🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
  2. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی و امنیت من وجود دارد؟
    پاسخ: بله همه کارکنان و کارشناسان ما دوره های متفاوت روانشانسی و رفتار اجتماعی را گذرانده و از کیفیت رفتاری بالایی برخوردار هستند.
  3. سوال: کابل فلت در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
  4. سوال: چرا رنگ های تلویزیون به خوبی تشخیص داده نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف سبب این اتفاق هستند. نیاز هست تنظیمات رنگ را در تلویزیون خود بررسی کنید.
  5. سوال: شکستگی فریم چه مشکلاتی را ایجاد می کند؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32276.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

کانن از دوربین جیبی PowerShot SX740 HS با زوم 40 برابری رونمایی کرد

کانن اخیراً از دوربین جیبی جدیدی به نام PowerShot SX740 HS رونمایی کرده که به صورت خاص برای کاربران کژوال مانند ولاگرهایی که به دنبال دیوایسی جمع و جور برای ثبت تصاویر و ویدیوهایی سریع ...

کانن اخیراً از دوربین جیبی جدیدی به نام PowerShot SX740 HS رونمایی کرده که به صورت خاص برای کاربران کژوال - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر کرمانشاه استان کردستان - مانند ولاگرهایی که به - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر کرمانشاه استان کردستان - دنبال - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر کرمانشاه استان کردستان - دیوایسی جمع و جور برای ثبت تصاویر و ویدیوهایی سریع می گردند ساخته شده است.

SX740 HS سنسوری 20.3 مگاپیکسلی دارد و لنزهایی 24-960 - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر کرمانشاه استان کردستان - میلی متری که امکان دستیابی به زوم اپتیکال 40 برابری را مهیا می کنند؛ قابلیتی که برای یک دوربین کامپکت این چنینی، از کافی هم بیشتر است. ناگفته نماند که این دوربین نخستین دوربین در خانواده PowerShot نیز هست که ویدیوهای 4K ضبط می کند.

SX740 HS جدیدترین پردازنده تصویر - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر کرمانشاه استان کردستان - کانن، یعنی DIGIC 9 را در خود جای داده که فیلم برداری با رزولوشن بالا و تصویربرداری مداوم 7.4 فریم بر ثانیه ای را به ارمغان می آورد. بدنه دستگاه یک پنل 3.0 اینچی LCD با قابلیت چرخش 180 درجه ای دارد و در کنار اتصالات وای فای و بلوتوث، دوربین کانن گزینه ای ایده آل برای تصویربرداران نه چندان حرفه ای به حساب می آید.

کانن PowerShot SX740 HS قیمتی 399 دلاری دارد و اواخر ماه آگوست روانه بازار - تعمیرات تلویزیون سامسونگ در شهر کرمانشاه استان کردستان - می شود. مشکی و نقره ای هم رنگ های این دوربین خواهند بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone