🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سوادکوه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا محافظ برق می تواند جلوی آسیب به تلویزیون را بگیرد؟
    پاسخ: شاید بهترین کار بعد از خرید دستگاه های برقی لوازم خانگی مانند تلویزیون خرید یک محافظ پرقدرت برای اتصال آن به برق باشد.
  2. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
  3. سوال: چرا با وجود تصویر اما هیچ صدایی از تلویزیون ندارم؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله مشکل در بلندگوها ، خرابی کیت صدا و ... می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود که تعمیر آن نیاز به حضور متخصص می باشد.
  4. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: ایراد در هر پورت تلویزیون خود به تنهایی بخشی از کاربرد و کارکرد تلویزیون شما را مختل خواهد کرد.
  5. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32280.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

درآمد میلیون دلاری هکر طراح باج افزار SamSam

بر اساس گزارش موسسه امنیتی Sophos باج افزار SamSam که احتمالا یک نفر طراح آن است، تا کنون ۵.۹ میلیون دلار باج از قربانیان خود اخذ کرده و این در حالی است که تخمین های کارشناسان به مراتب ...

بر اساس گزارش موسسه امنیتی Sophos باج افزار SamSam که احتمالا یک نفر - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سوادکوه استان مازندران - طراح آن است، تا کنون ۵.۹ میلیون دلار باج از قربانیان خود اخذ کرده و این در حالی است که تخمین های کارشناسان به مراتب کمتر از این مقدار بوده است.

هکرها در - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سوادکوه استان مازندران - حملات خود تقریبا هر روزه از SamSam بهره برده اند اما با توجه به خاص بودن اهداف آنها اغلب - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سوادکوه استان مازندران - کاربران از این حملات در امان - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سوادکوه استان مازندران - مانده اند. مهاجمان ابتدا در - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سوادکوه استان مازندران - برابر برگرداندن فایل های قربانی خواهان یک بیت - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سوادکوه استان مازندران - کوین می شدند اما این مقدار رفته رفته به ۱.۵ و پس ۱.۷ بیت کوین رسید.

Sophos در گزارش خود از احتمال دست داشتن تنها یک هکر - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سوادکوه استان مازندران - در توسعه این باج افزار خبر داده است:

یک - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سوادکوه استان مازندران - دست بودن زبان طراحی باج افزار، سایت های پرداخت، نمونه فایل ها و دانش پشت - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سوادکوه استان مازندران - آنها حاکی از توسعه SamSam توسط یک نفر است. موارد دیگری نظیر عدم افشای اطلاعات توسط هکرهای دیگر و مخفی ماندن هویت طراح نیز این ظن را تقویت می کند.

باج افزارهای دیگر معمولا از طریق لینک های آلوده در ایمیل روی سیستم نصب شده و به سرعت شروع به کدگذاری فایل های سیستم می کند. با این حال داستان در مورد SamSam متفاوت است. در این کمپین هکر از طریق آسیب پذیری های معمول یا روش جستجوی احتمالی و شکستن کلمات عبور - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سوادکوه استان مازندران - ضعیف در سرویس ریموت دسکتاپ وارد سیستم - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سوادکوه استان مازندران - شده، آن را اسکن کرده و باج افزار را اجرا می کند. تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سوادکوه استان مازندرانپیش از این تصور می شد که این باج افزار سرور اصلی - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سوادکوه استان مازندران - سازمان‌های خاص مانند بیمارستان‌ها، مراکز بهداشتی و مدارس را مورد هدف قرار می‌دهد، اما بررسی های عمیق تر حاکی از این است که بخش عمده ای قربانیان آن را شرکت های خصوصی تشکیل می دهد که علاقه ای به افشای جزئیات باج های پرداختی خود ندارند.

بر این اساس کسب و کارهای بخش خصوصی ۵۰ درصد، مراکز بهداشتی ۲۶ درصد، سازمان های دولتی ۱۳ درصد و بخش آموزشی ۱۱ درصد از قربانیان SamSam را تشکیل می دهند که اغلب در کشورهای آمریکا، انگلیس، بلژیک، کانادا، استرالیا و دانمارک واقع شده اند.

چند ماه قبل مرکز ماهر به مدیران و راهبران شبکه‌ها هشدار داد برای در امان ماندن از - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر سوادکوه استان مازندران - این باج افزار پس از بروزرسانی سیستم‌عامل و نصب آخرین وصله‌های امنیتی، نسبت به امن سازی سرویس‌های موجود در شبکه خصوصاً RDP اقدام کنند و حتماً از پشتیبان‌گیری منظم داده‌ها مطمئن شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone