🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا مشکل در برد کولرگازی در عملکرد آن تاثیر زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
  2. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  3. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  4. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تنظیم دما محیط کار اصلی ترموستات است که با اندازه گیری دمای محیط برای رساندن آن به دمای دلخواه شما بر عملکرد کمپرسور نظارت می کند.
  5. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44789.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

مدل 2017 موبایل معرفی نشده گلکسی J5 در وب سایت آمازون فرانسه رویت شد

مدل 2017 موبایل معرفی نشده گلکسی J5 سامسونگ اخیراً در لیست شعبه فرانسه خرده فروشی آمازون رویت شده است. این موبایل در دو رنگ مشکی و طلایی به دست مشتریان خواهد رسید و قیمتی معادل ...

مدل 2017 موبایل معرفی نشده گلکسی J5 سامسونگ اخیراً در لیست شعبه فرانسه خرده فروشی آمازون رویت شده است. این موبایل در دو رنگ مشکی و طلایی به دست مشتریان خواهد رسید و قیمتی معادل 279 یورو (یا 315 دلار) دارد. اگرچه از منظر طراحی، مدل 2017 گلکسی J5 تفاوت های چندانی با دیگر موبایل های سامسونگ ندارد، اما خطوط آنتن، ویژگی جدیدی در بخش بالایی و پایینی دستگاه هستند.

به لطف آمازون، مشخصات سخت افزاری دستگاه هم مشخص شده و حالا می دانیم که مدل - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - 2017 گلکسی J5 به همراه نمایشگر 5.2 اینچی سوپر امولد با - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - رزولوشن 720x1280 عرضه می گردد. از طرف دیگر، چیپست اگزینوس 7870 در نقش قلب تپنده دستگاه ظاهر - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - می شود که خود از پردازنده ای هشت هسته ای با فرکانس پردازشی 1.6 گیگاهرتز بهره می برد.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

از دیگر مشخصات دستگاه می توان 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی (که تا 256 گیگابایت قابل افزایش است) اشاره کرد. هر دو دوربین این اسمارت فون، از سنسوری 13 مگاپیکسلی بهره می - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - برند و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی هم قطعاً کاربر را در - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - یک روز پرمشغله همراهی خواهد کرد.

بنابر تاریخی که روی صفحه این موبایل به نمایش در می آید، احتمالاً فردا، پنجم ژوئن باید منتظر رونمایی رسمی و کامل دستگاه - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - باشیم؛ هرچند که از همین حالا هرآنچه لازم است بدانیم افشا شده است.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone