🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سام در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سام در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  3. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18892.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

نصب macOS Big Sur در صورت نبود فضای کافی روی هارد خطر حذف داده‌ها را دارد

اگر کاربر مک هستید و می‌خواهید macOS Big Sur را نصب کنید، بهتر است از وجود فضای کافی روی هارد مطمئن شوید چون در غیر این صورت احتمال از دست رفتن اطلاعات وجود دارد. برای ...

اگر کاربر مک هستید و می‌خواهید macOS Big Sur را نصب کنید، بهتر است از وجود فضای کافی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر گلپایگان استان اصفهان - روی هارد مطمئن شوید چون در غیر این صورت احتمال از دست رفتن اطلاعات وجود دارد.

برای مهاجرت به نسخه Big Sur دستکم به ۳۵.۵ گیگابایت فضای خالی بعلاوه ۱۳ گیگابایت برای فایل نصبی (در مجموع ۴۸.۵ گیگابایت) نیاز است. اگر این مقدار فضای خالی ندارید بهتر است دست نگه دارید. آنطور که خبرگزاری Mr Macintosh گزارش می‌کند، سیستم عامل مک وجود این مقدار فضای خالی روی هارد را پیش از شروع - تعمیرات لباسشویی سام در شهر گلپایگان استان اصفهان - فرآیند نصب محاسبه نمی‌کند.

در صورتی که فضا کم - تعمیرات لباسشویی سام در شهر گلپایگان استان اصفهان - باشد فایل نصبی پیغام خطا نمایش داده و مک در محیط - تعمیرات لباسشویی سام در شهر گلپایگان استان اصفهان - Boot Recovery Assistant گیر می‌کند و راهی برای بازیابی آن وجود نخواهد داشت. البته امکان بازیابی سیستم وجود دارد اما این کار به قیمت پاک شدن احتمالی برخی اطلاعات تمام می‌شود.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر گلپایگان استان اصفهان

فراموش نکنید این مشکل کاربرانی که Big Sur را قبلاً نصب کرده‌اند و حالا می‌خواهند ویرایش جدید آن را نصب کنند (مثلاً بروزرسانی از نسخه 11.1 به 11.2) را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد و کاربرانی را درگیر می‌کند که می‌خواهند با استفاده - تعمیرات لباسشویی سام در شهر گلپایگان استان اصفهان - از فایل نصبی سیستم خود را مستقیماً به Big Sur 11.2 یا بتای Big Sur 11.3 آپگرید کنند.

به گفته Mr Macintosh اگر برنامه - تعمیرات لباسشویی سام در شهر گلپایگان استان اصفهان - رمزنگاری FileVault را فعال کرده باشید عملیات - تعمیرات لباسشویی سام در شهر گلپایگان استان اصفهان - بازیابی می‌تواند بسیار دردسرساز شود. اگر این برنامه را فعال کرده‌اید تنها راه بازیابی سیستم و اطلاعات آن وصل کردن یک مک دیگر (با سیستم عامل macOS - تعمیرات لباسشویی سام در شهر گلپایگان استان اصفهان - High Sierra یا Mojave) به کامپیوتر اول است. درصد کمی از کاربران دو کامپیوتر مک دارند و قرض گرفتن آن از دیگران کار آسانی نیست، بنابراین بسیاری از کاربران به مشکل برخورد خواهند کرد.

آسان‌ترین راه حل برای برخی - تعمیرات لباسشویی سام در شهر گلپایگان استان اصفهان - کاربران پاک کردن اطلاعات و نصب دوباره macOS یا همان نصب تمیز (Clean Install) - تعمیرات لباسشویی سام در شهر گلپایگان استان اصفهان - در صورت داشتن فایل پشتیبان بروز خواهد بود. - تعمیرات لباسشویی سام در شهر گلپایگان استان اصفهان - اپل وجود این باگ را تأیید نکرده اما پیش‌بینی می‌شود آنرا در نسخه نهایی Big Sur 11.3 برطرف - تعمیرات لباسشویی سام در شهر گلپایگان استان اصفهان - کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone