🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
  2. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
  3. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
  4. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44788.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

در آینده می توانید وجین کردن باغچه خود را به Tertill بسپارید

شاید کاشتن گل و گیاه در باغچه خانگی لذت بخش باشد، اما به طور حتم وجین کردن باغچه و خلاصی از شر علف های هرز کار چندان جذابی نیست. ربات Tertill قرار است شما را از ...

شاید کاشتن گل و گیاه در باغچه خانگی لذت - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - بخش باشد، - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - اما به طور حتم وجین کردن باغچه و خلاصی از شر علف های هرز کار چندان جذابی نیست. ربات Tertill قرار است شما را از شر - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - این مسئولیت خلاص کند.

این ربات به صورت خودکار در فضای باغچه گردش کرده و با کمک سنسورهایش گیاهان تازه سر از خاک برآورده را شناسایی و ساقط می کند. البته می توان به کمک یک حلقه محافظ از نهال های تازه جوانه زده محافظت کرد.

ربات Tertill - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - با داشتن سلول های خورشیدی بی نیاز از شارژ است

ربات مذکور که نخستین محصولی استارت آپ «Franklin Robotics» به شمار می رود، نیروی خود را به کمک سلول های خورشیدی تامین می کند، بنابراین در روزهای آفتابی نیازی به اتصال آن به منبع تغذیه نیست. ضمن این که باران و آبیاری باغچه نیز آسیبی به Tertill وارد نمی کنند، چرا که این محصول مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب و گرد و غبار دارد.

سازنده علاوه بر تعبیه اتصال بلوتوث برای جفت شدن رباتش با موبایل هوشمند شما، یک درگاه USB نیز برای - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - شارژ آن در روزهای غیبت خورشید در نظر گرفته است.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

پیش نیاز استفاده از Tertill در یک باغچه، رعایت چند نکته در هنگام کاشت گیاهان است. به عنوان مثال می بایست فاصله نهال ها به قدری باشد که ربات بتواند بین آنها حرکت و علف های هرز را از بین ببرد. ضمن این که باید دور تا دور محوطه کاشت گیاه خود را محصور کنید تا احیاناً این ربات پرتحرکت از خانه خود فرار نکند.

ما به طور معمول تلاش می کنیم تا علف ها هرز را از ریشه درآوریم، اما ربات باغبان Franklin - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - Robotics با بریدن مستمر ساقه علف ها آنها را از بین می برد.

کمپین جمع آوری سرمایه - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - برای تولید انبوه Tertill در وبسایت جمع سپاری کیک استارتر آغاز شده و حمایت کنندگان می توانند با پرداخت ۳۰۰ دلار اقدام به پیش خرید این محصول نمایند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone