🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل داغ نشدن فر چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
  2. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
  3. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  4. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: نقش شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم و شیر ها در اجاق گاز و فر برای تنظیم دمای فر یا تنظیم شعله های فر و اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44779.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

رگولاتوری استرالیایی به خاطر ارائه اطلاعات اشتباه و دروغین به مشتریان از اپل شکایت کرد

احتمالا به یاد دارید که سال گذشته، از اپل به خاطر نمایش پیام «ارور 53» روی برخی از مدل های آیفون اپل که توسط اشخاص غیررسمی تعمیر شده بودند شکایت شد و جنجال خبری گسترده ...

احتمالا به یاد دارید که سال گذشته، از اپل به خاطر نمایش پیام «ارور 53» روی برخی از مدل های آیفون اپل که توسط اشخاص غیررسمی تعمیر شده - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - بودند شکایت شد و جنجال خبری گسترده ای به راه افتاد. هنگامی که این ارور به نمایش در می آمد، آیفون کاربران - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - بریک می شد. این پرونده در ایالات متحده کار به جایی نبرد اما حالا رگولاتوری های استرالیا یکبار دیگر به همین خاطر اپل را به دادگاه برده اند.

«کمیسیون مصرف کنندگان و رقابت استرالیا» (یا به اختصار ACCC) اخیراً اپل را به گمراه سازی مشتریان محکوم کرده و پرونده قضایی اخیر آنها، اواسط ماه دسامبر سال جاری میلادی آغاز به کار - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - خواهد کرد. ACCC مدعی شده اپل به مشتریان خود گفته است که در صورت مراجعه به فروشگاه های تعمیراتی شخص ثالث، قادر به - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - دریافت گارانتی رایگان موبایل شان نخواهند بود و با این بهانه، حتی از تعمیر دستگاه هایی که به - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - خاطر مشکلی متفاوت، توسط اشخاص ثالث تعمیر شده اند (و - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - اپل هم به صورت رایگان آنها را تعمیر نمی کند) سر باز زده است.

ACCC برای اثبات ادعایش، طی ماه ژوئن گذشته کارمندان خود را به صورت غیررسمی و مخفیانه به 13 خرده فروشی اپل در سراسر استرالیا فرستاده است. این افراد به کارمندان اپل می گفتند که اسپیکر آیفون شان پس از تعمیر نمایشگر توسط یک شخص ثالث از کار افتاده است.

در تمام این 13 بازدید، اپل به اشتباه به مامورین ACCC گفت که بنابر قوانین مصرف کنندگان استرالیا، امکان تعمیر اسپیکر به صورت رایگان وجود ندارد؛ دلیل - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - همگی آنها هم تعمیر نمایشگر توسط شخصی به جز سرویس دهندگان اپل یا شعبه استرالیای این کمپانی بوده است.

قانون مصرف کنندگان استرالیا می گوید - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - که مشتریان این حق را دارند تا در صورت بروز مشکل یا غیرقابل پذیرش بودن کیفیت دستگاه، از تعمیر رایگان یا جایگزینی محصول بهره مند شوند. اپل نیز در پاسخ به ادعاهای ACCC گفته که مامورین این رگولاتوری قادر به اثبات مشکلی در عملکرد این کمپانی نیستند، چرا که قانونی مصرف کنندگان در - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - «شرایط فرضی» مصداق ندارد. به بیان واضح تر، اپل می گوید چون این مامورین آیفونی واقعی با مشکلی واقعی نداشته اند، اطلاعات درستی هم دریافت نکرده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone