🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  3. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43722.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

اسپیس اکس برنامه فرود کپسول دراگون روی سطح مریخ را کنسل کرد

چند ماه قبل، اسپیس اکس اعلام کرد برنامه اولیه اش برای فرود آوردن کپسول بدون سرنشین دراگون روی سطح سیاره مریخ تا سال 2018 کمی جاه طلبانه بوده، و به همین دلیل انجام این پروژه خطیر ...

چند - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - ماه قبل، اسپیس اکس اعلام کرد برنامه اولیه اش برای فرود آوردن کپسول بدون سرنشین دراگون روی سطح سیاره مریخ تا سال 2018 کمی جاه طلبانه بوده، و به همین دلیل انجام - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - این پروژه خطیر را به سال 2020 موکول می کند. حال به نظر می رسد این فرود تاریخی محقق نخواهد شد، چون کپسول مورد بحث با استانداردهای ایمنی ناسا مطابقت ندارد.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

ایلان ماسک، - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - مؤسس و مدیرعامل اسپیس - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - اکس، امروز اعلام کرد پروژه «رِد دراگون» (Red Dragon) کنسل شده و کپسول کنونی آنها برای فرود روی سیاره سرخ به کار گرفته نخواهد شد. - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - البته آنها در حال تدوین برنامه بهتری هستند - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - و می خواهند نسل جدید فضاپیماهای بین سیاره ای را برای این مأموریت به ناسا پیشنهاد بدهند.

اسپیس اکس امیدوار بود تا کپسول دراگون را با استفاده از پیشرانه های معمول (تراستر) روی زمین فرود آورد، که اجرای این کار روی سطح صخره ای و خشک مریخ، ناممکن یا بسیار دشوار است. در حال حاضر، این کمپانی فضایی خصوصی توانسته با بهره گیری - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - از چتر های ویژه، کپسول حمل بار دراگون را به سلامت در - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - دریا فرود آورد.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

ماسک در کنفرانس تحقیق و توسعه ایستگاه بین المللی فضایی اعتراف کرد که انتظار چنین فرود دشواری از کپسول - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - دراگون کمی غیر منطقی است و باید تلاش زیادی صورت گیرد تا این فضاپیما با استانداردهای ایمنی مطابقت پیدا کند. او افزود که شرکتش برنامه بهتری را برای فرود روی مریخ تدارک دیده است. بنابراین به زودی شاهد نسل جدید سیستم های فرود اسپیس اکس خواهیم بود که به گفته منابع خبری، بسیار کم هزینه و اندکی کوچک تر از نمونه های قبلی هستند، و ایمنی بالایی را ارائه می دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone