🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
  2. سوال: اواپراتور چه نقشی در عملکرد کولرگازی دارد؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
  4. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  5. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43813.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

با نخستین موبایل بی نیاز از باتری دنیا آشنا شوید

از نخستین موبایل تاریخ در سال ۱۹۷۳ تا به امروز، تمام تلفن های همراه تولید شده یک ویژگی، یا بهتر بگوییم یک محدودیت مشترک داشته و دارند؛ باتری. حال چه می شود اگر بتوانیم موبایلی ...

از نخستین موبایل تاریخ در سال ۱۹۷۳ تا به امروز، تمام تلفن های همراه تولید شده یک ویژگی، یا بهتر بگوییم یک - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - محدودیت مشترک - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - داشته و دارند؛ باتری. حال چه می شود اگر بتوانیم موبایلی تولید کنیم که نیازی به - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - باتری نداشته باشد؟

گروهی از مهندسین دانشگاه واشنگتن در ایالت سیاتل موفق به تولید نمونه اولیه از یک موبایل شده اند که می تواند بدون نیاز به باتری کار کند. این - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - موبایل می تواند انرژی مورد نیاز خود را از امواج رادیویی موجود در اطراف ما دریافت نماید.

تمام مدارات الکترونیکی این - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - موبایل از نو طراحی شده است

گروه طراح در مرحله اول تمام مدارات اصلی موبایل جدیدشان را از نو طراحی کردند تا از این طریق به بهینه ترین سطح از مصرف انرژی دست یابند. آنها حتی منتقل کننده - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - صدای موبایلشان را نیز از ابتدایی ترین نوع آنالوگ انتخاب کرده اند.

مهندسین منبع اصلی ایده ساخت موبایل بی نیاز از باتری خود را از یک ابزار جاسوسی روسی گرفته اند. روس ها در زمان جنگ سرد موفق به توسعه ابزار شنودی شده بودند که فاقد باتری بود و انرژی خود را به صورت القایی و در اثر قرار گرفتن در برابر یک موج رادیویی با طول موج خاص تامین می کرد.

شاید تصور شود که این - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - مکانیزم چندان هم بی نیاز از باتری نیست، چرا که ما همچنان می بایست انرژی ابزار فرستنده امواج رادیویی را از یک منبع تغذیه تامین کنیم. اما تیم طراح معتقد است که آنتن های BTS موبایل همین حالا نیز می توانند به عنوان منبع این امواج مورد استفاده قرار بگیرند.

نمونه اولیه تولیدی در حال حاضر شامل یک بُرد کاملاً ساده به همراه - تعمیرات کولر گازی توشیبا در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - صفحه کلید و یک چراغ LED کوچک است، اما مهندسین برنامه دارند در آینده یک نمایشگر بسیار کم مصرف مبتنی بر جوهر الکترونیک (E-ink) را نیز به آن بیافزایند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone