🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فلت تلویزیون چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: آی سی و پردازشگر در فلت قرار می گیرند و این قطعات در کنار هم برای وضوح تصاویر بسیار مهم می باشد.
  2. سوال: دلیل تصویر با رنگ های غیر متعارف در تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: ایراد در پیکسل ها و سوختگی آنها، ضربه به پنل تلویزیون، گرما و یا سرمای بیش از حد، اتصال نادرست کابل ها و ... از جمله اتفاق هایی است که سبب پیدایش این مشکل در تلویزیون می شوند.
  3. سوال: دلیل پاک شدن بعضی از کانال ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: عدم دریافت همه کانال ها در تلویزون شما می تواند اغلب به دلیل مشکل در آنتن و دریافت کننده شما باشد.
  4. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
  5. سوال: چرا تلویزیون من به هیچ عنوان روشن نمی شود؟
    پاسخ: روشن نشدن تلویزیون به عوامل متعددی بستگی دارد که از عوامل خارجی آن می تون به خرابی کابل، عدم انتقال برق، مشکل در پورت ورودی و .... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36847.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

خانواده شیائومی «ردمی نوت 5» رسماً معرفی شد؛ اقتصادی هایی در پوستین پرچمدار

اسمارت فون Redmi Note 4 که طی سال گذشته میلادی به بازار آمد، پر فروش ترین موبایل سال 2017 در کشور هند بود و حالا کمپانی شیائومی از خانواده Redmi Note 5 رونمایی کرده که ...

اسمارت فون Redmi Note 4 که طی سال - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر فولاد شهر استان اصفهان - گذشته میلادی به بازار آمد، پر فروش ترین موبایل سال 2017 در کشور هند بود و حالا - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر فولاد شهر استان اصفهان - کمپانی شیائومی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر فولاد شهر استان اصفهان - از خانواده Redmi Note 5 رونمایی کرده که در قلب خود همان اسمارت فون سابق است اما این بار با مشخصات سخت افزاری بسیار - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر فولاد شهر استان اصفهان - بهتر.

ردمی نوت 5 همراه با همان چیپست اسنپدراگون 625 مدل قبلی عرضه می شود و در دو مدل با 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی یا 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی به دست مشتریان می رسد.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر فولاد شهر استان اصفهان

در همین حال، موبایل ردمی نوت 5 پرو برای افرادی ساخته شده که به دنبال قدرت پردازشی هرچه بیشتر هستند و چیپست اسنپدراگون 636 با تکنولوژی هسته های Kryo را در خود جای می دهد. حافظه رم این مدل گران قیمت تر نیز برابر با 4 یا 6 گیگابایت است که سبب می شود ردمی نوت 5 پرو، موبایلی تحسین برانگیز در دسته بندی اقتصادی باشد.

هر دو عضو خانواده ردمی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر فولاد شهر استان اصفهان - نوت 5، به نمایشگر 5.99 اینچی با رزولوشن FullHD+ و نسبت ابعاد 18:9 مجهز شده اند و با حاشیه های اندکی که دارند، همچون پرچمداران گران قیمت موجود در بازار به نظر می رسند. در قیاس با نمایشگرهای سنتی 5.5 اینچی، ابعاد ردمی نوت 5 - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر فولاد شهر استان اصفهان - و نوت - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر فولاد شهر استان اصفهان - 5 پرو تفاوتی با سابق نکرده اما به لطف - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر فولاد شهر استان اصفهان - حاشیه های کمتر، 12.5 درصد دیگر از پنل جلویی به نمایشگر اختصاص یافته.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر فولاد شهر استان اصفهان

گذشته از پردازنده و حافظه رم، بزرگ ترین وجه تمایز دو - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر فولاد شهر استان اصفهان - دستگاه - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر فولاد شهر استان اصفهان - در دوربین آنها ظاهر می شود. در حالی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر فولاد شهر استان اصفهان - که ردمی نوت 5 به دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.2 مجهز شده، ردمی نوت 5 پرو از دوربینی دوگانه (متشکل از - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر فولاد شهر استان اصفهان - دو سنسور 12 و 5 مگاپیکسلی) بهره می برد تا امکان تصویربرداری پرتره را مهیا سازد. دوربین سلفی و 20 مگاپیکسلی مدل پرو هم از سنسور IMX376 سونی بهره می برد و در کنار الگوریتم هوش مصنوعی Beautify 4.0 خود شیائومی، تصاویر سلفی جذابی ثبت می کند.

تازه ترین دیوایس های شیائومی به صورت پیش فرض همراه با آخرین ورژن از رابط کاربری MIUI عرضه می شوند که براساس اندروید - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر فولاد شهر استان اصفهان - نوقا ساخته شده؛ بنابراین یکی از معدود نقطه ضعف های خانواده ردمی نوت 5، عدم بهره گیری از تازه ترین ورژن اندروید در سال 2018 است.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر فولاد شهر استان اصفهان

در نهایت - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر فولاد شهر استان اصفهان - گفتنی است که موبایل های سری ردمی نوت 5، در چهار رنگ مشکی، طلایی، رزگلد و آبی روانه بازار خواهند شد و یک قاب محافظ نیز داخل جعبه آنها قرار گرفته. از نظر قیمت، دو مدل 32 و 64 گیگابایتی ردمی نوت 5 به ترتیب 156 و 187 دلار قیمت گذاری شده اند. از طرف دیگر، مدل پرو - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر فولاد شهر استان اصفهان - هم در دو نسخه با حافظه رم 4 - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر فولاد شهر استان اصفهان - و 6 گیگابایتی عرضه می گردد که آنها نیز به ترتیب 218 و 264 دلار قیمت دارند.

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر فولاد شهر استان اصفهان

تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر فولاد شهر استان اصفهان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر حلما نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام میشه بگید تعمیرگاه شما مینودشت فولاد شهر هم خدمات داره
پاسخ: بله در مینودشت شهر فولاد شهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone