🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کمیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کمیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا رنگ های تلویزیون به خوبی تشخیص داده نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف سبب این اتفاق هستند. نیاز هست تنظیمات رنگ را در تلویزیون خود بررسی کنید.
  2. سوال: دلیل تصویر با رنگ های غیر متعارف در تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکلات نیاز به بررسی دقیق تر از سوی کارشناس متخصص دارد که با بررسی پنل و قطعات مختلف دستگاه علت آن را پیدا و برای رفع آن اقدام کند.
  3. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله سوختن بکلایت، خرابی پنل ، مشکل در انتقال تصویر و .. می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی در تلویزیون شما شود.
  4. سوال: سرویس دوره ای چه کیفیتی در عملکرد تلویزیون دارد؟
    پاسخ: سرویس و بررسی به صورت منظم باعث جلوگیری از مشکلات جدی تر خواهد شد.
  5. سوال: منوی تلویزیون و تنظیمات آن چگونه کار می کند؟
    پاسخ: عدم اطلاع از نحوه استفاده از قسمت ها و ویژگی های مختلف تلویزیون می تواند خرابی های زیادی در این قسمت ایجاد کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15827.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

آنر در آستانه توافق با کوالکام برای خرید چیپست‌های اسنپدراگون

آنر به دنبال تبدیل شدن به برترین برند در بازار موبایل چین است و ظاهرا در همین راستا مذاکراتی را برای خرید چیپست‌های قدرتمند اسنپدراگون کلید زده است. آنر تا مدتی قبل به عنوان زیرمجموعه‌ ...

آنر به دنبال تبدیل شدن به برترین برند در بازار موبایل - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کمیجان استان مرکزی - چین است و ظاهرا - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کمیجان استان مرکزی - در همین راستا مذاکراتی را برای خرید چیپست‌های قدرتمند اسنپدراگون کلید زده است.

آنر تا مدتی قبل به عنوان زیرمجموعه‌ هواوی فعالیت می‌کرد و به واسطه تحریم‌های این شرکت چینی امکان استفاده از چیپست‌های جدید کوالکام یا سرویس‌ها و اپ‌های گوگل نداشت. این شرکت علی‌رغم محدودیت‌ها توانسته بود در مدتی کوتاه بخشی از بازار را به - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کمیجان استان مرکزی - خود اختصاص دهد اما پس از جدایی از هواوی در پی تبدیل شدن به بازیگر اصلی در - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کمیجان استان مرکزی - این حوزه است.

اواخرماه گذشته هواوی تایید کرد که با هدف خروج آنر از زیر بار تحریم‌های ایالات متحده، زیرمجموعه خود را - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کمیجان استان مرکزی - به کنسرسیوم تازه - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کمیجان استان مرکزی - تاسیس «Shenzen Zhixin» می‌فروشد که - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کمیجان استان مرکزی - از کارگزاران و توزیع کنندگان آنر تشکیل شده است. ظاهرا این اقدام نتیجه داده و منبعی نزدیک به کوالکام از مذاکرات پشت پرده بین این دو شرکت و احتمال توافق آنها برای - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کمیجان استان مرکزی - استفاده از چیپست‌های اسنپدراگون خبر داده است. ظاهرا مذاکرات بین آنها نیز به خوبی پیش رفته و در آستانه توافق قرار دارند. حتی گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر عرضه یک پرچمدار قدرتمند با - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کمیجان استان مرکزی - چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ به گوش می‌رسد.

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کمیجان استان مرکزی

پیش از این خبرهایی در مورد معرفی سری آنر V40 با چیپست‌های مدیاتک منتشر شده بود اما در صورتی که این توافق عملی شود دوباره شاهد عرضه گوشی‌های این شرکت با تراشه‌های کوالکام خواهیم بود که طرفداران بیشتری در بازار دارند.

«ژائو مینگ»، مدیرعامل آنر طی جلسه‌ای با کارکنان شرکت صراحتا از تصمیم آنها برای تبدیل شدن به برترین برند بازار چین پرده برداشته که طبیعتاً به معنی تلاش آنها برای پشت سر گذاشتن هواوی و شیائومی خواهد بود. هدف آنها البته تنها قدرت‌نمایی در حوزه موبایل نیست و به گفته ژائو محصولات دیگری را نیز به بازار - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر کمیجان استان مرکزی - عرضه خواهند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone