دلار به دارندگان مدرک دکترا فرایند استخدامی خود را آغاز کردند که - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر چناران استان خراسان - این رقم حتی از حقوق های پیشنهادی گوگل و  اپل نیز بیشتر است. بنابراین گرچه کسب و کار هواوی در آمریکا با مشکلاتی روبرو شده اما از سویی، آمریکا و موسسات تحقیقاتی - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر چناران استان خراسان - آن نیز دیگر از بودجه های عظیم هواوی و - تعمیرات تلویزیون شیائومی در شهر چناران استان خراسان - سرمایه گذاری آن سهمی ندارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone