🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مین برد چه نقشی در تلویزیون ایفا می کند؟
    پاسخ: مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون شاید مهمترین قطعه در تلویزیون های نسل جدید به شمار آید که نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد.
  2. سوال: آیا ساعت خاصی برای مراجعه تکنسین وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ بعد از ثبت اطالاعات شما ،تکنسین با شما تماس خواهد گرفت و برای زمان انجام تعمیرات با شما هماهنگ خواهند کرد.
  3. سوال: چرا از تلوزیون من بوی سوختگی می آید؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
  4. سوال: چرا تلویزیون من شبکه های HD یا SD را پخش نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
  5. سوال: آمپلی فایر در تلویزیون چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32273.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

هواوی با کنار گذاشتن اپل دومین تولید کننده‌ی موفق تلفن هوشمند در دنیا شد

بر اساس آخرین دیتای بدست آمده از شرکت تحقیقاتی IDC هواوی موفق شده در نیمه دوم سال ۲۰۱۸ میلادی از کمپانی اپل پیشی بگیرد و تلفنهای هوشمند بیشتری به بازار جهانی عرضه کند. البته طبق روال ...

بر اساس آخرین دیتای بدست آمده از شرکت تحقیقاتی IDC هواوی - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - موفق شده در نیمه دوم سال ۲۰۱۸ میلادی از کمپانی اپل پیشی بگیرد و تلفنهای هوشمند بیشتری به بازار جهانی عرضه کند. البته طبق روال همیشگی، - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - سامسونگ هنوز در مقاوم اول این رتبه بندی قرار دارد و هواوی به تازگی تنها موفق - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - شده رتبه دوم را از آن خود کند.

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

طبق این آمار که به عرضه جهانی تلفن همراه در ماه‌های آپریل تا ژوئن اختصاص دارد،  سامسونگ توانسته با عرضه جهانی ۷۱.۵ میلیون گوشی، موفقترین کمپانی تولیدکننده تلفن همراه لقب بگیرد. هرچند میزان عرضه‌ی شرکت کره‌ای نسبت به سال گذشته ۱۰.۴ درصد کمتر شده اما با این وجود، کمپانی‌های دیگر هنوز فاصله‌ی زیادی با آن دارند چرا که سامسونگ در حال حاضر ۲۰.۹ درصد از سهم بازار تلفن هوشمند دنیا را به تولیدات خود - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - اختصاص داده است.

همانطوری که می‌دانید ایالات متحده‌ی آمریکا به علت نگرانی‌های امنیتی اجازه نداده که  هواوی پی 20 پرو در بازار این کشور عرضه گردد اما این مسئله موجب نشده - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - که کمپانی چینی یادشده در عرضه‌ی جهانی موبایل‌هایش ناکام بماند.

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

بنابر آخرین گزارشات بدست آمده، این شرکت چینی طی سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۸ موفق شده - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ۵۴.۲ میلیون گوشی به بازار جهانی ارسال کند. این مسئله باعث شده که عرضه جهانی اسمارت فون‌های این شرکت نسبت به باره‌ی زمانی مشابه در سال میلادی گذشته، ۴۰.۹ درصد افزایش پیدا کند. علاوه بر این سهم کمپانی یادشده از بازار جهانی ۴.۸ درصد بیشتر شده و به ۱۵.۸ درصد رسیده است.

در نقطه - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - مقابل اپل با عرضه ۴۱.۳ میلیون آیفون در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۸ میلادی، افزایشی ۷ درصدی را نسبت به سال قبل تجربه کرده اما - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - با اختصاص دادن ۱۲.۱ - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - درصد از میزان عرضه جهانی تلفن‌های هوشمند، جایگاه دومی خود را در جدول مذکور به هواوی تقدیم کرده است.

تعمیرات تلویزیون الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

شاید به نظر برسد که - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - هواوی در میان تولیدکنندگان چینی، بیشترین میزان پیشرفت را داشته اما در کمال تعجب، این کمپانی شیائومی است - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - که با افزایش ۴۸.۸ درصدی در میزان عرضه‌ی اسمارت فون‌هایش، موفق شده ۳۱.۹ میلیون گوشی به بازار جهانی ارسال کند. - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - بدین ترتیب - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - این شرکت چینی موفق شده که با اختصاص دادن ۹.۳ درصد از سهم بازار به خود، جایگاه چهارم این جدول - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - را کسب کند. به طور کلی ۳۴۲ میلیون اسمارت فون در سه ماهه دوم سال - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ۲۰۱۸ به بازار دنیا ارسال شده که از رقم مشابه در سال گذشته، ۱.۸ درصد کمتر شده است.

کمپانی - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - هواوی پیشتر خاطر نشان کرده بود که - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - هدفش از حضور در بازار تلفن‌های هوشمند، پیش گرفتن از اپل و سامسونگ است. هدفی که به نظر می‌رسد اولین - تعمیرات تلویزیون الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - قدم آن برداشته شده اما این کمپانی چینی هنوز راه زیادی تا رسیدن به غول کره‌ای صنعت تکنولوژی دارد.

 

تماشا کنید: مقایسه سرعت هواوی پی 20 پرو با آیفون 10[تماشا کنید]

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone