🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن جاروبرقی به عواملی متعددی از جمله برد، سیم کشی یا فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: علت جرقه زدن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال جاروبرقی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  3. سوال: فضای داخلی جاروبرقی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 1 ماه یک بار لازم است فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  4. سوال: وظیفه برس یا پارویی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: رویی جارو، قطعه‌ای است که مستقیما با زمین درگیر می‌باشد و عمیقا ذرات را می کشد.
  5. سوال: چرا قدرت جاروبرقی کم است؟
    پاسخ: خرابی برد یا دکمه کنترل کننده مکش یا خراب یخود موتور از عوامل این اتفاق هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37045.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

لندرور از موبایل Explore رونمایی کرد؛ ابزاری برای تمام فصول

این روزها اغلب کمپانی های تولیدکننده موبایل بدون در نظر گرفتن مقاومت محصولات خود سرگرم اضافه کردن جنبه های ظاهری از قبیل نمایشگرهای بزرگ و بدنه شیشه ای به محصولاتشان هستند اما لندرور رویکرد دیگری ...

این روزها اغلب کمپانی های تولیدکننده موبایل بدون در نظر گرفتن مقاومت محصولات خود سرگرم اضافه کردن جنبه های ظاهری از قبیل نمایشگرهای بزرگ و - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - بدنه شیشه ای به محصولاتشان هستند اما لندرور رویکرد دیگری را در پیش گرفته است.

این کمپانی به تازگی موبایلی به نام Explore را معرفی کرده که توانایی مقاومت در شرایط جوی نامطوب وضربات را دارد. Explore با همکاری کمپانی Bullitt Group تولید شده و طراحی آن برگرفته از خودروی 4x4 آفرود Discovery لندرور است. تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقیاین دو کمپانی مدعی شده اند که Explore مناسب «افرادی با روحیه ماجراجویی» است و هنگام پیاده روی، دوچرخه سواری یا ماجراجویی در طبیعت می توانند به آن تکیه کنند.

این اسمارت فون که به قطب نما، چراغ SOS و رهیاب خارج شهری مجهز است از - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - اندروید نوقا بهره می برد و نمایشگر 5 اینچی آن برای پاسخ دادن به لمس با انگشتان خیس یا دستکش های ضخیم بهینه سازی شده است.تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقیقاب محافظتی TPU باعث - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - می شود که این موبایل در برابر ضربات ناگهانی، دمای نامطلوب و سقوط از ارتفاع 1.8 متر مقاوم باشد و تائیدیه IP68 نیز گواهی بر ایستادگی آن در برابر رطوبت، گرد و غبار و - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - آب نمک است.  علاوه بر این قاب Adventure Pack، باتری اضافه 3600 میلی آمپر ساعتی و آنتن GPS را در اختیار کاربر قرار می دهد که امکان بهره گیری از - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - نقشه توپوگرافیک Skyline AR را فراهم می کند.

زیر این پوشش مستحکم چیپست Helio X27 مدیاتک، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی وظیفه پردازش داده را بر عهده دارند . دوربین های اصلی 16 مگاپیکسلی و سلفی 8 مگاپیکسلی نیز نوید ثبت ثبت تصاویر با کیفیتی را می دهند.تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقیلندرور به تقویت سخت افزاری بسنده نکرده و نرم افزار هایی را برای افزایش کارایی - تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - موبایل طراحی کرده است، برای مثال اپلیکیشن Outdoor Dashboard دسترسی سریع به شرایط آب و هوای و داده های حسگر را فراهم می کند.تعمیرات جارو برقی آاگ در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقیاین موبایل به همراه ماژول Adventure Pack از اردیبهشت ماه و با قیمت 800 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone