🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سام در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سام در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
  2. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
  3. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی و امنیت من وجود دارد؟
    پاسخ: تمام کارشناسان و تعمیرکاران ما کاملا با تایید مدارک از سوی مراجع قانونی و نظارتی همراه هستند و از بابت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
  4. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: خیر ؛ بعد از ثبت اطالاعات شما ،تکنسین با شما تماس خواهد گرفت و برای زمان انجام تعمیرات با شما هماهنگ خواهند کرد.
  5. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله مشکل در بلندگوها ، خرابی کیت صدا و ... می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود که تعمیر آن نیاز به حضور متخصص می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43802.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

آغاز رسمی فروش نوت ۷ بازسازی شده از هفته آینده با نام Galaxy Note Fan Edition

سری نوت سامسونگ هواخواهان جدی زیادی دارد و گلکسی نوت ۷ هم گذشته از فرجان نابسمان باتری، دستگاه محصول جذابی بود که بسیاری در انتظار ورود آن به بازار بودند. از مدتی پیش خبر می ...

سری نوت سامسونگ هواخواهان جدی زیادی دارد و گلکسی نوت ۷ هم گذشته از فرجان نابسمان باتری، - تعمیرات تلویزیون سام در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دستگاه محصول جذابی بود که بسیاری در انتظار ورود آن به بازار بودند.

از مدتی پیش خبر می رسید که سامسونگ قصد دارد نوت ۷ های جمع آوری شده از سراسر جهان را اصلاح و دوباره با نامی جدید به بازار عرضه نماید.

روز گذشته نیز پوسترهایی در فروشگاه های سامسونگ در کره جنوبی مشاهده شد که از عرضه ی قریب الوقوع این تلفن هوشمند با نام Galaxy Note Fan Edition خبر می داد.

البته تا دیروز مشخص نبود که مدل Fan Edition صرفاً برای بازار کره در نظر گرفته شده یا در کشورهای - تعمیرات تلویزیون سام در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دیگر هم عرضه می شود، موضوعی که حالا سامسونگ به شکل رسمی جزئیات آن را اعلام کرده است.

شرکت کره ای می گوید قصد دارد ۴۰۰ هزار دستگاه نوت ۷ موسوم به refurbished یا بازسازی شده در کره به فروش برساند - تعمیرات تلویزیون سام در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و تصمیم گیری در مورد عرضه در بازار های دیگر را به - تعمیرات تلویزیون سام در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - آینده موکول کرده است.

گفتنی است که فروش گلکسی نوت فن - تعمیرات تلویزیون سام در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ادیشن از ۴ روز دیگر با قیمت معادل ۶۱۱ دلار آغاز می شود و رنگ های قابل انتخاب مشکی، آبی، طلایی و نقره ای خواهند بود. شرکت سازنده ضمناً همراه هر موبایل یک قاب محافظ به همان رنگ نیز به خریداران هدیه می کند.

سامسونگ برای رفع مشکل خطر آتش - تعمیرات تلویزیون سام در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - سوزی، باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی محصول پیشین را با یک باتری کوچکتر ۳۲۰۰ میلی آمپر ساعتی تعویض کرده است و باتری این مدل جدید را هم مثل گلکسی اس ۸ (بررسی دیجیاتو) در ۸ مرحله به شکل جدی مورد آزمایش قرار می دهد.

نرم افزار دستگاه نیز با دو پرچمدار اخیر سامسونگ یکسان است و از دستیار - تعمیرات تلویزیون سام در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دیجیتالی جدید این شرکت به نام بیکسبی بهره می برد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone