🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون دوو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون دوو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: برد تغذیه منبع ولتاژ تلویزیون می باشد که ولتاژ اصلی را به ولتاژ مستیقیم یا دی سی تبدیل می کند.
  2. سوال: آمپلی فایر در تلویزیون چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
  3. سوال: چرا تلویزیون من با اینکه صدا دارد اما هیچ تصویری نشان نمی دهد ؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله سوختن بکلایت، خرابی پنل ، مشکل در انتقال تصویر و .. می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی در تلویزیون شما شود.
  4. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
  5. سوال: چگونه میتوانم از حضور تکنسین در منزل خود اعتماد حاصل کنم؟
    پاسخ: بله همه کارکنان و کارشناسان ما دوره های متفاوت روانشانسی و رفتار اجتماعی را گذرانده و از کیفیت رفتاری بالایی برخوردار هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43788.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

خلاصه کنفرانس خبری ایرانسل؛ از کاهش تعرفه مکالمه تا ارائه بسته یک ترابایتی اینترنت

روز گذشته ایرانسل میزبان اصحاب رسانه در شرکت خود بود و با حضور خبرنگاران، طرح ها و تعرفه های تازه ای را معرفی نمود. دیروز این کنفرانس را برای شما از مقر ایرانسل به شکل ...

روز گذشته ایرانسل - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - میزبان اصحاب رسانه در شرکت خود بود و با حضور خبرنگاران، طرح ها و تعرفه - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - های تازه ای را معرفی نمود. دیروز این کنفرانس را برای شما از مقر ایرانسل به شکل زنده وبلاگ نویسی کردیم و حالا می خواهیم در قالب یک مقاله، نگاهی داشته باشیم به رویدادهای مهم این نشست خبری.

تعمیرات تلویزیون دوو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

ایرانسل در ابتدای مراسم خود خبر داد که «هزینه اشتراک و تعرفه» مکالمه سیمکارت‌های دائمی ایرانسل که تا پیش از این 499 ریال در دقیقه بود، به 333 ریال در دقیقه به هر مقصدی در تمام خطوط اپراتورهای تلفن ثابت و همراه کشور کاهش یافت.

کاهش قیمت سیمکارت های دائمی و هدایای آنها

تعمیرات تلویزیون دوو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

یکی دیگر از مهم ترین بخش های کنفرانس خبری ایرانسل، معرفی سیمکارت دائمی (آی‌سیم) با قیمتی تازه بود. ایرانسل با کاهش 50 درصدی قیمت آی‌سیم، سیمکارت دائمی خود - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - را با قیمت 60هزار تومان عرضه می‌کند که امکان پرداخت اقساطی این مبلغ نیز برای متقاضیان فراهم است.

به علاوه، ایرانسل برای مشترکان جدید سیمکارت‌های دائمی، تبدیل‌کنندگان سیمکارت اعتباری به دائمی و ترابردکنندگان سیمکارت دائمی به شبکه ایرانسل، یک ماه مکالمه رایگان درون شبکه و از ماه دوم، روزانه یک ساعت - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مکالمه رایگان ایرانسلی بدون محدودیت در تعداد تماس با شماره‌گیری کد دستوری *4444*1# در نظر گرفته است.

همچنین مشترکان فوق از 20 گیگابایت اینترنت هدیه 30 روزه و از ماه دوم، تا 6 ماه، ماهانه از یک گیگابایت اینترنت همراه هدیه با اعتبار 30 روز بهره‌مند می‌شوند.

معرفی مودم TF-160 فیوژن با تکنولوژی اینترنت ثابت و همراه

تعمیرات تلویزیون دوو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

در این مراسم، ایرانسل از مودم جدید TF-I60 رونمایی کرد. این مودم برای نخستین بار در ایران ویژگی پشتیبانی از دو تکنولوژی - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - LTE و TD-LTE (همراه و ثابت) را دارد و با قابلیت تجمیع فرکانس و فناوری CAT6، از سرعت 300 مگابیت برثانیه پشتیبانی می‌کند. لازم به اشاره است که مودم TF-160 فیوژن تا نسل 4.5 اینترنت را نیز پشتیبانی می نماید.

معرفی بسته های جدید TD-LTE

تعمیرات تلویزیون دوو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

lمعرفی بسته‌های جدید اینترنت نسل 4.5 ثابت (TD-LTE)، بخش دیگری از مراسم ایرانسل را تشکیل می داد. این شرکت حالا بسته ای با مدت زمانی یک ساله و ترافیک یک ترابایتی دارد. قیمت هر گیگابایت اینترنت در برخی از بسته های فوق، تنها ۶۶۰ تومان محاسبه شده است.

اعلام - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - آخرین آمار ترابردپذیری

تعمیرات تلویزیون دوو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

«باقر صمدی»، مدیرکل توسعه محصول ایرانسل، گزارشی از آخرین نتایج ترابردپذیری در شبکه ایرانسل ارائه کرد. به گفته وی، بر اساس آخرین گزارش دریافتی از شرکت پایا، تا پایان روز 9 تیر 96، تعداد 111325 درخواست خروج از شبکه همراه اول - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و ورود به ایرانسل ثبت شده که در این میان 48426 درخواست، یعنی 43.4 درصد درخواست‌ها منجر به ترابرد موفق به ایرانسل شده است.

در مقابل تعداد درخواست‌های ثبت شده برای خروج از ایرانسل و ورود به همراه اول 80094 درخواست بوده که از این تعداد، 68646 درخواست، یعنی 85.7 درصد درخواست‌ها به ترابرد موفقیت‌آمیز منتهی شده است.

صمدی در همین رابطه می گوید: «بر اساس این آمار، نسبت درخواست ورود به خروج در شبکه ایرانسل، به عنوان - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ارائه‌دهنده گسترده‌ترین و سریع‌ترین اینترنت نسل 4 و 4.5 همراه و ثابت در ایران 1.38 است.»

صمدی در ادامه آمار فوق را بر اساس تعداد درخواست‌های یکتا نیز مورد بررسی قرار داد. بر این اساس تا پایان روز - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - 9 تیر 96، تعداد 76822 درخواست یکتا برای خروج از شبکه همراه اول و ورود به ایرانسل ثبت شده که - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - در این میان تنها 48063 درخواست، یعنی 62.5 درصد درخواست‌ها منجر به ترابرد موفق به ایرانسل شده است.

تعمیرات تلویزیون دوو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

در مقابل تعداد درخواست‌های یکتای ثبت شده برای خروج از ایرانسل و ورود به همراه اول 76025 درخواست بوده که از این تعداد، 68346 درخواست، یعنی 89.8 درصد درخواست‌ها به ترابرد - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - موفقیت‌آمیز - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - منتهی شده است.

بر این اساس، نسبت ورود به خروج برای درخواست‌های - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - یکتا در شبکه ایرانسل، 1.01 است.

آخرین آمار توسعه شبکه پهن‌باند ایرانسل

تعمیرات تلویزیون دوو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

ایرانسل در این رویداد خبر داد که حالا شبکه نسل دوم اینترنت همراه (2G) با پوشش جمعیتی 85.9 درصد، در 3320 شهر و دهستان با 49 میلیون مشترک و 20582 نقطه دسترسی توسعه یافته - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - است.

همچنین پس از صدور پروانه توسعه شبکه به نسل‌های سوم، چهارم و بالاتر، در شهریور ماه 93، هم اکنون شبکه نسل سوم اینترنت همراه (3G) با 29.8 میلیون موبایل، در 2285 شهر - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و دهستان با 21.2 میلیون مشترک فعال و 11026 نقطه دسترسی و شبکه نسل چهارم اینترنت - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - همراه (4G/LTE) با 10 میلیون موبایل، در 927 شهر و دهستان با 6 میلیون مشترک فعال و 9800 نقطه دسترسی در دسترس مشترکان ایرانسل است.

ایرانسل همچنین سرویس اینترنت نسل 4.5 همراه (4.5G)، را در 476 شهر و دهستان با 3807 نقطه دسترسی توسعه داده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone