تعمیرات یخچال بکو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  4. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  5. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24245.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

اوپو شارژ فوق سریع 2.0 SuperVooC را معرفی کرد؛ شارژ باتری در کمتر از 30 دقیقه

اوپو دیروز اعلام کرده بود که گوشی پرچمدارش یعنی رینو Ace با تکنولوژی شارژ جدید این شرکت و فست شارژ 65 واتی در کمتر از نیم ساعت شارژ می‌شود. حالا این تکنولوژی جدید تحت عنوان 65W ...

اوپو دیروز اعلام کرده بود که گوشی پرچمدارش - تعمیرات یخچال بکو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - یعنی رینو Ace با تکنولوژی شارژ جدید این شرکت و فست شارژ 65 واتی در کمتر از نیم ساعت شارژ می‌شود. حالا این تکنولوژی جدید تحت عنوان 65W SuperVOOC Fast Charge 2.0 در کنار دو تکنولوژی دیگر با نام 30W Wireless VOOC Flash Charge و  VOOC Flash Charge 4.0 به صورت رسمی معرفی شده است.

تکنولوژی SuperVOOC 2.0 نسخه بعدی شارژ - تعمیرات یخچال بکو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - فوق‌العاده سریع SuperVOOC است که سال گذشته - تعمیرات یخچال بکو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - در کنار اوپو فایند ایکس نسخه لامبورگینی معرفی شده بود. این تکنولوژی در تاریخ 18 مهر (10 اکتبر) و همزمان با معرفی اوپو رینو Ace به بازار خواهد آمد.

تکنولوژی مذکور - تعمیرات یخچال بکو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - علاوه بر اینکه می‌تواند باتری 4000 میلی آمپر ساعتی اوپو رینو Ace را در کمتر از نیم ساعت شارژ کند بلکه قادر است در - تعمیرات یخچال بکو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - عرض 5 دقیقه شارژ باتری را به 27 درصد برساند. برای رسیدن به چنین سرعت شارژی، اوپو از نیمه هادی گالیم - تعمیرات یخچال بکو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - نیتراید استفاده کرده که زمان شارژ را کوتاهتر کرده و باعث کاهش ابعاد آداپتور شارژر نیز - تعمیرات یخچال بکو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - می‌شود. برای اطمینان از امنیت شارژر، 5 نکته امنیتی در طراحی آداپتور، سیم و خود گوشی در نظر گرفته شده است.

تعمیرات یخچال بکو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

از آن سو 30W Wireless VOOC Flash Charge می‌تواند باتری 4000 میلی آمپر ساعتی را در 80 دقیقه شارژ کرده و با استاندارد Qi هم سازگاری دارد، بنابراین اگر دستگاهی قابلیت دریافت بیش از 5 یا 10 وات را نداشته باشد نیز به - تعمیرات یخچال بکو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - صورت محدود قادر به استفاده از این تکنولوژی خواهد بود. برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد، اوپو از طراحی‌های سخت‌افزاری متعدد، HDVC و عملکرد تشخیص شیء خارجی استفاده کرده است.

تعمیرات یخچال بکو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

تکنولوژی  VOOC 4.0 هم می‌تواند به 30 وات برسد و این شرکت از آن با عنوان «نسل بعدی شارژ فلش برای - تعمیرات یخچال بکو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - استفاده همه» یاد کرده است. در مقایسه با VOOC 3.0  این تکنولوژی جدید 12 درصد سریعتر بوده و می‌تواند در 30 دقیقه تا 67 درصد و در - تعمیرات یخچال بکو در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - 73 دقیقه تا 100 باتری 4000 میلی آمپر ساعتی را شارژ کند. به لطف الگوریتم VFC بهبود یافته، زمان شارژ 10 درصد پایانی باتری هم کاهش پیدا کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone