تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  4. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  5. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20377.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

ورود هوش مصنوعی به دنیای فوتبال؛ این الگوریتم بازیکنان مستعد را شناسایی می‌کند

مهندسان کامپیوتر دانشگاه «لافبورو» موفق به توسعه الگوریتم‌های هوش مصنوعی شده‌اند که توانایی‌های بازیکنان فوتبال را در زمین بازی تحلیل می‌کند. این الگوریتم‌ها می‌توانند در پیدا کردن استعدادها به تیم‌ها کمک کنند. در حال حاضر ...

مهندسان کامپیوتر دانشگاه «لافبورو» موفق به توسعه الگوریتم‌های هوش مصنوعی شده‌اند که توانایی‌های بازیکنان فوتبال را در زمین بازی تحلیل می‌کند. این الگوریتم‌ها می‌توانند در پیدا کردن استعدادها به تیم‌ها کمک کنند.

در حال حاضر تحلیل عملکرد بازیکنان توسط افراد صورت می‌گیرد و فرایندی زمانبر است چرا که باید عملکرد هر بازیکن ضبط و برای مدت زمان طولانی مورد بررسی قرار - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر شهسوار استان مازندران - بگیرد. این موضوع علاوه بر اینکه زمان زیادی مصرف می‌کند، می‌تواند به علت تعصبات اجتماعی روی نتیجه نهایی نیز تاثیر منفی یا مثبت داشته باشد.

در حالی که هم اکنون تعدادی فناوری خودکار در این ورزش وجود دارد، تنها می‌توانند بازیکنان را ردیابی کنند. برای رفع چنین مشکلی سرپرست این پروژه، دکتر «Baihua Li» - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر شهسوار استان مازندران - و تیم وی یک سیستم هیبریدی توسعه داده‌اند که اطلاعات بازیکنان توسط روش‌های مبتنی بر دوربین جمع‌آوری می‌شود. محققان از جدیدترین پیشرفت‌ها در - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر شهسوار استان مازندران - حوزه بینایی رایانه‌ای، یادگیری عمیق و هوش مصنوعی برای دستیابی به سه خروجی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر شهسوار استان مازندران - زیر استفاده کرده‌اند:

  • تشخیص حالت بدن و اندام‌ها برای شناسایی حرکات
  • ردیابی جداگانه بازیکنان برای دستیابی به اطلاعات عملکردی
  • اتصال فیلم‌های دو دوربین ساده مانند GoPro

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر شهسوار استان مازندران

Li باور دارد که سیستم جدیدش می‌تواند به جمع‌آوری اطلاعات برای بررسی دقیق عملکرد بازیکنان و همچنین شناسایی استعدادها کمک کند. این احتمال وجود دارد که این سیستم در سایر ورزش‌ها نیز مورد استفاده قرار بگیرد. سرپرست این - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر شهسوار استان مازندران - تحقیق اعلام کرده:

«اطلاعات عملکرد بازیکنان و تحلیل مسابقات در فوتبال، بخش مهمی از این ورزش است و - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر شهسوار استان مازندران - می‌تواند تاثیر شگرفی روی عملکرد بازیکن و تیم داشته باشد. این فناوری تفسیر گسترده‌تری از بازی‌ها شامل - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر شهسوار استان مازندران - مهارت - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر شهسوار استان مازندران - بازیکنان و همکاری تیمی ارائه می‌دهد. این نوآوری تاثیر مثبتی در صنعت فوتبال خواهد داشت.»

باید دید در آینده باشگاه‌های فوتبال و همچنین مربیان نسبت به این سیستم چه واکنشی از خود نشان می‌دهند و آیا هوش مصنوعی می‌تواند نسل آینده بازیکنان محبوب‌ترین ورزش جهان را شناسایی کند یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone