🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا آب پیکج من دمای ثابتی ندارد؟
    پاسخ: در صورتی که پکیج دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، مشعل، مبدل حرارتی و... شود دستگاه به کیفیت و اندازه قبل کار نمی کند.
  2. سوال: چقدر هزینه برای تعمیرات پکیج یا خدمات باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر پکیج به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: وظیفه ترموستات حد پکیج چیست؟
    پاسخ: وظیفه دارد دمای مبدل اصلی را به طو مداوم کنترل کند، تا اگر دما بیشتر از ۹۵ درجه شد کل پکیج خاموش شود.
  4. سوال: وظیفه و کاربرد پمپ پکیج چیست؟
    پاسخ: پمپ وظیفه دارد آب ثابت داخل پکیج را به سمت شوفاژ ها و یا به سمت مبدل ثانویه به حرکت درآورد.
  5. سوال: روش جرمگیری پکیج چیست؟
    پاسخ: روشن جرم گیری یا رسوب گیری به کمک مود شوینده و پمپ پکیج است که بهتر است با متخصص دستگاه هماهنگ کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43778.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

کالبدشکافی اسپیکر هوشمند آمازون اکو شو [تماشا کنید]

گروه iFixit به تازگی در وب سایت خود اطلاعات کالبدشکافی اسپیکر جدید آمازون به نام «اکو شو» را منتشر نموده و امتیاز معروف تعمیر پذیری خود برای این دستگاه را هم اعلام کرده. اکو شو اسپیکر هوشمندی ...

گروه iFixit به تازگی در وب سایت خود اطلاعات کالبدشکافی اسپیکر جدید آمازون به نام «اکو شو» را منتشر نموده و امتیاز معروف تعمیر پذیری خود برای این - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - دستگاه را هم اعلام کرده.

اکو شو اسپیکر هوشمندی است که آمازون مدتی پیش آن را به شکل رسمی معرفی کرد؛ دستگاهی که بر خلاف نسل های قبلی اش، از یک نمایشگر هم بهره می برد و قابلیت هایی بیشتر از یک محصول صوت-محور برای شما به ارمغان می آورد.

نمایشگر لمسی که در اکو شو به کار رفته، ۷ اینچ است و رزولوشن ۱۰۲۴ در ۶۰۰ دارد. در کالبدشکافی iFixit تایید می شود که این قطعه، همان نمایشگر تبلت کیندل فایر نیست و به شکل سفارشی برای اکو شو - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - ساخته شده است.

از سوی دیگر زمانی که دستگاه باز می شود، با دو اسپیکر بزرگ مواجه خواهید شد که در نگاه اول اندازه و وزن بالای هر یک - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - از آنها، متعجب تان می کند. iFixit از این موضوع گلایه دارد که در بخش های مختلف - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - این دستگاه، پیچ های بسیار زیادی به کار گرفته شده و باز کردن آن چندان هم ساده نیست.

این کالبدشافی همچنین نمایان می کند که در برد اصلی دستگاه، از یک پردازنده اینتل Atom x5 و 2 گیگابایت رم - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - SK Hynix و همچنین ۸ گیگابایت حافظه فلش استفاده شده است. یک برد دیگر در اکو شو وجود - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - دارد که دربرگیرنده ۸ میکروفن و ۴ مبدل دیجیتالی صداست.

در نهایت iFixit امتیاز تعمیرپذیری ۴ از ۱۰ را به اکو شو می دهد و علت آن را عدم سادگی در باز کردن و تعویض برخی قطعات ذکر می کند؛ - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - امتیازی که چندان مناسب نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone