🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمییرات تلویزیون من کاملا در منزل انجام می شود ؟
    پاسخ: تعمیرات تلویزیون شما در نهایت امکان در منزل و به صورت تعمیر در محل انجام خواهد گرفت .
  2. سوال: آیا شروع و پایان تعمیرات نیاز به پروسه زمانی زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در نهایت توان در سریع ترین حالت ممکن تعمیرات شما را به پایان خواهند رسانید.
  3. سوال: چه عواملی در کارکرد تلویزوین من مهم می باشد؟
    پاسخ: اطلاع از نحوه عملکرد دستگاه خود می تواند از مشکلات مختلف ناشی از استفاده نادرست از دستگا جلوگیری کند.
  4. سوال: وظایف پورت های مختلف در تلویزون چیست؟
    پاسخ: انواع مختلفی از پورت ها usb و غیره در تلویزیون ها به کار برده می شود که هر کدام وظایف مختلفی از جمله انتقال صدا، صدا و تصویر، خواندن فلش و هارد دیسک و ... دارند.
  5. سوال: دلیل عدم اتصال تلویزیون به اکانت های نمایش خانگی چیست؟
    پاسخ: اتصال به اینگونه کانال ها و اکانت سازی آن ها نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد که نیاز به حضور تکنسین متخصص دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32282.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

مصرف انرژی چیپ های 5G هواوی دوبرابر نسل قبلی شان خواهد بود

تا به امروز شرکت های معدودی موفق به ساخت چیپ های 5G شده اند. شمار برندهایی که هم این چیپ ها را می سازند و هم موبایل های پشتیبانی کننده را حتی از این نیز ...

تا به امروز شرکت های معدودی موفق به ساخت چیپ های 5G شده اند. شمار برندهایی که هم این چیپ ها را می سازند و هم موبایل های پشتیبانی کننده را حتی از این نیز کمتر است. به همین خاطر است که گزارش صبح امروز دیجی تایمز در رابطه با چیپ های 5G هواوی به شدت مورد توجه قرار گرفت. براین اساس، اولین گوشی 5G هواوی مصرف انرژی بیشتری نسبت به گوشی های نسل ۴ خواهد داشت و به همین خاطر به یک ماژول خنک کننده مسی خوب برای پخش حرارت نیاز دارد.

براساس این گزارش، اریک ژو مدیرعامل چرخشی هواوی - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - تایید کرده چیپ های 5G هواوی مصرف انرژی دوبرابری نسبت به چیپ های 4G فعلی دارند. با Xu معتقد است این - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - تصمیم به خاطر بهبود عملکرد کلی این چیپ ها نسبت به نسل قبلی گرفته شده؛ - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - با این حال بهبود عملکرد این چیپ ها نیاز به باتری های بزرگ تر و سیستم های خنک کننده قوی تر در گوشی های 5G را نشان میدهد. Xu - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - معتقد است که تحقیق و توسعه بیشتری نیاز است تا از میزان حرارت تولیدی توسط این چیپ ها کاسته شده و به تکنولوژی های بهتری برای صرفه جویی در مصرف انرژی مجهز شوند.

تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران

اما چینی ها برای آنکه مشکل حرارت را در نخستین سری از گوشی های 5G خود حل کنند آنطور که برخی گزارشات نشان می دهند در نظر دارند - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - از ماژول های خنک کننده پریمیم ساخت Auras Technology استفاده نماید. این ماژول ها آنطور که گفته شده صفحاتی از مس با ضخامت ۰.۴ میلیمتر هستند (قطعاتی نسبتا گران که عموما در لپ تاپ های پیشرفته و بسیار باریک به کار می روند). البته شرکت سازنده پیشتر این ماژول ها را در برخی تلفن های هوشمند دو سال اخیر به کار برده اما به طور معمول برای خنک سازی - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - موبایل های اقتصادی و میان رده از گرافیت استفاده می شود که ماده ای به مراتب ارزان - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - تر است.

طبق گزارشات Auras تولید انبوع ماژول های خنک کننده خود را از شهریور ماه آغاز می کند (یعنی قبل از عرضه گوشی خود) و در نتیجه میتوان انتظار داشت که تا سال آینده همین موقع به بازار عرضه شود. این زمان - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - تقریبا چندماه بعد از ورود گوشی های 5G مجهز به مودم اسنپدراگون X50 است اما به احتمال قوی گوشی های 5G بهره مند از چیپ های مودم XMM 8000 بعد از آنها به بازار می آیند.

تا به الان اطلاعاتی در رابطه با اندازه و شکل موبایل های بهره مند از 5G در اختیار نداریم چراکه هیچ شرکتی طرح نهایی خود برای بدنه این دستگاه ها را به نمایش نگذاشته است. با وجود آنکه کوالکام پیشتر خبر داده بود قطعات پشتیبانی کننده از شبکه های نسل ۵ به شدت کوچک و مینیاتوری هستند اینتل نمونه های اولیه نسبتا بزرگی را از دستگاه های - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - بهره مند به نمایش گذاشت. در انتها بد نیست اشاره کنیم سامسونگ نیز مشغول کار روی چیپست های 5G برای دستگاه های مختلف است اما کلیه فعالیت هایش در این زمینه - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - به - تعمیرات تلویزیون اسنوا در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - صورت پنهانی دنبال می شوند و هنوز اطلاعاتی از آنها ارائه نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone