🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر پکیج من را دارد؟
    پاسخ: همه کارشناس های ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین ساله در زمینه تعمیرات انواع پکیج هستند.
  2. سوال: چرا پکیج من ارور می دهد؟
    پاسخ: خرابی در قطعات مختلف یا خرابی خود برد ممکن است باعث ارور دستگاه شود.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: پکیج چگونه آب را گرم می کند؟
    پاسخ: وجود مبدل حررتی و شعله های آن باعث گرم شدن آب می شود.
  5. سوال: روش جرمگیری پکیج چیست؟
    پاسخ: روشن جرم گیری یا رسوب گیری به کمک مود شوینده و پمپ پکیج است که بهتر است با متخصص دستگاه هماهنگ کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43779.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

به بهانه گرمای بی سابقه هوا در اهواز؛ نگاهی به تغییرات اقلیمی و پیامدهای آن

روز پنجشنبه هفته گذشته (هشتم تیرماه 1396 هجری شمسی) یکی از کارشناسان هواشناسی MeteoFrance توییتی را منتشر کرد مبنی بر اینکه دمای هوای اهواز به 53.7 درجه سانتی گراد رسیده و اولین بار است که ...

روز پنجشنبه هفته گذشته (هشتم تیرماه 1396 هجری شمسی) یکی از کارشناسان هواشناسی MeteoFrance توییتی را منتشر کرد مبنی بر اینکه دمای هوای اهواز به 53.7 درجه سانتی گراد رسیده و اولین بار است - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - که یکی از شهرهای قاره آسیا در ماه ژوئن این دما را تجربه می کند.

این خبر بازتاب گسترده ای در نشریات معتبر جهان داشت و اعلام شد که اگر دمای هوای این شهر در روزهای آتی  به ۵۴ درجه برسد؛ - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - آنگاه همراه با دمای کالیفرنیا در ۳۰ ژوئن ۲۰۱۳ و کویت در ۲۱ جولای 2016 گرمترین دمای ثبتی در تاریخ مدرن را به خود اختصاص خواهد داد.

گرمای هوای 54 درجه ای هوا در اهواز و برخی دیگر از شهرهای استان خوزستان از جمله امیدیه، آغاجاری، ماهشهر، هندیجان - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و دزفول، آنطور که کوروش بهادری مدیرکل هواشناسی این استان گفته بی سابقه بوده و زندگی - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - عادی مردم در این مناطق را مختل کرده است.

تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی
توییت کارشناس هواشناسی

البته باید اضافه کنیم که از سال 1340 تا کنون 20 بار دمای هوای اهواز به بیشتر از 50 درجه رسیده است و در - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - سال های - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - 1346و 1362 نیز این شهر دمای هوای 54 درجه را تجربه کرده.

علاوه بر این، آنطور که ناصر - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کرمی اقلیم شناس و استاد دانشگاه برگن نروژ گفته، از سال 89 تا امروز، دمای هوای - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اهواز - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - برای هفت سال پیاپی مرز 50 درجه سانتی گراد را - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - پشت سر گذاشته است که این مساله به باور بسیاری از کارشناسان نشان از تغییرات اقلیمی در این استان ایران را دارد و نمی توان آن را صرفا به تغییرات آب و هوایی نسبت داد.

گفتنی - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - است رکورد بیشترین دمای هوا روی زمین به منطقه دره مرگ - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کالیفرنیا در تاریخ 19 تیر 1292 مربوط می شود که برابر با 56.7 درجه سانتی گراد گزارش گردید.

اما به دنبال همین افزایش دما روز گذشته 16 نفر در خوزستان به دلیل گرما زدگی بستری شدند و برخی نیز به صورت سرپایی به مراکز درمانی این استان مراجعه کردند تا اقدامات درمانی لازم روی آنها انجام شود.

با این حال، گرما زدگی تنها یکی از پیامدهای گرم شدن بیش از اندازه شهرهای استان خوزستان بوده است چراکه به دنبال رکوردشکنی دیروز و استمرار این گرما کلیه ادارات در اکثر شهرهای این استان امروز راس ساعت یک بعد از ظهر تعطیل شدند و - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - روشن است که در کنار مبحث سلامت، این مساله می تواند پیامدهای اقتصادی قابل توجهی را هم برای این استان به بار آورد.

تغییرات اقلیمی

این گرمای بی سابقه دما به باور بسیاری از کارشناسان ریشه در تغییرات اقلیمی زمین دارد که طبق تعاریف ارائه شده عبارت است - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - از افزایش تدریجی دمای کلی جو زمین که عموما از گازهای - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - گلخانه ای - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ناشی می شود و اثر گازهای گلخانه ای نیز در نتیجه افزایش سطوح دی اکسید کربن، کلروفلوئورکربن ها و - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دیگر آلاینده ها رخ می دهد.

تغییرات اقلیمی در سال های اخیر به افزایش بی سابقه دما در بسیاری از نواحی دنیا منجر شده است. طبق پژوهشی که در همین رابطه در سال 2015 میلادی انجام شد، اگر در دهه های آتی، تصاعدات گازهای گلخانه ای به میزان قابل توجهی پایین نیایند، بخش هایی از خاور میانه بیش اندازه ی قابل - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تحمل برای انسان گرم می شوند و در نتیجه دیگر قابل سکونت نخواهند بود.

تحقیقی که پنجشنبه گذشته توسط سازمان پژوهشی Climate Central منتشر شد هم نشان می دهد که غرب اروپا نیز به خاطر گرمایش زمین دستخوش تحولاتی شده و پیامدهایی نظیر آتش سوزی - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - در جنگل های - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - پرتغال را - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به دنبال داشته است.

اما تنها خاور میانه و اروپا نیستند که تحت تاثیر تغییرات اقلیمی قرار می گیرند و در عوض کل دنیا به - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - خاطر تصاعدات گازهای گلخانه ای متحمل ضرر می شوند؛ همانطور که چندی قبل در خبرها خواندید، قهوه اتیوپی تازه ترین قربانی این پدیده است و  انتظار می رود که به این خاطر، اقتصاد - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - این کشور آفریقایی به شدت تحت تاثیر قرار بگیرد.

علاوه بر این، طبق پژوهشی که نتایج آن پیشتر در نشریه Nature Climate Change منتشر شد، موج های گرمای کشنده، در آینده بیشتر از هر زمان دیگری تناوب پیدا می کنند.

طبق این پژوهش، هم اکنون حدود 30 - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - درصد از جهان، دست کم 20 روز - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - از سال گرمای کشنده را تجربه می کند، اما اگر تصاعد گازهای گلخانه ای همچنان با همین روند ادامه پیدا کند، این رقم تا سال 2100 میلادی، حتی ممکن است به 74 درصد هم برسد.

همچنین چند روز پیش بود که به خاطر گرمای بی سابقه هوا در آمریکا پرواز حدود 50 هواپیما در ایالت های مختلف این کشور لغو گردید.

پیامدها

گرمایش زمین هم می تواند اثرات منفی به دنبال داشته باشد و هم اثرات مثبت. از آنجایی - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - که اثرات منفی این پدیده گسترده تر هستند و بیشتر زندگی نسل بشر را تحت تاثیر قرار می دهند ما نیز به این بخش خواهیم پرداخت.

گرایش زمین با استناد به تحقیقات گسترده صورت - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - گرفته - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - می تواند در ابعاد فیزیکی، منطقه ای، اجتماعی و سلامتی پیامدهای نامطلوبی را با خود به همراه داشته باشد که در ادامه به صورت فهرست وار به برخی از مهم ترین آنها اشاره - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - می کنیم:

1- اثرات فیزیکی

  • آب و هوا (افزایش بی سابقه دمای - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - هوا در مناطق مختلف دنیا)
  • یخ کره (کاهش میزان یخ های قطب جنوب و همچنین مناطق پوشیده شده از برق در شمال کره زمین)
  • اقیانوس ها (افزایش سطح اسیدیته آب اقیانوس ها، کاهش اکسیژن، بالا آمدن سطح - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - آب اقیانوس ها، افزایش دمای اقیانوس ها)

2- اثرات منطقه ای

این اثرات به لحاظ ماهیت تفاوت های قابل توجهی با یکدیگر دارند که از آن جمله می توان به ذوب شدن یا شکل گیری یخ ها، تغییر - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - در چرخه - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - آب و تغییر در جریان های اقیانوسی و هوایی اشاره کرد.

3- تغییرات اجتماعی

  • زنجیره غذایی: به خطر افتادن امنیت غذایی هفت میلیارد جمعیت کره زمین از جمله مهم ترین پیامدهای تغییرات اقلیمی است که می تواند در نتیجه بروز خشکسالی و کم آبی رخ بدهد.
  • سلامت: تحت تاثیر قرار گرفتن منابع آبی و مهاجرت به خاطر این پدیده از جمله مهم ترین اثرات سلامتی گرمایش زمین است. اما یکی از پیامدهای مستقیم این زیرشاخه گرما زدگی است که در ادامه اطلاعات بیشتری را در رابطه با آن ارائه می کنیم.

گرمازدگی

تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

همانطور که در بالا اشاره کردیم به خاطر افزایش بی سابقه دما در اهواز تعدادی از هموطنان مان در این شهر دچار گرمازدگی شدند.

اضطراب، اختلال - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - هوشیاری، سردرد، سرگیجه، تپش قلب، اختلال بینایی، تنفس سریع، اختلال شنوایی، تشنج، توه و اسپاسم های عضلانی از جمله علائم گرمازدگی به شمار می روند که برای درمان این افراد توصیه می شود ابتدا بدن آنها را با استفاده از اسفنج یا پارچه نمدار خیس کرد و بعد فرد را به مراکز درمانی انتقال داد.

البته طبق اعلام پزشکان نباید افراد گرمازده به صورت ناگهانی خنک شوند یا در معرض سیستم های خنک کننده قرار بگیرند چراکه این امر عوارضی را برای - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - آنها به دنبال خواهد داشت.

باید در نظر داشت که بیماران قلبی، افراد دیابتی، بیماران کلیوی به‌ ویژه دیالیزی‌ ها و افراد دارای سابقه سکته مغزی به‌ خصوص آن دسته از بیمارانی که اختلال تکلم دارند، بیشترین ریسک خطر گرمازدگی را دارند و در نتیجه توصیه - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - می شود که این افراد جز در موارد ضرورت از منزل خارج نشوند و مصرف مایعات به ویژه آب را در فهرست اولویت هایشان قرار دهند.

اشعه فرابنفش

تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

طبق اعلام مدیرکل دفتر آسیب های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، میزان اشعه فرابنفش در اهواز به 10 رسیده که این بیانگر وضعیت هشدار است و متاسفانه میزان اثرات نامطلوب اشعه فرابنفش با رسیدن به عدد 10 به ویژه روی پوست و چشم بسیار زیان بار می شود.

طبق پژوهش های مختلف، با نازک تر شدن لایه اوزون و افزایش فرایند گرمایش زمین، سطح پرتوی فرابنفش نیز بالاتر می رود و چه بسا رسیدن میزان این پرتو در - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اهواز به رقم 10 نیز از اثرات همین پدیده باشد.

البته در اینجا لازم است اشاره نماییم که به باور بسیاری - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - افزایش دمای هوا ارتباط مشخصی با سطح UV ندارد و نمی توان این دو را نتیجه مستقیم یکدیگر خواند.

پرتو یو وی هم از طریق خورشید و هم برخی منابع مصنوعی از جمله سولاریوم تولید می شود و اصلی ترین عامل آفتاب سوختگی، پیری زودرس، آسیب های چشمی و پوستی منجر به سرطان به شمار می رود.

پرتوهای یو وی می توانند به DNA سلول های پوستی آسیب برسانند و سرطان های پوستی اساسا زمانی آغاز می شوند که این آسیب DNA مربوط به ژن هایی را تحت تاثیر قرار می دهد که رشد سلول های پوستی را کنترل می کنند.

سطح پرتوی دریافتی در زمین به عوامل مختلفی بستگی دارد:

زمان روز: در ساعت های 10 صبح تا 4 بعد از ظهر این پرتو قوی تر از هر زمان دیگری است.

فصل سال: در طول فصول تابستان و بهار پرتوهای یو وی قوی تر هستند که البته در نزدیکی خط استوا معادله کمی فرق می کند.

فاصله تا خط استوا: هرچه از خط استوا دورتر شویم میزان قرارگرفتن مان در - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - معرض این پرتو نیز کمتر می شود.

پوشش ابری: برخی از انواع ابرها می توانند اثرات این پرتو را - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کاهش داده و برخی - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دیگر با بازتاب دادن آن، بر اثرات مخربش بیافزایند. درهر صورت لازم - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - است بدانید که پرتوهای وی وی از ابرها عبور می کنند.

بازتاب از - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - سطح: پرتورهای یو وی - تعمیرات پکیج ایساتیس در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - قابلیت بازتاب یافتن از سطوحی نظیر آب، شن، برف، پیاده رو و چمن را دارند و در نتیجه در این محیط ها قوی ترند.

میزان پرتویی که یک فرد می تواند دریافت کند هم به عوامل مختلفی بستگی دارند که از آن جمله می توان به قدرت پرتو، طول مدت زمان حضور فرد در محیط های باز و استفاده از پوشش هایی نظیر لباس و ضد آفتاب اشاره کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone