🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج آریستون در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج آریستون در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: پمپ سیرکولاتور یا سیرکولاسیون چیست؟
    پاسخ: پمپ پکیج است که وظیفه گردن آب را به عهده دارد.
  2. سوال: پرشر سوئیچ هوا در پکیج چیست؟
    پاسخ: این قطعه وظیفه دارد از خروج محصولات احتراق توسط دودکش مطمئن شود.
  3. سوال: منبع انبساط پکیج چیست؟
    پاسخ: محفظه ای برای نگهداری اب با دما بالا است.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: پکیج من خیلی صدا دارد علت چیست؟
    پاسخ: صاف نبودن پکیج، وجود هوا داخل دستگاه، خرابی فن و... می تواند باعث سروصدای اضافی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43793.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

طرح مفهومی جدید اکسپریا با حاشیه های باریک و طراحی واقع گرایانه [تماشا کنید]

به تازگی ویدئوی کوتاهی در اینترنت منتشر شده که نشان دهنده یک موبایل سونی اکسپریا بوده اما از لحاظ طراحی، تا حدودی با محصولات حال حاضر کمپانی ژاپنی تفاوت دارد. البته طرح مفهومی موجود در ...

به تازگی ویدئوی کوتاهی در اینترنت منتشر شده که نشان دهنده یک موبایل سونی اکسپریا بوده اما - تعمیرات پکیج آریستون در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - از لحاظ طراحی، تا حدودی با محصولات حال حاضر کمپانی ژاپنی تفاوت دارد.

البته طرح مفهومی موجود در - تعمیرات پکیج آریستون در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - این ویدئو، حاصل هنر و خلاقیت یک طراح مراکشی به نام «صابر چیکچ» بوده که به صورت مستقل، ذهنیت خود را از پرچمدار بعدی سونی به تصویر کشیده است.

طرح مفهومی جدید یک نمایشگر لبه به لبه را - تعمیرات پکیج آریستون در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نشان می دهد

هنرمند مذکور با دنبال کردن زبان طراحی موبایل های سونی معروف به «OmniBalance» که تاکید خاصی بر تقارن و توازن دارد، موفق به طراحی موبایلی با حاشیه های اندک در بالا و پایین پنل جلو و نمایشگر لبه به لبه شده که از بدنه ای احتمالاً فلزی با رنگ نقره ای براق بهره می برد.

کانسپت مورد بحث دکمه فیزیکی هوم نداشته و در پنل پشتی آن، شاهد حضور  یک دوربین تک لنز با فلش LED هستیم. همچنین لازم به ذکر است که این - تعمیرات پکیج آریستون در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تلفن بی نام، از درگاه USB-C و جک 3.5 میلیمتری هدفون بهره مند بوده و یک دکمه شاتر مجزا نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

در ادامه از شما دعوت می کنیم ویدئوی کوتاه طرح مفهومی اکسپریا را - تعمیرات پکیج آریستون در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تماشا کنید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone