🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: برد تغذیه منبع ولتاژ تلویزیون می باشد که ولتاژ اصلی را به ولتاژ مستیقیم یا دی سی تبدیل می کند.
  2. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی و سوختن هر قطعه ای در تلویزیون مانند برد های پاور، برد تیکان، مین برد و ... می تواند بوی ناشی از سوختگی را انتشار دهد.
  3. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف سبب این اتفاق هستند. نیاز هست تنظیمات رنگ را در تلویزیون خود بررسی کنید.
  4. سوال: علت صدای بدون کیفیت و خش دار در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مشکل در آمپلی فایر اسپیکر ها و خرابی مگنت آن از عوامل ایجاد چنین مشکلی هستند.
  5. سوال: علت روشن نشدن تلویزون من چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن تلویزیون به عوامل متعددی بستگی دارد که از عوامل خارجی آن می تون به خرابی کابل، عدم انتقال برق، مشکل در پورت ورودی و .... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26579.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

میزان وفاداری کاربران به آیفون به پایین‌ترین حد رسیده است

بر اساس تحقیقات «‌BankMyCell» میزان وفاداری کاربران آیفون به پایین ترین حد خود از سال ۲۰۱۱ رسیده در حالی که بیش از ۹۰ درصد کاربران گلکسی تمایلی به ترک اکوسیستم اندروید ندارند. سایت ‌BankMyCell برای اندازه ...

بر اساس تحقیقات «‌BankMyCell» میزان وفاداری کاربران آیفون به پایین ترین حد خود از سال ۲۰۱۱ رسیده در حالی که بیش از ۹۰ درصد کاربران گلکسی تمایلی به ترک اکوسیستم اندروید ندارند.

سایت ‌BankMyCell برای اندازه گیری میزان وفاداری کاربران - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر نیشابور استان خراسان - سایت خود به برند اپل، ۳۸۰۰۰ نفر را که از ماه اکتبر (مهر) اقدام به تعویض گوشی کرده اند، زیر نظر گرفته است. طبق داده های بدست آمده توسط این سایت، میزان تمایل - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر نیشابور استان خراسان - کاربران آیفون برای پایبند ماندن به این برند نسبت به سال قبل با کاهش ۱۵.۲ درصد مواجه شده که خبر خوبی برای کوپرتینویی ها نیست.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر نیشابور استان خراسان

از این میان ۲۶ درصد از افراد پس از فروش آیفون ۱۰ خود سراغ - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر نیشابور استان خراسان - برند دیگری رفته اند، در حالیکه فقط ۷.۷ درصد از صاحبان گوشی های گلکسی پس از فروش گوشی خود آیفون خریده اند.

به عبارت دیگر  ۹۲.۳ درصد از افرادی که گوشی اندرویدی خود را فروخته بودند، تمایلی به خرید آیفون نداشته و به سراغ برند دیگری در از خانواده سیستم عامل گوگل رفته اند. در مجموع ۱۸ درصد از افراد پس از فروختن آیفون خود به سمت برند سامسونگ رفته اند.

این سایت با توجه به داده های خود و دیگر شرکت ها نتیجه گرفته که محبوبیت برند آیفون با رسیدن به ۷۳ درصد به کمترین حد از سال ۲۰۱۱ رسیده است. - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر نیشابور استان خراسان - (به عنوان مقایسه در سال ۲۰۱۷ میزان وفاداری کاربران به آیفون ۹۲ درصد بود.)

البته لازم است - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر نیشابور استان خراسان - به نکاتی در مورد داده های بدست آمده توسط این سایت اشاره کنیم. نخست - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر نیشابور استان خراسان - اینکه این آمارها فقط از کاربران کاربران سایت BankMyCell بدست آمده و نمی توان آن را به همه بسط داد. گزارش مؤسسه «CIRP» نشان می دهد که میزان وفاداری کاربران به iOS همواره در حال رشد بوده است. این شرکت در ماه ژانویه خبر از وفاداری ۹۱ درصدی کاربران به برند - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر نیشابور استان خراسان - اپل داد.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر نیشابور استان خراسان

مؤسسات «گارتنر» و «Kantar» نیز گزارشات خود را از صنعت گوشی های هوشمند منتشر کرده اند. طبق گزارش مؤسسه Kantar، در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۹ آیفون ها ۳۶ درصد - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر نیشابور استان خراسان - از فروش تلفن های هوشمند را در آمریکا به خود اختصاص داده اند. رقمی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر نیشابور استان خراسان - که نسبت به سال گذشته ۲.۴ درصد کاهش داشته - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر نیشابور استان خراسان - است. گزارش کامل سایت گارتنر را می توانید اینجا بخوانید.

در گزارش مؤسسه گارتنر هم آمده که در سال ۲۰۱۹ میزان صادرات جهانی گوشی های هوشمند در مجموع ۳.۸ درصد کاهش پیدا خواهد کرد و - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر نیشابور استان خراسان - به پایین ترین حد خود می رسد.

«Ranjit Atwal» یکی از تحلیلگران مؤسسه گارتنر معتقد - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر نیشابور استان خراسان - است در صورت عدم ارائه ویژگی های قابل توجه در گوشی ها جدید، کاربران رغبتی به خرید آن ها نشان نخواهند داد:

«اگر سازندگان قابلیت های کاربردی و قابل توجهی را در گوشی های هوشمند جدید خود قرار ندهند، کاربران تمایلی به ارتقاء گوشی خود نشان نداده و نتیجه این اقدام افزایش طول عمر گوشی ها خواهد بود.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گلپاد نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
رفقا به سایت ما هم سر بزتید *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone