🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
  2. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: هزینه های اعلامی از سوی تکنسین ها کاملا زیر نظر مصوبه می باشد و از این بابت جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.
  3. سوال: فریم تلویزیون چیست؟
    پاسخ: در همه تلویزیون ها اطراف پنل و دور تلویزیون را فریمی یا یک قاب به شکل های مختلف احاطه کرده است است که در حفظ امنیت دستگاه و شکل گیزی آن نقش بسزایی دارد.
  4. سوال: علت روشن نشدن تلویزون من چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن تلویزیون به عوامل متعددی بستگی دارد که از عوامل خارجی آن می تون به خرابی کابل، عدم انتقال برق، مشکل در پورت ورودی و .... اشاره کرد.
  5. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی و امنیت من وجود دارد؟
    پاسخ: بله همه کارکنان و کارشناسان ما دوره های متفاوت روانشانسی و رفتار اجتماعی را گذرانده و از کیفیت رفتاری بالایی برخوردار هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32278.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

زورق با هویت و محصول جدید خود به دنبال توسعه مارکت گردشگری است

آذرماه سال گذشته بود که خبر سرمایه‌گذاری سرآوا در هولدینگ توشا (مالک رسمی دو مجموعه علی بابا و جاباما) اعلام شد و پیرو آن خبر رسید که سایت گردشگری زورق هم به علی بابا تعلق ...

آذرماه سال گذشته بود که خبر سرمایه‌گذاری سرآوا در هولدینگ توشا (مالک رسمی دو مجموعه علی بابا و جاباما) اعلام شد و پیرو آن خبر رسید که - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندران - سایت گردشگری زورق هم به علی بابا تعلق گرفته است. این اخبار موجب - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندران - این - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندران - شد - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندران - که برخی از کاربران فکر کنند که پرونده مجموعه زورق بسته شده در حالی که این سایت در الکامپ امسال با ظاهری جدید و رونمایی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندران - از پلتفرم آنلاین تورهای مسافرتی خود بار دیگر با قدرت ظاهر - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندران - شده و این اخبار اشتباه را نقض می‌کند.

زورق به عنوان یکی از قدیمی‌ترین سایت‌های گردشگری آنلاین شناخته می‌شود و «مهسا مرادی» مدیر روابط عمومی این مجموعه در گفتگو با دیجیاتو تاکید می‌کند که هویت و - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندران - کار این سایت در - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندران - موج جدید خود قرار - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندران - گرفته و وارد فضای جدیدی از کسب‌وکارهای گردشگری - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندران - شده است.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندران

مرادی به دیجیاتو می‌گوید که توشا حالا تبدیل به بزرگترین هولدینگ گردشگری شده و زورق به عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ و قدیمی آن امسال همزمان با الکامپ از دو رویکرد جدید خود پرده‌برداری کرده است:

«زورق - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندران - جزو قدیمی‌ترین برندهای حوزه گردشگری محسوب می‌شود و تقریبا می‌توان گفت که اولین وبسایتی بود که در این حوزه تولید محتوا می‌کرد و همچنان هم به انتشار این کانتنت می‌پردازد. با - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندران - آغاز نمایشگاه الکامپ دو اتفاق خوب در این مجموعه رخ داده که یکی مربوط به طراحی دوباره لوگو و رابط کاربری سایت است و دیگری به پلتفرم جدیدی برمی‌گردد که برای اولین بار در ایران - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندران - شکل گرفته یعنی ایجاد یک پلتفرم آنلاین - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندران - رزرو تورهای مسافرتی.»

هویت بصری جدید زورق باعث تسهیل رابط کاربران شده و توانسته در عین حفظ قالب قبلی، نوآوری‌ها و - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندران - خدمات بهتری را در - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندران - سایت - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندران - این مجموعه - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندران - قرار دارد. مرادی به صحبت درباره پلتفرم رزرو تورهای مسافرتی زروق اشتیاق بیشتری دارد - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندران - و آن را تحولی در صنعت گردشگری کشور می‌داند که - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندران - در عین مدرن و آنلاین بودن، رابطه تنگاتنگ خوبی هم با بخش سنتی این حوزه خواهد داشت و از آن به عنوان یک پلتفرم و نه صرفا یک رابط ساده یاد می‌کند:

«این یک محصول کاملا C2C (مشتری به مشتری) است. در این پلتفرم به جای اینکه خودمان تورهای مسافرتی را تعریف کنیم - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندران - و آنها را به فروش و اجرا بگذاریم، تصمیم گرفتیم سراغ کانترهای آژانس‌های مسافرتی با سابقه رفتیم و از استعداد و تجربه آنها استفاده کردیم و پلی را در این میان نهادیم که در آن همه چیز برد-برد تمام شود. آژانس‌های مسافرتی می‌توانند تورهای خود را در زورق ثبت کنند و مشتری زورقی هم می‌تواند با فیلتر کردن علاقه‌مندی‌های خود، از بین صدها تور مسافرتی به مقاصد مختلف، بهترین توری که باب میلش است را پیدا کند و آن را خریداری نماید.»

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندران
ظاهر سایت زورق هم دچار تغییرات اساسی شده

به گفته مدیر روابط عمومی این مجموعه، این اتفاق از صفر تا صد به صورت آنلاین صورت می‌گیرد و مشتریان زورق با تیم زبده این مجموعه طرف هستند و تمامی کارهای خرید تور توسط تیم زورق صورت می‌گیرد. مرادی می‌گوید در مرحله اول این پلتفرم، زورق به سراغ کشورهایی رفته که یا ویزا ندارند و یا ویزای سهل‌الوصول برای آنها صادر می‌شود و کشورهایی مثل ترکیه و دوبی و تایلند و... را مثال می‌زند. او البته تصحیح می‌کند که این روند توسعه می‌یابد و درمراحل آتی و به زودی به تمامی کشورهای جهان خواهد رسید.

از آنسو مرادی تاکید دارد که این پلتفرم آنلاین - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندران - قصد همراهی با بازار سنتی و مارکت‌های قدیمی و با سابقه حوزه گردشگری کشور را دارد و می‌خواهد با فراهم کردن این بستر و سابقه زورق در - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندران - حوزه آنلاین، مشتریان این تورها را بیشتر کند. به گفته او آژانس‌هایی که پیش از این به صورت فیزیکی و حضوری مشتریان خود را داشتند حالا می‌توانند بیزینس خود را گسترش داده و - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندران - با حجمی از مشتریان به وسعت تمام ایران روبرو شوند. هر آژانس مسافرتی به تعداد کانترهایی که دارد می‌تواند در پلتفرم جدید زورق تورهای خود را به نمایش و فروش بگذارد:

«ما در کنار بازار سنتی می‌ایستیم و اساسا هدف پلتفرم ما استفاده از تجربه آژانس‌های مسافرتی و - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندران - فعالان آنها و بسط دادن جامعه مشتریان آنهاست. ثبت نام و همکاری تیم‌های - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندران - گوناگون با زورق هم با دقت کامل صورت می‌گیرد تا مساله امنیت کاملا حفظ شود. تمامی آژانس‌ها و کانترها یا همان سفریاران - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندران - اعتمادسنجی شده و پیش از عقد قرارداد با آنها، تمام جوانب از سوی زروق بررسی می‌شود. ضمن اینکه در تمام مراحل قبل، حین و پس از خرید هم مشتریان ما می‌توانند با زورق در ارتباط باشند و تیم پشتیبانی را در کنار خود خواهند داشت.»

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندران

او می‌گوید که کانترها به رایگان‌ می‌توانند در زورق ثبت نام کنند و کمیسیون بیشتری را هم بر اساس توافقات خود با این مجموعه دریافت خواهند کرد و خبر می‌دهد که این افراد با معرفی دیگر کانترها هم می‌توانند یک کمیسیون ویژه از - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندران - زورق دریافت کنند:

«کانترها وابسته به آژانس‌ها و کارگزاری‌ها هستند و عمده اعتبار آنها از طریق این آژانس‌ها تامین می‌شود. با توجه به امکانات پلتفرم جدید - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندران - زورق این به صلاح آژانس‌هاست که تورهای کانتر خود را در این بستر به فروش برسانند و مارکت‌شان را توسعه دهند.»

مرادی باور دارد که این همکاری و استفاده از پتانسیل آژانس‌ها و کانترها درنهایت نتیجه مفیدی برای حوزه گردشگری خواهد داشت و از آنجا که زورق همچنان محصولات قدیمی خود از قبیل بلیت پروازهای داخلی و خارجی و رزراسیون هتل‌ها را هم دارد این بخش را تکمیل کننده زورق می‌داند که آن را به افق‌های جدیدتری می‌رساند.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندران
تورهای موجود در زورق به زودی تمام کشورها - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندران - و شهرهای ایران را شامل می‌شود

زورق از روزی که فعالیت خود را شروع کرده همیشه خوراک خوبی برای گردشگران را داشته و شعار خود را در جمله - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندران - با زروق توریست شوید خلاصه کرده چرا که بیشتر شبیه یک همسفر خوب و آگاه در کنار مسافرین بوده و به آنها محتواهای مفیدی درباره - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندران - سفر کردن و نقاط مختلف و... را ارائه می‌دهد. حالا با تحولاتی که در این مجموعه رخ داده و پلتفرم تورهای مسافرتی که اخیرا در زورق راه‌اندازی شده،‌ داستان زورق وارد فاز جدیدی از حیطه کاری خود شده است. این گام بزرگ با همکاری بخش سنتی رخ داده و باید دید - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندران - که زورق با - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندران - هویت جدید - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر پل سفید استان مازندران - خود چگونه می‌تواند آن را به ثمر برساند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone