🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
  2. سوال: علت روشن نشدن تلویزون من چیست؟
    پاسخ: از علت های روشن نشدن تلویزیون شما می توان مشکل در برد تغذیه، مشک در قطعات انتقال صدا و تصویر و ... اشاره کرد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من شبکه های HD یا SD را پخش نمی کند؟
    پاسخ: مشکل در گیرنده تلویزیون شما و عدم توانایی دریافت اینگونه کانال ها باعث این اتفاق می شود.
  4. سوال: برد کنترل تایمینگ (T-CON) در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
  5. سوال: هزینه خدمات ارائه شده چگونه محاسبه خواهد شد؟
    پاسخ: هزینه های اعلامی از سوی تکنسین ها کاملا زیر نظر مصوبه می باشد و از این بابت جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43796.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

با جدیدترین موبایل هوشمند ساخته شده در کره شمالی آشنا شوید

موبایل هوشمند جدیدی در کره شمالی توسعه پیدا کرده و معرفی شده که «Jindallae 3» (به معنای آزالیا - نوعی گیاه) نام دارد. این محصول توسط شرکت های داخلی خود کره شمالی طراحی و ساخته ...

موبایل هوشمند جدیدی در کره شمالی توسعه پیدا کرده و معرفی شده که «Jindallae 3» (به معنای آزالیا - نوعی گیاه) نام دارد. این محصول - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - توسط شرکت های داخلی خود کره شمالی طراحی و ساخته شده اما شباهت تقریباً زیادی هم به یک آیفون دارد.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

اینطور که پیداست سیستم عامل این موبایل در داخل کره شمالی توسعه یافته اما شباهت - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - نرم افزاری به iOS، غیر - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - قابل انکار است. حتی طرح برخی از آیکون ها هم دقیقاً مشابه با آنچه در آیفون می بینیم است. برای مثال، آیکون تماس، پیامک، موسیقی و گالری. نگاهی داشته باشید به تصویر - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - فوق.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

بخش پایین دستگاه میزبان یک کلید فیزیکی هم است که مشخص نیست آیا در آن سنسور اثر انگشتی قرار دارد یا خیر. این قسمت یادآور موبایل های سال گذشته سری گلکسی است و گویی مهندسان کره شمالی، با قرار دادن آیفون و گلکسی در برابر خود، تلاش داشته اند تا بهترین قسمت ها از هریک از موبایل ها را درون دستگاه خود جای دهند.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

این موضوع - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - البته جای تعجبی هم ندارد. طراحان کره شمالی سال هاست که به کپی کردن محصولات مختلف، مخصوصاً محصولات اپل و ساختن نمونه های داخلی برای مردم کشور خود مشغول هستند. حتی چند ماه پیش، یک تبلت در کره شمالی معرفی شد که «آیپد» نام داشت.

تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

طراحان کره ای به iMacهای اپل هم علاقه مند هستند و پیشتر تلاش داشته اند تا نمونه - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - های وطنی آن را تولید کنند. این کامپیوترها البته از سیستم عامل تولید داخلِ «Red Star 3.0» - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - بهره می برند که طراحی آن هم بی شباهت به OS X یا - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - macOS امروزی نیست.

خبرگزاری «DPRK Today» کره شمالی که - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - تصاویر و خبر معرفی این محصول جدید را منتشر کرده، - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - از مشخصات و جزییات سخت افزای و فنی آن سخنی به میان نیاورده و صرفاً چند تصویر را به همراه نام و اطلاعاتی - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - کلی بیان کرده است. در نتیجه، هنوز نمی دانیم که - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - جدیدترین پرچمدار کره شمالی، از چه مشخصاتی - تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - بهره مند است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone