🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن پکیج چسیت؟
    پاسخ: دلایلی متفاوتی از جمله اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  2. سوال: وظیفه و کاربرد پمپ سیرکولاتور چیست؟
    پاسخ: پمپ پکیج است که وظیفه گردن آب را به عهده دارد.
  3. سوال: در صورت وجود خرابی در پکیج بعد از تعمیرات، باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی و اشکال در خدمات و تعمیرات انجام شده توسط ما باشد و بازه 3 ماه گارانتی از خدمات ما نگذشته باشد برای شما خدمات مجدد با ضمانت بدون وجه خواهد بود.
  4. سوال: چقدر هزینه برای تعمیرات پکیج یا خدمات باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر پکیج به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: چرا پکیج من آب را گرم نمی کند؟
    پاسخ: نبود آب گرم یکی از رایج ترین مشکلاتی است که در این سیستم‌ها ایجاد می‌شود. اولین چیزی که باید چک کنید منابعی است که آب، گاز و برق را به پکیج می‌رسانند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15830.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

این پهپاد با شاخک حشره بید بوها را تشخیص می‌دهد [تماشا کنید]

محققان دانشگاه واشنگتن پهپادی خودران توسعه داده‌اند که با استفاده از شاخک حشره بید بوها را تشخیص می‌دهد. این پهپاد Smellicopter نام داشته و یکی از جالب‌ترین قسمت‌های آن شاخک حشره بید است. بیدها به ...

محققان دانشگاه واشنگتن پهپادی - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر نجف آباد استان اصفهان - خودران توسعه داده‌اند که با استفاده از شاخک حشره بید بوها را تشخیص می‌دهد.

این پهپاد Smellicopter نام داشته و یکی از جالب‌ترین قسمت‌های آن - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر نجف آباد استان اصفهان - شاخک حشره بید است. بیدها به لطف شاخک خود توانایی فوق العاده‌ای در تقویت سیگنال‌های شیمیایی دارند به طوری که می‌توانند یک مولکول بو را نیز از فواصل دور تشخیص دهند، بنابراین محققان به جای - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر نجف آباد استان اصفهان - استفاده از سنسورهای دست ساز انسانی به سراغ طبیعت - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر نجف آباد استان اصفهان - رفته و پهپاد خود را به شاخک این حشره مجهز کرده‌اند.

«ملانی اندرسون» (Melanie Anderson)، دانشجوی دکترا دانشگاه واشنگتن و یکی از سازندگان Smellicopter به دیجیتال ترندز می‌گوید: «ما از شاخک بید زنده استفاده کردیم. شاخک این حشره شبیه یک نی است که با مایع پر شده بنابراین ما توانستیم سیم‌هایی کوچک را در ابتدا و انتهای شاخک فرو کرده و زمانی که بو می‌کشد میزان سیگنال الکتریکی را اندازه گیری کنیم. شاخک بیدها در مقایسه با سنسورها بسیار حساس‌تر، - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر نجف آباد استان اصفهان - کم مصرف‌تر و سبک‌تر است.»

به گفته محققان شاخک پس از جداسازی از بید تا چهار ساعت خصوصیات بیولوژیکی و شیمیایی خود را حفظ می‌کند و می‌توان با نگهداری آن در فریزر مدت زمان فعالیت را بیشتر کرد. پهپاد مورد بحث علاوه بر شاخک از چند سنسور فروسرخ نیز برخوردار است که به آن توانایی اسکن کردن محیط با نرخ ۱۰ بار در ثانیه و مسیریابی بدون برخورد با اجسام را می‌دهد.

«توماس دنیل» (Thomas Daniel)، استاد بیولوژی از دانشگاه واشنگتن در مورد Smellicopter می‌گوید: «مزیت - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر نجف آباد استان اصفهان - این پهپاد قابلیت پرواز و مسیریابی در محیط‌های پیچیده است و انسان و سگ‌ها - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر نجف آباد استان اصفهان - را در معرض خطر قرار نمی‌دهد. از این پهپاد می‌توان استفاده‌های متعددی کرد که از جمله آنها می‌توان به تشخیص نشتی در لوله‌های گاز، شیوع بیماری‌ها در محصولات کشاورزی و شناسایی مواد منفجره اشاره کرد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone