🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  4. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر باشد.
  5. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43784.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

از حالا می توانید با فیسبوک به جستجوی شبکه های وای فای اطراف تان بپردازید

سال گذشته بود که فیسبوک قابلیت جدید Find Wi-Fi را در نسخه های iOS و اندروید اپلیکیشن خود معرفی کرد. به لطف آن می توانید هات اسپات های وای فای اطراف خود را مستقیما از ...

سال گذشته بود که فیسبوک قابلیت جدید Find Wi-Fi را در نسخه های iOS و اندروید اپلیکیشن خود معرفی کرد. به لطف آن می توانید هات اسپات های وای فای اطراف خود را مستقیما از طریق اپلیکیشن فیسبوک پیدا کنید.

قابلیتی که از آن صحبت می کنیم تا امروز فقط در انحصار تعداد محدودی از کشورها قرار داشت، اما خوشبختانه حالا تمام کاربران فیسبوک از سراسر دنیا می توانند از آن استفاده نمایند.

کاربرانی که این قابلیت را دریافت می کنند، می توانند تمام هات اسپات های وای فای دور و اطراف شان را پیدا کرده و به آن ها متصل شوند. البته لازمه کار این است که کسب و کار صاحب وای فای از قبل هات اسپات خود را با فیسبوک به اشتراک گذاشته باشد.

برای یافتن هات - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - اسپات های وای فای، کافیست در اپلیکیشن فیسبوک به تب More مراجعه کرده و سپس روی گزینه Find Wi-Fi اشاره کنید. در صورت روشن بودن وای فای، اپلیکیشن به جستجوی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - اطرافتان پرداخته و نزدیک ترین هات اسپات ها به شما را - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - روی نقشه به نمایش می گذارد.

این قابلیت - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - به تدریج و به شکل - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - یک آپدیت سروری به فیسبوک اضافه می شود، بنابراین نیازی به دریافت نسخه به روز شده از اپ استور یا گوگل پلی نخواهید داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone