🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فرق تلویزیون های پلاسما با LCD یا LED چیست؟
    پاسخ: این تلویزیون ها از گاز یونیزه شده یا همان پلاسما برای نمایش پیکسل ها استفاده می کنند.
  2. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: انواع مختلفی از پورت ها usb و غیره در تلویزیون ها به کار برده می شود که هر کدام وظایف مختلفی از جمله انتقال صدا، صدا و تصویر، خواندن فلش و هارد دیسک و ... دارند.
  3. سوال: چرا کانل های تلویزیون من پاک شده است؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
  4. سوال: منوی تلویزیون و تنظیمات آن چگونه کار می کند؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل تلویزیون شما نواع متخلفی از تنظیمات وجود دارد که برای تنظیم صحصح همه آن ها نیاز به متخصص در این زمینه می باشد.
  5. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26578.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

احتمال محروم شدن هواوی از خرید و فروش پتنت‌های آمریکایی

در ادامه تنش بین هواوی و دولت آمریکا، حالا دو سناتور ایالات متحده یک لایحه جدید پیشنهاد کرده‌اند که بر اساس آن هواوی حق خرید و فروش پتنت‌های آمریکایی را نخواهد داشت. پتنت هر کمپانی ...

در ادامه تنش بین هواوی و دولت آمریکا، حالا دو سناتور ایالات متحده یک لایحه جدید پیشنهاد کرده‌اند که بر اساس آن هواوی حق خرید و فروش پتنت‌های - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر امیرکلا استان مازندران - آمریکایی را نخواهد داشت.

پتنت هر کمپانی از مهمترین دارایی‌های آن محسوب می‌شود - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر امیرکلا استان مازندران - و این لایحه در حالی ارائه شده که پیشتر هواوی برای تلافی تحریم‌های تجاری آمریکا، 1 میلیارد دلار از ورایزن به خاطر حق استفاده 230 پتنت این - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر امیرکلا استان مازندران - شرکت درخواست کرده بود.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر امیرکلا استان مازندران

وال استریت - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر امیرکلا استان مازندران - ژورنال گزارش کرده که لایحه مذکور به دولت فدرال آمریکا اجازه - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر امیرکلا استان مازندران - می‌دهد که شرکت‌های حاضر در لیست سیاه خود را از خرید، فروش یا لایسنس انحصاری پتنت‌های آمریکایی منع کند و به دولت امکان ورود - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر امیرکلا استان مازندران - به پرونده‌های مربوط به نقض پتنت را می‌دهد. این لایحه مشخصا - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر امیرکلا استان مازندران - متوجه پتنت هواوی می‌شود و طبعا این غول تکنولوژی چینی از این موضوع خشنود نخواهد بود.

در گزارش وال استریت ژورنال بیانیه‌ای از «Andy Purdy» رئیس امنیت دفتر آمریکای - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر امیرکلا استان مازندران - هواوی هم آمده است:

در صورت تصویب این لایحه، چهره آمریکا در زمینه حمایت و حفاظت از حقوق و دارایی‌های معنوی خدشه دار شده و تاثیر منفی بزرگی روی درک جهانی در مورد این کشور خواهد گذاشت.

با اینکه مذاکرات ترامپ و شی جین پینگ در نشست G20 برخی از تنش‌های بین این دو کشور را تقلیل داده اما روابط چین و آمریکا از بسیاری جهات در حال بدتر شدن است. مثلا پلتفرم کلاود آمریکایی Cape که در حوزه هدایت از راه دور پهپادها و مدیریت داده فعالیت می‌کند، سرویس‌دهی برای کمپانی چینی معروف DJI و سایر کمپانی‌های فعال در حوزه تولید پهپاد این - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر امیرکلا استان مازندران - کشور را متوقف کرد.

از آن سو وبسایت دولتی چینی Globaltimes گفته که چین هر زمان اراده کند از جایگاهش در حوزه مواد معدنی کمیاب زمینی استفاده کرده و آمریکا را تحت فشار قرار خواهد داد.

با همه این‌ها به نظر می‌رسد هنوز راه زیادی تا اتمام جنگ تجاری دو کشور باقی مانده و اوضاع می‌تواند تا ماه‌های آینده به طرق مختلف تغییر کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone