🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  5. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44784.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

اپلیکیشن های 32 بیتی از نتایج جستجوی اپ استور حذف می شوند

در حال حاضر تعداد قابل توجهی از اپلیکیشن های سیستم عامل موبایل اپل 32 بیتی هستند و طی چند ماه گذشته کوپرتینویی ها از هر فرصتی استفاده کرده اند تا به توسعه دهندگان اپلیکیشن یادآور ...

در حال حاضر تعداد قابل توجهی از اپلیکیشن های سیستم عامل موبایل اپل 32 بیتی هستند و طی چند ماه گذشته کوپرتینویی ها از هر فرصتی استفاده کرده اند تا به توسعه دهندگان اپلیکیشن یادآور کنند که زمان آپدیت به ورژن 64 بیتی فرا رسیده - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - است.

آخرین یادآوری اپل باز می گردد به پیامی مبنی بر اجرا نشدن اپلیکیشن های 32 بیت روی ورژن جدید iOS که چند ماه پیش اعلام شد اما حالا با تغییری جدید، اپل می خواهد بگوید که در اجرای تصمیم خود - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شوخی ندارد.

اپل حالا تصمیم گرفته که اپلیکیشن های 32 بیتی را از قسمت نتایج جستجو حذف کرده و نشان ندهد. چنین موضوعی سبب می شود که این اپلیکیشن ها تقریبا نامرئی شوند و به جز لینک مستقیم، به شیوه دیگری قابل دسترسی نباشند.

تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

شایعه ای وجود دارد مبنی بر اینکه اپل در کنفرانس امشب خود اعلام خواهد کرد که iOS 11 فقط از اپ های 64 بیتی پشتیبانی می کند. منطقی هم به نظر می رسد. با - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - توجه به اتفاقات اخیر - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و پیام های منتشر شده، حذف اپلیکیشن های 32 بیتی - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بی راه نیست.

پایان راه اپلیکیشن های 32 بیتی برای اپل با عرضه آیفون 5 اس در سپتامبر 2013 آغاز شد که پردازنده 64 - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بیتی A7 اپل روی آن قرار داشت. - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - iOS 7 هم اولین سیستم عاملی بود که اپلیکیشن های - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - 64 بیتی را اجرا - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - می کرد.

جدا از اینکه 64 بیتی شدن سیستم عامل به سرعت محاسبات و - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - فعالیت های پیچیده کمک می کند، به این مسئله هم باید توجه داشت که - تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - امکان اضافه شدن بیش از 4 گیگ رم به سخت افزار هم امکان پذیر می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone