🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترموستات حد پکیج چیست؟
    پاسخ: وظیفه دارد دمای مبدل اصلی را به طو مداوم کنترل کند، تا اگر دما بیشتر از ۹۵ درجه شد کل پکیج خاموش شود.
  2. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: وظیفه و کاربرد پرشر سوئیچ آب در پکیج چه می باشد؟
    پاسخ: قطعه ای ایمنی است که اگر آب داخل مدار کمتر از شش دهم و بیشتر از سه بار باشد، مدار آن باز می‌شود و جلوی روشن شدن پکیج را می گیرد.
  4. سوال: دلیل فشار کم خروجی اب در پکیج چیست؟
    پاسخ: وجود ذرات خارجی و رسوب در پمپ و لوله های پکیج می تواند باعث این اتفاق شود.
  5. سوال: دلیل گرم نشدن رادیاتور ها چیست؟
    پاسخ: عد تنظیم حرارت مرکزی توسط پکیج و درست کار نکردن آن می تواند باعث این اتفاق شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12372.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

عملکرد ضعیف‌تر دوربین گلکسی S21 اولترا نسبت به نسل قبلی در بررسی DxOMark

وب‌سایت DxOMark به تازگی فرایند بررسی دوربین گلکسی S21 اولترا مجهز به چیپ اگزینوس را به پایان رسانده و به آن امتیاز ۱۲۱ داده. این امتیاز جدیدترین پرچمدار کره‌ای‌ها را پایین‌تر از گلکسی S20 اولترا ...

وب‌سایت DxOMark به تازگی فرایند بررسی دوربین گلکسی S21 اولترا - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر مریوان استان کردستان - مجهز به چیپ اگزینوس را به پایان رسانده و به آن امتیاز ۱۲۱ داده. این امتیاز جدیدترین پرچمدار کره‌ای‌ها را پایین‌تر از گلکسی S20 اولترا قرار می‌دهد.

گلکسی S20 اولترا که سال گذشته میلادی با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی وارد بازار شد، - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر مریوان استان کردستان - در بررسی این مرجع موفق به کسب امتیاز ۱۲۶ شده. با توجه به اینکه هر دو پرچمدار سامسونگ با ورژن ۴ مورد بررسی قرار گرفته‌اند، امکان مقایسه امتیاز آن‌ها وجود دارد.

تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر مریوان استان کردستان

پرچمدار - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر مریوان استان کردستان - ۲۰۲۱ کره‌ای‌ها در بخش عکاسی و زوم به ترتیب امتیاز ۱۲۸ و ۷۶ را کسب کرده و در بخش فیلمبرداری - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر مریوان استان کردستان - به امتیاز ۹۸ - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر مریوان استان کردستان - دست پیدا کرده. در حالی که امتیاز بخش عکاسی گلکسی - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر مریوان استان کردستان - S20 اولترا تفاوتی با نسل جدیدش ندارد، در - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر مریوان استان کردستان - بخش زوم و فیلمبرداری به ترتیب امتیازهای ۸۸ و ۱۰۶ را به نام خود ثبت کرده است.

در بخش زوم دوربین اولترا واید گلکسی S21 اولترا عملکرد - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر مریوان استان کردستان - مناسبی داشته، اما دو دوربین تله‌فوتو آنطور که باید - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر مریوان استان کردستان - ظاهر نشده‌اند و عملکردی پایین‌تر از انتظار داشته‌اند. - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر مریوان استان کردستان - این موضوع باعث شده که جدیدترین پرچمدار کره‌ای‌ها در امتیاز کلی تنها ۱ امتیاز بیشتر از نسخه استاندارد گلکسی نوت - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر مریوان استان کردستان - ۲۰ کسب کند و در بخش زوم هم عملکرد چندان بهتری نداشته باشد.

تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر مریوان استان کردستان

به گفته DxOMark، دوربین پریسکوپی با زوم اپتیکال ۱۰ برابری و ماژول زوم متوسط عملکرد چندان خارق‌العاده‌ای ندارند و به همین خاطر در بخش زوم - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر مریوان استان کردستان - نسبت به ماژول اصلی ۶۴ مگاپیکسلی گلکسی نوت ۲۰ با زوم دیجیتال ۳ برابری عملکرد چندانی بهتری از خود نشان نداده‌اند.

در بخش فیلمبرداری جدیدترین پرچمدار کره‌ای‌ها به امتیاز یکسان با گوشی میان‌رده پیکسل 4a - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر مریوان استان کردستان - یعنی ۹۸ دست پیدا کرده که البته تنها فیلمبرداری 4K با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه بررسی شده است. یکی از مشکلات گلکسی S21 اولترا، عملکرد نامناسب لرزشگیر است.

انتظار می‌رود سامسونگ در آینده با انتشار بروزرسانی، عملکرد دوربین جدیدترین پرچمدارش را بهبود دهد. می‌توانید در این لینک بررسی دیجیاتو از گلکسی S21 اولترا را بخوانید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone