🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا محافظ برق می تواند جلوی آسیب به تلویزیون را بگیرد؟
    پاسخ: شاید بهترین کار بعد از خرید دستگاه های برقی لوازم خانگی مانند تلویزیون خرید یک محافظ پرقدرت برای اتصال آن به برق باشد.
  2. سوال: علت تاخیر در روشن شدن تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: خرابی بردپاور یا برد تغذیه می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند که با تعویض یا در صورت امکان تعمیر آنها می توانیم مشکل را حل کنیم.
  3. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
  4. سوال: آمپلی فایر در تلویزیون چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
  5. سوال: چرا تصویر تلویزیون در قسمت های مختلف تاریک و روشن می شود؟
    پاسخ: عوامل مختلف ایراد در پنل و یا اتصالات کابل و آنتن سبب چنین اتفاقی خواهند شد که نیاز است برای پیدا کردن مشکل و رفع آن دستگاه را به تکنسین ماهر بسپاریم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43799.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

کسپرسکی سورس کد خود را در اختیار دولت آمریکا می گذارد

چند هفته ای است که برخی دولت ها، با درخواست هایی غیرمنطقی، از شرکت های حوزه تکنولوژی می خواهند که کد منبع خود را در اختیارشان بگذارند و چنین خواسته ای را به عنوان شرطی برای ...

چند هفته ای است که برخی دولت ها، با درخواست هایی غیرمنطقی، از شرکت های حوزه تکنولوژی می خواهند که کد منبع خود را در اختیارشان بگذارند و چنین خواسته ای را به عنوان شرطی برای همکاری های اقتصادی شان - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - با این شرکت ها بیان - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - می کنند.

حالا در جدیدترین اقدام، دولت آمریکا نیز همین اولتیماتوم - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - را به کسپرسکی داده و ظاهرا درخواستش هم با موفقیت روبرو شده.

روز گذشته  Eugene Kaspersky مدیرعامل این کمپانی به آسوشیتد پرس - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - گفت که می خواهد کد منبع شرکت خود را در اختیار دولت آمریکا - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - قرار دهد.

کسپرسکی در این رابطه اظهار داشت: من هرکاری که از دستم بر بیاید را انجام خواهم داد تا ثابت کنم کار مخربی انجام نمی دهیم.

گفتنی است ابراز تمایل - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - این شرکت برای ارائه سورس کد خود به دنبال پیشنهاد سنای آمریکا برای «منع وزارت دفاع از کاربرد پلتفرم - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - های نرم افزاری توسعه یافته توسط کسپرسکی» مطرح می شود.

در این پیشنهاد آمده:

وزارت دفاع باید مطمئن شود هیچ ارتباط شبکه ای میان آن و هر یک از وزارت خانه ها یا نهادهای دولتی آمریکا که از پلتفرم های مرتب با کسپرسکی استفاده می کند وجود ندارد.

به گفته یکی از دمکرات های نیو همپشایر «کنگره آمریکا و همچنین مقامات دولتی این کشور روی این نکته اتفاق نظر دارند که کسپرسکی برای حفاظت از زیرساخت های کلیدی مرجع قابل اطمینانی نیست».

البته این پیشنهاد هم ریشه در ترس مقامات دولتی آمریکا مبنی بر ارتباط داشتن کسپرسکی با دولت روسیه دارد. در اینجا باید اشاره کنیم که دفتر اصلی این کمپانی در روسیه قرار دارد اما در گذشته هم با مسکو و هم FBI همکاری هایی داشته.

در - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - بیانیه رسمی این شرکت پیرامون تردیدهای مطرح شده مبنی بر ارتباطش با دولت روسیه آمده:

کسپرسکی به عنوان یک شرکت - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - خصوصی هیچ ارتباطی با هیچ دولتی ندارد و هیچگاه برای جاسوسی سایبری نه به دولتی کمک کرده و نه این کار را خواهد کرد.

جالب است بدانید Nikolay Nikiforov وزیر ارتباطات روسیه نیز به پیشنهاد سنای آمریکا واکنش نشان داد و هشدار داد که روسیه «هرگونه تحریم سیاسی یک جانبه را بلافاصله تلافی خواهد کرد». او تاکید کرد که دولتش «از نرم افزار - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - و محصولات سخت افزاری آمریکایی بسیاری در حوزه آی تی - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - استفاده - تعمیرات تلویزیون ایکس ویژن در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - می کند و آنها را حتی در بخش های حساس به کار می گیرد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone