🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سام در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سام در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
  2. سوال: وظیفه مین برد در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مین برد یا همان برد اصلی تلویزیون شاید مهمترین قطعه در تلویزیون های نسل جدید به شمار آید که نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد.
  3. سوال: آیا محافظ برق می تواند جلوی آسیب به تلویزیون را بگیرد؟
    پاسخ: محافظ برق انواع متخلفی دارند که قطعا می تواند در جلوگیری از آسیب های ناشی از برق به دستگاه شما موثر باشد.
  4. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
  5. سوال: چرا تلویزیون من به صورت خودکار خاموش و روشن می شود؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43800.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

«گلکسی»، با ارزش ترین برند در کره جنوبی؛ «جنسیس» در رتبه بیست و چهارم

بر کسی پوشیده نیست که موبایل های شرکت سامسونگ سال به سال پیشرفت های قابل توجهی داشته اند و همین موضوع باعث گشته تا نام برند «گلکسی»، بیشتر و بیشتر در نقاط مختلف جهان شناخته ...

بر کسی پوشیده نیست که موبایل های شرکت سامسونگ سال به سال پیشرفت های قابل توجهی داشته اند - تعمیرات تلویزیون سام در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - و - تعمیرات تلویزیون سام در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - همین موضوع باعث گشته تا نام برند «گلکسی»، بیشتر و بیشتر در نقاط مختلف جهان شناخته شود.

اما حالا خبر می رسد که برند گلکسی، برای هفتمین سال پیاپی موفق به کسب با ارزش ترین برند در کره جنوبی شده است.

موسسه تحلیلی Brandstock، با برگزاری سالانه یک نظرسنجی از کاربران محصولات مختلف ساخت کره، برندها را در برابر هم قرار می دهد تا مشخص شود که کدام یک از آنها می تواند امتیازی بیشتری به - تعمیرات تلویزیون سام در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - دست بیاورد و عنوان «با - تعمیرات تلویزیون سام در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - ارزش ترین» را به دست آورد. لازم به ذکر است که بالاترین امتیاز قابل دریافت، عدد «۱۰۰۰» است.

تعمیرات تلویزیون سام در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

حالا برند گلکسی با کسب امتیاز ۹۴۰، در صدر ایستاده و جالب اینجاست که برند زیرمجموعه هیوندای برای محصولات لوکس یعنی «جنسیس»، در رتبه ۲۴ ایستاده است.

پس - تعمیرات تلویزیون سام در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - از گلکسی، رتبه دوم به «Emart» رسیده که - تعمیرات تلویزیون سام در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - یک فروشگاه زنجیره ای مشمول تخفیف های همیشگی - تعمیرات تلویزیون سام در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - است. رتبه سوم هم از - تعمیرات تلویزیون سام در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - آن «Naver» شده که یک پورتال اینترنتی به حساب می آید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone