🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  2. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  3. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  4. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41035.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

نگاهی به فناوری مورد استفاده در ساخت بدنه آنر ۹ و مقایسه با رقبا

اولین تلفن های هوشمند با بدنه پلاستیکی به بازار عرضه شدند، اما تنها چند سال کافی بود تا تولید کنندگان متوجه شوند پلاستیک آن چیزی نیست که خریداران می خواهند بعد از پرداخت صدها دلار، ...

اولین تلفن های هوشمند با بدنه پلاستیکی به بازار عرضه شدند، اما تنها چند سال کافی بود تا تولید کنندگان متوجه شوند پلاستیک آن چیزی نیست که خریداران می خواهند بعد از پرداخت صدها دلار، لمس کنند. به طور خاص - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - می توان به پرچمداران سامسونگ اشاره کرد که تا همین چند سال پیش، بدنه پلاستیکی آنها به شدت مورد انتقاد قرار می گرفت، خصوصاً در مقابل رقیبی مثل آیفون که از همان اولین مدل تاکنون، با بدنه فلزی یا شیشه ای به بازار عرضه می شود. به هر روی پلاستیک نمی توانست حس کیفیت را به خریدار منتقل کند و به مرور، با - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - بدنه های ساخته شده از شیشه و فلز جایگزین شد. البته برخی از سازندگان هم در این میان تلاش کردند گزینه های دیگری را امتحان کنند، از پلاستیک هایی با قابلیت ترمیم خود گرفته تا کولار و بامبو و حتی چرم، که در نهایت همه این ایده ها در بازار شکست خوردند و شیشه و فلز بودند که فراگیر شدند.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

هرچند فلز در مقابل ضربه مقاوم تر است، اما گرمای پردازنده را بیشتر به دست کاربر منتقل - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - می کند. در طرف مقابل لمس شیشه حس دلپذیر - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - تری دارد و امواج رادیویی از آن عبور می کنند، در نتیجه لازم نیست تولید کننده با تعبیه کردن خطوط آنتن، سادگی و زیبایی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - پشت بدنه را تحت تاثیر قرار دهد. این موضوع باعث می شود شرکت سازنده برای طراحی بدنه ای ساده و چشم نواز، دست باز تری داشته باشد. مزیت های شیشه باعث شده شرکت اپل در دهمین سالگرد تولد موبایل - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - های خود، فرمول جدیدی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - برای یک شیشه اختصاصی طراحی کرده و از آن برای ساخت بدنه آیفون ۱۰ (بررسی دیجیاتو) استفاده نماید.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

اما بر خلاف گذشته، امروز دیگر بدنه ساخته شده از شیشه و فلز - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - به پرچمدارانی مثل - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - آیفون محدود - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - نیست - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - و حتی کاربرانی که نمی خواهند میلیون ها تومان برای خرید تلفن هوشمند - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - هزینه کنند هم قادر هستند از این ویژگی، روی میان رده های خوش قیمت بازار بهره مند شوند. آنر ۹ یکی از بهترین میان رده های حال حاضر بازار است که از نظر سخت - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - افزاری بالاتر از تمام رقبای هم قیمت خود قرار می گیرد و علاوه بر این، از طراحی چشمگیری نیز بهره می برد. این محصول برای اولین بار با شیشه سه بعدی خمیده ساخته شده که از ۱۵ - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - لایه شکل - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - گرفته است. در ادامه می خواهیم نگاهی داشته باشیم به شیشه مورد استفاده در ساخت - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - بدنه آنر ۹ و آن را با چندی از موبایل های مجهز به بدنه شیشه ای مقایسه کنیم. با دیجیاتو همراه باشید.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

همانطور که اشاره کردیم در بدنه شیشه ای بر خلاف فلز، امکان عبور امواج رادیویی به آسانی وجود دارد. نگاهی به موبایل های مجهز به بدنه شیشه ای مثل آیفون - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ۱۰ - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - (بررسی دیجیاتو)، اکسپریا اکس زد پریمیوم (بررسی دیجیاتو)، HTC U11 (بررسی دیجیاتو) و آنر ۹ نشان می دهد که تولید کنندگان با استفاده از همین مزیت، پشت بدنه محصولات خود را مینیمال تر از رقبای فلزی طراحی کرده اند و این موضوع برای کاربران علاقه مند به - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - طراحی ساده، چشم نواز خواهد بود.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

در پرچمدار سونی شاهد استفاده از یک شیشه کاملاً تخت - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - هستیم که درست مثل آینه تصویر را همانطور که هست - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - بازتاب می دهد. اما بدنه محدب HTC U11 در تصویر اعوجاج ایجاد - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - می کند. کناره های بدنه آنر ۹ هم مثل رقیب - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - تایوانی خمیده ساخته شده - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - است اما در این محصول به جای اعوجاج تصویر خودتان، خطوط نورانی را مشاهده می کنید که از هر زاویه به یک شکل هستند.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

شرکت سازنده در این محصول از شیشه ۳ بعدی با لبه - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - های خمیده استفاده کرده که از ۱۵ لایه مختلف تشکیل شده - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - است. در بالاترین سطح لایه مقاوم در برابر جذب اثر انگشت را داریم که میزان جذب آلودگی از انگشت - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کاربر را کاهش می دهد. - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - پس از آن گوریلا گلس وظیفه محافظت در برابر ضربه را بر عهده دارد. در سطح بعدی لایه ضد انعکاس مورد استفاده قرار گرفته است. کاربرد این لایه را می توانید در ویکی پدیا مطالعه فرمایید. پس - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - از آن چسب OCA تعبیه - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - شده که برای چسباندن عناصر نوری شفاف کاربرد دارد. سپس یک ورق از جنس - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - PET داریم و در سطح بعدی یک لایه توری مانند - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - که نور را به شکل ۳ بعدی بازتاب می دهد.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

تا اینجا ۸ لایه مختلف مورد استفاده قرار گرفته است و لایه های باقی مانده هم از ۲ نوع پوشش نوری، و چاپ سیلک یا جوهری هستند. این لایه های تیتانیوم سیلیکونی دارای پوشش نوری در مقیاس نانومتر هستند و در کنار لایه توری مانند موسوم به 3D grating، خطوط نور را روی سطح بدنه به رقص در می آورند. نکته ی جالب اینکه شرکت سازنده پس از تولید هر ۱۰۰ عدد آنر ۹، طرح لایه ها را تغییر می دهد، در نتیجه اگر دو عدد از این تلفن هوشمند را مقابل نور قرار دهید، به احتمال زیاد نقش های متفاوتی پشت هر یک از آنها شکل - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - می گیرد.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

در مجموع باید گفت هرچند ساخت بدنه آنر ۹ با چنین ویژگی هایی هزینه قابل توجهی به شرکت تولید کننده تحمیل می کند، اما در عوض باعث می شود بدنه دستگاه در شرایط نوری مختلف جلوه متفاوتی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - داشته باشد و دیرتر از یک محصول مجهز به بدنه ساده شیشه ای یا فلزی، برای خریدار تکراری شود.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

عرضه آنر ۹ به عنوان پرچمدار این سری تلفن های هوشمند به زودی در بازار ایران آغاز می شود. در صورت تمایل به آشنایی بیشتر با ویژگی های دستگاه، نگاه نزدیک دیجیاتو به آنر ۹ را نیز مطالعه فرمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone