🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مین برد چه نقشی در تلویزیون ایفا می کند؟
    پاسخ: مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون شاید مهمترین قطعه در تلویزیون های نسل جدید به شمار آید که نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد.
  2. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: اتصال به اینگونه کانال ها و اکانت سازی آن ها نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد که نیاز به حضور تکنسین متخصص دارد.
  3. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
  4. سوال: خدمات و قطعات استفاده شده در دستگاه من کیفیت کافی را دارند؟
    پاسخ: بهترین قطعات ممکن با ضمانت کیفیت بالا برای دستگاه شما استفاده خواهد شد.
  5. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15828.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

شکایت بی‌سابقه FTC و ۴۸ دادستان ایالتی از فیسبوک با هدف تجزیه اینستاگرام و واتساپ

«کمیسیون تجارت فدرال» و دادستان‌های 48 ایالت، فیسبوک را به تخطی از قوانین ضد انحصاری متهم کردند. شاکیان بر این باورند که خرید اینستاگرام، واتساپ و شرکت‌های کوچک توسط فیسبوک مغایر با قوانین رقابتی است ...

«کمیسیون تجارت - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر هرسین استان کردستان - فدرال» و دادستان‌های 48 ایالت، فیسبوک - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر هرسین استان کردستان - را به تخطی از قوانین ضد انحصاری متهم کردند. شاکیان بر این باورند که خرید اینستاگرام، واتساپ و شرکت‌های کوچک توسط فیسبوک مغایر با قوانین رقابتی است و - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر هرسین استان کردستان - خواستار سلب امتیاز این دو شبکه اجتماعی محبوب از فیسبوک شدند.

کمیسیون تجارت فدرال در حال تکمیل پرونده فیسبوک با موضوع تخطی از قوانین - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر هرسین استان کردستان - ضد - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر هرسین استان کردستان - انحصاری است. این نهاد ادعا می‌کند که فیسبوک سال‌ها است رفتارهای ضد رقابتی را دنبال می‌کند. شاکیان پرونده می‌خواهند امتیاز خرید اینستاگرام و واتساپ از این شرکت سلب شود و فیسبوک برای معامله‌های بعدی نیز تاییدیه دریافت کند.

این نخستین بار نیست که فیسبوک درگیر اتهامات وارد شده از سوی کمیسیون تجارت فدرال می‌شود. دادستان‌های 48 ایالت به رهبری «لتیتیا جیمز» دادستان نیویورک نیز اعتقاد دارند که فیسبوک قوانین رقابتی را رعایت نمی‌کند.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر هرسین استان کردستان

یکی از موضوعات اصلی مورد بحث کمیسیون تجارت فدرال و دادستان‌های 48 ایالت‌، خرید یک میلیارد دلاری اینستاگرام در سال 2012 و خرید 19 میلیارد دلاری واتساپ در سال 2014 است. شاکیان مدعی هستند که معامله‌های فیسبوک به منظور از بین بردن رقبای بازار انجام شده است.

در طی سال‌های گذشته فیسبوک در حدود 90 شرکت و استارتاپ کوچک از جمله سرویس ذخیره داده Onavo را به مالکیت خود درآورده  است. یکی از دغدغه‌های شاکیان پرونده آن است که حریم خصوصی کاربران نیز توسط این شرکت تهدید می‌شود. پیشتر گفته شده بود که فیسبوک استفاده کاربران از اپ‌ها را رهگیری می‌کند تا بتواند رقبای خود را شناسایی کرده و از اطلاعات به دست آمده در جهت تبلیغات سوگیرانه استفاده کند.

مردادماه امسال نیز «مارک - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر هرسین استان کردستان - زاکربرگ« مدیرعامل فیسبوک در جلسه رسیدگی به انحصارطلبی به خاطر - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر هرسین استان کردستان - تصاحب اینستاگرام، اعتراف کرد که اینستاگرام را تهدیدی برای فیسبوک تلقی می‌کرده است.

فیسبوک در توییتر با انتشار پستی نسبت به اتهامات وارد شده واکنش نشان داد. فیسبوک ادعا - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر هرسین استان کردستان - می‌کند که در حال بررسی شکایت‌ها و اتهامات وارده است و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. فیسبوک معتقد است موضوع خرید شبکه‌های اجتماعی که FTC قبلا هم روی آن دست گذاشته بود، پیش از این حل شده است. از سوی دیگر این شرکت معتقد است که چنین تصمیماتی می‌تواند عواقب بیشتری روی تجارت داشته باشد.

فیسبوک ادعا می‌کند که - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر هرسین استان کردستان - اینستاگرام از روز اول چنین محبوبیتی نداشته و با صرف میلیاردها دلار سرمایه و ارتقا - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر هرسین استان کردستان - ویژگی‌های فنی امروز از چنین محبوبیتی برخوردار است. فیسبوک معتقد است چنین رفتارهایی با شرکت‌های بزرگ فناوری به تردید و عدم اطمینان به ادامه فعالیت‌ها دامن می‌زند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone