🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  3. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  4. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  5. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44783.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

مقر یک میلیارد پوندی گوگل در لندن می تواند به یکی از نقاط دیدنی این شهر تبدیل شود

گوگل اخیراً برنامه های خود برای ساخت مقر 1 میلیارد پوندی خود در شهر لندن را شرح داده است که قرار است 11 طبقه داشته و از استخری به طول 25 متر، زمین هایی برای ...

گوگل اخیراً برنامه های خود برای ساخت مقر 1 میلیارد پوندی خود در شهر لندن را شرح داده است که قرار است 11 طبقه داشته و از استخری به طول 25 متر، زمین هایی برای ورزش های بسکتبال، فوتبال و بدمنیتون و همچنین یک باشگاه و پردیسی روی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - بوم برخوردار باشد. این پروژه 80 هزار متری مربعی، توسط دو شرکت معماری BIG و Heatherwick Studio طراحی می شود که پیش تر طراحی مقر جدید گوگل در مانتین ویو را عهده دار بوده اند.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

در طبقه - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - پایینی، نخست و دوم این ساختمان، مراکزی برای رویدادهای مختلف ساخته می شود. - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کمپانی غول جستجوگر قصد دارد که تالار سخنرانی 210 نفره ای نیز در این مقر جدید بنا کند - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - که برای معرفی محصولات جدید، سخنرانی ها و ارائه ها مورد استفاده قرار می گیرد؛ اما این فضا ممکن است - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - در اختیار استارت آپ های تکنولوژی، - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - گروه های اجتماعی و خیریه ها نیز قرار گیرد.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

باغی که روی بوم ساختمان قرار دارد، «فرصتی برای استراحت یا ملاقات با دیگر افراد به دور از طبقات اداری» را در اختیار کامندان گوگل قرار خواهد داد و آمفی تئاتری در - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - سمت شمال غربی مقر جدید، نمایی 270 درجه ای از شهر لندن را برای بازدیدکنندگان فراهم می آورد.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

گوگل می - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - خواهد کارمندانش دائماً با یکدیگر در تعامل باشند، به همین جهت طراحی ساختمان به گونه ای خواهد بود که افراد را به قدم زدن و استفاده از - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - پله ها (یا پله های برقی) به جای آسانسور ترغیب شوند. بخش های مرکزی، میزبان اتاق های جلسه، کافه و دیگر تاسیساتی خواهد بود که به - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کارکنان اجازه می دهد به دور از سر و صدای محیط کاری با یکدیگر ملاقات و گفتگو داشته باشند.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

در اصلی ساختمان، دقیقاً در کنار ایستگاه مترو Kings Cross Tube لندن قرار گرفته و مسیرهای مخصوص دوچرخه سواری دقیقاً به پارکینگی هدایت می شوند - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - که می تواند 686 دوچرخه را در - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - خود جای دهد. در نهایت گفتنی است که کارکنان انگلیسی گوگل در حال حاضر در سه ساختمان مجزا مشغول به کار هستند اما - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - این مقر جدید، همه آنها را که تعدادشان به 4500 نفر می - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - رسد، - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - گرد یکدیگر می آورد.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone