🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج آریستون در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج آریستون در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر پکیج مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی تخصصی و عمومی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: علت سوختن برد پکیج چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن برد پکیج میتوان به نوسانات برقی و یا نشت آب به قسمت های الکترونیکی اشاره کرد.
  3. سوال: چرا پکیج من آب را گرم نمی کند؟
    پاسخ: نبود آب گرم یکی از رایج ترین مشکلاتی است که در این سیستم‌ها ایجاد می‌شود. اولین چیزی که باید چک کنید منابعی است که آب، گاز و برق را به پکیج می‌رسانند.
  4. سوال: پکیج هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: پکیج در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  5. سوال: آیا امکان تعمیر در محل وجود دارد یا باید حتما به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32272.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

گوگل از محدودیت های جدید درباره بریدگی نمایشگر خبر داد

گوگل در کنار پشتیبانی از بریدگی نمایشگر در اندروید پی تاکید کرده که این موارد باید لبه های بالا و پایین محدود شوند. «مگان پوتوسکی»، مدیر محصول واسط کاربری اندروید از همکاری با شرکای سخت ...

گوگل در کنار پشتیبانی از بریدگی - تعمیرات پکیج آریستون در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - نمایشگر در اندروید پی تاکید کرده که این موارد باید لبه های بالا و پایین محدود شوند.

«مگان پوتوسکی»، مدیر محصول واسط کاربری اندروید از همکاری با شرکای سخت افزاری به منظور تعیین استاندار هایی نظیر محدود کردن تعداد بریدگی نمایشگر خبر داده:

در هر طرف نمایشگر تنها می توان یک بریدگی را تعبیه کرد و مکان این موارد نیز به لبه های بالا و پایین محدود خواهد شد.

در - تعمیرات پکیج آریستون در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - حال حاضر تنها شاهد عرضه موبایل های با بریدگی نمایشگر فوقانی هستیم اما با - تعمیرات پکیج آریستون در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - توجه به شتاب ارائه این محصولات احتمالا در ماه های آینده بریدگی های دوگانه هم به بازار راه پیدا می کنند؛ از اینرو تعیین استانداردهایی در طراحی موبایل پیش از رسیدن طوفان منطقی به نظر رسیده و از ایجاد اختلال در اجرای اپ ها جلوگیری خواهد کرد.

گوگل بدین منظور در - تعمیرات پکیج آریستون در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - اندروید پی ساعت را به سمت چپ انتقال داده و فضای وسط صفحه هم خالی خواهد بود. بنابراین نوتیفیکیشن ها تنها در قسمت راست و - تعمیرات پکیج آریستون در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - چپ نمایشگر به نمایش در می آیند تا حاشیه بالا، جلو - تعمیرات پکیج آریستون در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - دید کاربر را نگیرد.

تعمیرات پکیج آریستون در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی
اندروید پی سمت راست و اوریو سمت چپ

گوگل بدین منظور با شرکای سخت افزاری خود همکاری کرده که احتمالا به معنی کمپانی هایی است که گوگل پلی و سرویس های این شرکت را در محصولات خود تعبیه می کنند. با این حال ممکن است برخی شرکت های کوچکتر از این محدودیت سرباز زده و موبایل های خود را به چندین بریدگی مزین کنند.

گوگل - تعمیرات پکیج آریستون در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - تاکید کرده که در حال حاضر اندروید روی ۱۶ موبایل دارای بریدگی نمایشگر از ۱۱ کمپانی مختلف اجرا می شود که انتظار می رود در سال آینده تعداد آنها به مراتب بیشتر شود. یکی از این موارد احتمالا پیکسل ۳ اکس ال خود گوگل خواهد بود که بر اساس فرضیات کنونی از این مفهوم بهره بخواهد برد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone