🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر بویین زهرا استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن تلویزون من چیست؟
    پاسخ: از علت های روشن نشدن تلویزیون شما می توان مشکل در برد تغذیه، مشک در قطعات انتقال صدا و تصویر و ... اشاره کرد.
  2. سوال: چرا تلویزیون من تصاویر 4K را پخش نمیکند؟
    پاسخ: مشکل در اتصال به اینترنت با سرعت کافی و شبکه بی سیم می تواند در پخش این تصاویر اختلال ایجاد کند.
  3. سوال: تعمیرات انجام شده تا چه میزان کیفیت لازم را دارند؟
    پاسخ: تعمیرات و خدمات ارائه شده از سوی ما از کیفیت بالایی در کشور برخوردار هستند و تمامی خدمات ارائه شده را تا 3 ماه ضمانت خواهیم کرد.
  4. سوال: چرا در تلوزیون من صدا بدون تصویر همراه است؟
    پاسخ: پاسخ به این سوال نیاز به بررسی قطعاتی مانند بکلایت و برد دستگاه توسط تکنسین متخصص دارد.
  5. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26580.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

نفود هکرهای ناشناس به سیستم‌های ده‌ها دانشگاه و کالج آمریکایی

وزارت آموزش آمریکا از نفوذ هکرها به ده ها سایت دانشگاهی و کالج این کشور برای انجام فعالیت های مجرمانه خبر داده است. هک سایت دانشگاه ها با سوء استفاده از یک آسیب پذیری امنیتی ...

وزارت آموزش آمریکا از نفوذ هکرها به ده ها سایت دانشگاهی و کالج این کشور - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر بویین زهرا استان زنجان - برای انجام فعالیت های مجرمانه - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر بویین زهرا استان زنجان - خبر داده است.

هک سایت دانشگاه ها با سوء استفاده - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر بویین زهرا استان زنجان - از یک - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر بویین زهرا استان زنجان - آسیب پذیری امنیتی در برنامه تحت وب مدیریت منابع سازمانی - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر بویین زهرا استان زنجان - (ERP) این سازمان ها انجام شده است. این آسیب پذیری در سرویسی بود که به دانشگاه ها اجازه می داد صفحه اصلی برنامه های تحت وب خود را شخصی سازی کنند. علاوه بر این با سرویس مورد استفاده برای مدیریت حساب های کاربری نیز ارتباط داشت. 1400 کالج، دانشگاه و موسسه آموزشی از خدمات این سامانه استفاده می کنند

اوایل امسال بود که یک محقق امنیتی به نام «جاشوا مولیکن»، یک آسیب - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر بویین زهرا استان زنجان - پذیری در مکانیسم تایید هویت مورد استفاده در این دو سیستم کشف کرد که به هکرها اجازه می داد با - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر بویین زهرا استان زنجان - نفوذ به ساختاری از داده که اطلاعات کاربران را موقتاً ذخیره می کرد (Web Session)، به حساب ها دسترسی پیدا کنند. او خرداد ماه آسیب پذیری را برطرف کرد و خبر آن نیز به شکل عمومی از طریق محقق و - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر بویین زهرا استان زنجان - سازمان ملی استانداردها و تکنولوژی این کشور منتشر شد.

اما در یک - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر بویین زهرا استان زنجان - هشدار امنیتی که چهارشنبه منتشر شد، وزارت آموزش آمریکا خبر از هک سایت دانشگاه های این کشور داد. به گفته این سازمان آن ها موفق به شناسایی 62 کالج و دانشگاه شده اند که مورد حمله قرار گرفته بودند.

«ما اخیرا اطلاعاتی دریافت کرده ایم که نشان می دهد هکرها ماه ها مشغول به بررسی اینترنت و آموزشگاه هایی بوده اند که از طریق این آسیب پذیری بتوان به آن ها حمله کرد، و لیستی از اسامی آن ها تهیه کرده بودند.»

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر بویین زهرا استان زنجان

به گفته مقامات، هکرها پس از ورود به سیستم - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر بویین زهرا استان زنجان - ها اقدام به ساخت اکانت های مختلف در بخش قبولی دانشگاه ها - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر بویین زهرا استان زنجان - کرده بودند. مهاجمان در فاصله چند روز بعد از هک سایت دانشگاه ها، هزاران حساب کاربری تقلبی ایجاد کرده بودند که در یکی از موارد، 600 حساب تنها طی 24 ساعت ساخته شده بود.

گفته شده از این حساب های تقلبی از همان لحظه اول برای فعالیت های غیر قانونی استفاده شده، اما نوع آن ها - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر بویین زهرا استان زنجان - هنوز اعلام نشده است. از آنجایی که سیستم هک شده با کل حساب در ارتباط است، این - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر بویین زهرا استان زنجان - نگرانی وجود دارد که هکرها به اطلاعات - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر بویین زهرا استان زنجان - مالی دانشجویان نیز دسترسی پیدا کنند. مسئولین دولتی حالا دانشگاه ها را مجاب کرده اند برای آسیب پذیری یاد شده فوراً وصله امنیتی ارائه کنند.

طبق اطلاعات موجود در وبسایت این سامانه، 1400 کالج، دانشگاه و موسسه آموزشی از خدمات آن استفاده می کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone