🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دوو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دوو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44786.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

رقابتی دیگر میان سونی و نینتندو؛ بازی موبایل Everybody’s Golf برای ژاپن منتشر می شود

کمپانی های کنسول ساز دیگر نمی توانند به بازار رو به رشد بازی های موبایل بی توجه باشند. شاید فروش این بازی ها به طور تکی سود زیادی برای توسعه دهندگان شان به همراه نداشته باشد، ...

کمپانی های کنسول ساز دیگر نمی توانند به بازار رو به رشد بازی های موبایل بی توجه باشند. شاید فروش این بازی ها به طور تکی سود زیادی برای توسعه دهندگان شان به همراه نداشته باشد، اما وقتی از تعداد بالا صحبت می کنیم اوضاع - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - متفاوت - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - خواهد بود. به نظر می رسد - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - که تلاش های نینتندو در این حوزه و موفقیتی که در آن کسب کرده کمپانی سونی را هم به آن وا داشته که به بازار بازی های موبایل قدم بگذارد.

همانطور که از سال گذشته وعده داده شده بود، غول ژاپنی محصولات الکترونیکی عرضه بازی های موبایل خود را در خاک کشورش آغاز کرده و در اولین تلاش - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به سراغ یک بازی گلف رقابتی رفته است. سونی در طراحی این بازی که Everybody's Golf نام دارد گوشه چشمی هم به محصولات نینتندو (از جمله Miitomo) داشته و آثار الگوبرداری را می توانید در این بازی مشاهده کنید، آن هم - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - در شرایطی که این فرنچایز بیش از دو دهه قدمت دارد.

سونی اگر چه برای شروع ترجیح داده که کارش - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - را با یک بازی گلف چند نفره و دوستانه آغاز کند، اما این بدان معنا نیست که نقشه ای برای بازی های اکشن و هاردکور ندارد. مطابق گزارشات سونی قصد آن دارد که نسخه هایی از سری بازی های Arc the Lad، Wild Arms، Disgaea و !DASH را به صفحه نمایش موبایل ها بیاورد.

Everybody's Golf در خاک کشور ژاپن بسیار شناخته شده - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و محبوب است

Everybody’s - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - Golf شاید در سطح جهانی به موفقیت بزرگی دست پیدا نکند، اما در خاک کشور ژاپن بسیار شناخته شده و محبوب است. بنابراین به نظر می رسد که سونی همچون نینتندو به موفقیت این بازی در بازار کشور خودش چشم دوخته یا حداقل ژاپن را به عنوان بازار شروع عرضه در نظر گرفته است. جالب است بدانید که علیرغم فروش مناسب پلی استیشن 4 در بازارهای غربی، وضعیت این کنسول در - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - خانه چندان مساعد نیست و در سایه بازار اسمارت فون ها محو شده است. بنابراین سونی می تواند حداقل در خانه بابت فروش خوب بازی های موبایلش مطمئن باشد.

Everybody’s Golf به زودی در ژاپن و برای iOS و اندروید منتشر می شود و حاوی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - پرداخت های درون برنامه ای خواهد بود. سونی هنوز در مورد انتشار جهانی این عنوان صحبتی به میان نیاورده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بارنک نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
واااای چقدر خوبه که مشتریان رضایت بخش خدمات شرکت الو رو توصیف می‌کنن! خیلی جالب بود که تونستید مایکروفر دوو MOD.KOC-1B0K رو در منزل مشتری در شهر مرند آذربایجان شرقی منطقه جان اقا تعمیر کنید، و رضایت بسیار زیاد مشتری رو جلب کنید. هیچ چیزی بهتر از این نیست که مشتریان از خدمات شما راضی باشند، و شما با تلاش و تخصص خود مایکروفر رو درست کرده و مشتری رو خوشحال کردید. به شرکت الو و شعبه مرند آذربایجان شرقی تبریک میگم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone