🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون دوو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون دوو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کنترل تلویزیون چگونه می کند؟
    پاسخ: کنترل تلویزیون شما می تواند به دلیل تمام شدن باتری، خرابی برد و یا مشکلات دریافت کننده تلویزیون شما کار نکند.
  2. سوال: چرا تلویزیون من شبکه های HD یا SD را پخش نمی کند؟
    پاسخ: شبکه های مختلف اچ دی سیگنال های جدید ارائه می دهند که برای دریافت آن نیاز به آپدیت دربافت کننده خودیا تعویض آن دارید.
  3. سوال: برد اینورتر چه کاربردی و نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
  4. سوال: خدمات و قطعات استفاده شده در دستگاه من کیفیت کافی را دارند؟
    پاسخ: تعمیرات و خدمات ارائه شده از سوی ما از کیفیت بالایی در کشور برخوردار هستند و تمامی خدمات ارائه شده را تا 3 ماه ضمانت خواهیم کرد.
  5. سوال: کابل فلت چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43789.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

پلیس دوبی از اتومبیل های خودران برای گشت زنی استفاده می کند

پلیس دوبی تا پایان سال جاری اتومبیل های رباتیک خودران کوچکی را به عنوان واحدهای گشت زنی متحرک به کار می گیرد. این خودروها به دوربین های 360 درجه مجهز شده اند و با استفاده ...

پلیس دوبی تا پایان سال جاری اتومبیل های رباتیک خودران کوچکی را به عنوان واحدهای گشت زنی متحرک به کار می گیرد. این خودروها به دوربین های 360 درجه مجهز شده اند و با استفاده از فناوری تشخیص چهره، محیط را برای شناسایی خلافکاران اسکن می کنند.

ربات های خودران - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - مکمل افسران پلیس خواهند بود

اتومبیل های - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - مورد بحث توسط استارتاپ سنگاپوری - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - «OTSAW Digital» ساخته شده اند و با نام تجاری «O-R3» شناخته می شوند. به گفته شرکت سنگاپوری، دوبی نخستین شهر دنیاست که از O-R3 برای گشت زنی روزانه استفاده می کند و البته، قرار نیست این ربات ها جایگزین نیروی انسانی شوند و صرفاً نقش مکمل را برای افسران - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - پلیس ایفا خواهند کرد.

جالب است بدانید که O-R3 علاوه بر داشتن دوربین های قدرتمند، قابلیت شارژ خودکار را هم دارد و برای تعقیب افراد در محل های غیر قابل دسترس توسط - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - اتومبیل، به یک پهپاد جداگانه نیز مجهز شده است.

تعمیرات تلویزیون دوو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

بر اساس اظهارات OTSAW، وسیله مورد بحث نخستین ربات امنیتی زمینی-هوایی دنیاست که از نقشه برداری سه بعدی، مسافت یاب لیزری، دوربین های HD و دوربین های حرارتی در کنار الگوریتم های یادگیری ماشینی برای مسیریابی و انجام وظایف استفاده می کند.

علاوه بر موارد فوق، اسکنرهای لیزری دو بعدی - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - و سه بعدی، حسگرهای فراصوت، GPS و خطوط ارتباطی انتقال داده از دیگر تجهیزات O-R3 هستند که مورد آخر، برای برقراری ارتباط و تبادل اطلاعات با مرکز کنترل مورد استفاده قرار می گیرد.

در نهایت گفتنی است محصول مورد بحث، در راستای برنامه های پلیس دوبی برای جایگزینی 25 درصد - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - از نیروی کار خود با ربات ها تا سال 2030 خریداری شده و با در نظر گرفتن سابقه شهر دبی در به کارگیری فناری های جدید و حتی گران قیمت، احتمالاً به زودی شاهد عبور و مرور واحدهای O-R3 در اماکن توریستی و پر - تعمیرات تلویزیون دوو در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - رفت و آمد خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone