🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  2. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  4. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  5. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44787.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

ساعاتی قبل از کنفرانس توسعه دهندگان اپل، اپ استور از دسترس خارج شد

در حالی که تنها چند ساعت تا برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان اپل موسوم به WWDC باقی مانده، اپل درهای فروشگاه مجازی خود را موقتا به روی خریداران آن بست. اگر همین حالا سری به اپ ...

در حالی که تنها چند ساعت تا برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان اپل موسوم به WWDC باقی مانده، - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اپل درهای فروشگاه مجازی خود را موقتا به روی خریداران آن بست.

اگر همین حالا سری به اپ استور بزنید و روی دکمه Buy را خرید در کنار یکی از محصولات به نمایش در آمده در آن کلیک کنید با این پیغام روبرو خواهید شد:

تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی
پیشنهاد ویژه ای در اپ استور برای شما خواهیم - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - داشت.
راس ساعت 7:30 بعد از ظهر

همانطور که احتمالا در جریان هستید اپل بنا دارد در جریان نطق افتتاحیه این کنفرانس نسخه به روز شده ای از مک بوک 12 اینچی - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - را معرفی نماید و همزمان اعضای تازه ای را به خانواده مک بوک پرو بیافزاید. علاوه بر این، نسخه های جدیدی از سیستم عامل های این شرکت شامل iOS، macOS، watchOS و tvOS نیز - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - برای حاضران در سالن به نمایش در خواهند آمد.

همچنین شایعه شده که شرکت کالیفرنیایی از یک آیپد پرو 10.5 اینچی تازه رونمایی کند و اسپیکر بهره مند از سیری را که مدت هاست شایعه ساخت آن به - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - گوش - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - می رسد پیش چشمان مخاطبانش قرار دهد. البته این زمزمه هم به گوش می رسد که معرفی اسپیکر هوشمند و آیپد پرو جدید به روزهای پایانی امسال موکول خواهد شد.

در اینجا باید اشاره کنیم که این شرکت طبق سنوات گذشته، چند ساعت مانده به شروع کنفرانس های مهم خود فروشگاه آنلاینش را به صورت موقتی تعطیل می کند اما اگر نگاهی به سال های اخیر بیاندازیم در خواهیم یافت - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - که این اتفاق معمولا قبل از کنفرانس توسعه دهندگان رخ نمی دهد - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - چراکه عمده تمرکز این رویداد روی مقوله نرم افزار - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - قرار دارد.

با در نظر داشتن همین مساله، این گمانه زنی مطرح شده که اپل احتمالا قصد دارد امروز محصولات سخت افزاری تازه ای را معرفی نماید.

ناگفته نماند از سال 2013 تاکنون و رونمایی از مک پرو، مک بوک ایر و روتر وایرلس Extreme در WWDC، شرکت کالیفرنیایی هیچ محصول سخت افزاری تازه ای - تعمیرات مایکروفر بوش در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - را در این رویداد خود معرفی نکرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone