🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج گلدیران در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج گلدیران در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر پکیج چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر پکیج به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: علت فیوز پراندن پکیج چسیت؟
    پاسخ: دلایلی متفاوتی از جمله اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  3. سوال: قطعه ترموستات حد چه نقشی در پکیج دارد؟
    پاسخ: ترموستات حد یا کلید حرارتی یک قطعه ایمنی در پکیج می‌باشد.
  4. سوال: پکیج هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله پکیج باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و قطعات آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  5. سوال: دلیل ارور دادن پکیج چیست؟
    پاسخ: به دلیل وجود برد در پیکج هر ایرادی در هر قسمتی ممکن است اروری را در برد ایجاد کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26581.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

سونی اکسپریا 1R احتمالا اولین گوشی 5K دنیا خواهد بود

سونی در حال کار روی یک گوشی جدید است که علاوه بر پشتیبانی از رزولوشن 5K به سخت افزار قدرتمندی هم مجهز خواهد بود. اخیرا شماره مدل J8220 در پروفایل کاربر-عامل UA Prof ظاهر شده که ...

سونی در حال کار - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - روی یک گوشی جدید است که علاوه بر پشتیبانی از رزولوشن 5K به سخت افزار قدرتمندی هم مجهز خواهد بود.

اخیرا شماره مدل J8220 در پروفایل کاربر-عامل UA Prof ظاهر شده که بر اساس گزارشات میتواند سونی اکسپریا 1R باشد. این گوشی احتمالا یک پرچمدار است و - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - با ارائه رزولوشن تصویر 5K در واقع می‌تواند به اولین گوشی 5K دنیا تبدیل شود.

هنوز نام سونی اکسپریا 1R برای این گوشی تائید نشده اما اینطور به نظر می‌رسد که این مدل در واقع همان سونی اکسپریا 2 باشد که پیشتر رندرهای 5K از آن منتشر شده بود. علاوه بر این رندرهای 360 درجه اکسپریا 2 نشان - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - می‌دادند که با یک گوشی جمع و جور و تقریبا بدون حاشیه نمایشگر طرف هستیم.

تعمیرات پکیج گلدیران در شهر مرزن‌آباد استان مازندران
رندر 5K - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - سونی اکسپریا 1R

جدای از اینکه اکسپریا 1R رزولوشن 2160×5040 پیکسل خواهد داشت، UA - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - Prof  مشخصات دیگری در مورد این گوشی افشا نکرده است. سونی در سال 2015 هم اولین شرکتی بود که گوشی اکسپریا Z5 خود را به نمایشگر 4K مجهز کرد و حالا می‌خواهد در زمینه تکنولوژی 5K هم اولین باشد.

تعمیرات پکیج گلدیران در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

با این اوصاف اگر سونی اکسپریا 1R - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - همان اکسپریا 2 باشد، حداقل اطلاعات کمی از طراحی آن - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - در اختیار - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - داریم. با توجه به رندرهای قبلی این گوشی احتمالا یک نمایشگر 6.1 اینچی با نسبت - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - تصویر 21:9 عریض سینمایی (Cinema Wide) خواهد داشت. علاوه بر این یک ماژول دوربین سه گانه هم برای آن در نظر گرفته شده و احتمالا از پردازنده سری اسنپدراگون 855 استفاده خواهد کرد. در کنار این‌ها رم حداقل 6 گیگابایت و باتری 3200 میلی آمپر ساعتی قرار می‌گیرد که از شارژ بی سیم پشتیبانی می‌کند.

سونی هنوز - تعمیرات پکیج گلدیران در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - تاریخ معرفی رسمی سونی اکسپریا 2 یا همان اکسپریا 1R را اعلام نکرده اما گفته‌ها حاکی از آن است که شاید از این گوشی در IFA 2019 رونمایی شود. رویداد IFA 2019 شهریور ماه برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone